Els fòrums d’ocupació de la UV tanquen el curs 2023-24 amb més de 350 empreses i un increment de l’oferta del 12%

VALÈNCIA, 18 (EUROPA PRESS)

Els Fòrums d’Ocupació de la Universitat de València (UV) han conclòs el curs acadèmic 2023-24 amb un “fort balanç” segons el qual han sigut 362 les empreses i institucions participants al llarg de les 10 fires organitzades en els diferents centres universitaris, havent experimentat l’oferta laboral un increment del 12%.

Estes han sigut les dades més ressenyables extrets de l’informe, que es pot consultar en la web d’UVocupació (www.uv.es/uvempleo), a més de les principals motivacions de participació d’empreses, entitats i institucions, com són la captació de talent a través del contacte amb perfils altament qualificats i la visibilització del teixit empresarial com un sector compromès amb el desenvolupament de la societat valenciana.

L’alumnat assistent, per la seua banda, sosté que la utilitat dels fòrums residix fonamentalment en el seu ús com a eina per a la planificació del futur laboral, la recerca d’ocupació o d’una millora professional, entre altres raons.

Com a conclusió a l’informe, la vicerectora de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació de la Universitat de València, Ángeles Solanes, destaca “la importància d’estos Fòrums d’Ocupació com una mostra palpable del compromís de la Universitat de València amb la inserció laboral i la col·laboració amb el teixit empresarial i institucional”.

“El fet que enguany s’hagen sumat 362 empreses i institucions participants, i que s’haja registrat un increment del 12% en l’oferta laboral, són indicadors molt positius que reflectixen la confiança en els nostres estudiants i titulats, així com la capacitat de la Universitat per a adaptar-se a les demandes del mercat laboral. Estos fòrums són una oportunitat excepcional per a potenciar el talent i connectar als joves amb oportunitats reals de futur”, afig.

Centre a centre, la informació és la següent: Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, amb 47 estands (4 més que l’any passat) i prop d’una trentena d’ofertes laborals; Facultat de Magisteri, amb 32 empreses (6 més que la passada edició) i 14 oportunitats laborals; Facultat de Ciències Socials, amb 37 empreses (5 més que el fòrum anterior) i 42 ofertes; Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, amb 26 empreses (6 més que l’any passat) i una desena d’oportunitats laborals i Facultat de Medicina i Odontologia, amb 44 empreses i 48 ofertes.

Completen la llista la Facultat de Dret, amb 38 empreses (5 més que el fòrum anterior) i 29 ofertes laborals; la Facultat de Geografia i Història, amb una vintena d’empresarial i d’altres oportunitats de treball oferides; la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació, amb 31 empreses (3 més que l’any passat) i 25 ofertes laborals; la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, amb 20 empreses i més 10 ofertes de treball i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE-UV), amb la participació de 80 entitats i la major oferta amb 81 oportunitats laborals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.