Els fòrums d’ocupació de la UV tanquen el curs 2023-24 amb més de 350 empreses i un increment de l’oferta del 12%

VALÈNCIA, 18 (EUROPA PRESS)

Els Fòrums d’Ocupació de la Universitat de València (UV) han conclòs el curs acadèmic 2023-24 amb un “fort balanç” segons el qual han sigut 362 les empreses i institucions participants al llarg de les 10 fires organitzades en els diferents centres universitaris, havent experimentat l’oferta laboral un increment del 12%.

Estes han sigut les dades més ressenyables extrets de l’informe, que es pot consultar en la web d’UVocupació (www.uv.es/uvempleo), a més de les principals motivacions de participació d’empreses, entitats i institucions, com són la captació de talent a través del contacte amb perfils altament qualificats i la visibilització del teixit empresarial com un sector compromès amb el desenvolupament de la societat valenciana.

L’alumnat assistent, per la seua banda, sosté que la utilitat dels fòrums residix fonamentalment en el seu ús com a eina per a la planificació del futur laboral, la recerca d’ocupació o d’una millora professional, entre altres raons.

Com a conclusió a l’informe, la vicerectora de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació de la Universitat de València, Ángeles Solanes, destaca “la importància d’estos Fòrums d’Ocupació com una mostra palpable del compromís de la Universitat de València amb la inserció laboral i la col·laboració amb el teixit empresarial i institucional”.

“El fet que enguany s’hagen sumat 362 empreses i institucions participants, i que s’haja registrat un increment del 12% en l’oferta laboral, són indicadors molt positius que reflectixen la confiança en els nostres estudiants i titulats, així com la capacitat de la Universitat per a adaptar-se a les demandes del mercat laboral. Estos fòrums són una oportunitat excepcional per a potenciar el talent i connectar als joves amb oportunitats reals de futur”, afig.

Centre a centre, la informació és la següent: Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, amb 47 estands (4 més que l’any passat) i prop d’una trentena d’ofertes laborals; Facultat de Magisteri, amb 32 empreses (6 més que la passada edició) i 14 oportunitats laborals; Facultat de Ciències Socials, amb 37 empreses (5 més que el fòrum anterior) i 42 ofertes; Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, amb 26 empreses (6 més que l’any passat) i una desena d’oportunitats laborals i Facultat de Medicina i Odontologia, amb 44 empreses i 48 ofertes.

Completen la llista la Facultat de Dret, amb 38 empreses (5 més que el fòrum anterior) i 29 ofertes laborals; la Facultat de Geografia i Història, amb una vintena d’empresarial i d’altres oportunitats de treball oferides; la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació, amb 31 empreses (3 més que l’any passat) i 25 ofertes laborals; la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, amb 20 empreses i més 10 ofertes de treball i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE-UV), amb la participació de 80 entitats i la major oferta amb 81 oportunitats laborals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.