Els fòrums d’ocupació de la UV tanquen el curs 2023-24 amb més de 350 empreses i un increment de l’oferta del 12%

VALÈNCIA, 18 (EUROPA PRESS)

Els Fòrums d’Ocupació de la Universitat de València (UV) han conclòs el curs acadèmic 2023-24 amb un “fort balanç” segons el qual han sigut 362 les empreses i institucions participants al llarg de les 10 fires organitzades en els diferents centres universitaris, havent experimentat l’oferta laboral un increment del 12%.

Anuncios

Estes han sigut les dades més ressenyables extrets de l’informe, que es pot consultar en la web d’UVocupació (www.uv.es/uvempleo), a més de les principals motivacions de participació d’empreses, entitats i institucions, com són la captació de talent a través del contacte amb perfils altament qualificats i la visibilització del teixit empresarial com un sector compromès amb el desenvolupament de la societat valenciana.

L’alumnat assistent, per la seua banda, sosté que la utilitat dels fòrums residix fonamentalment en el seu ús com a eina per a la planificació del futur laboral, la recerca d’ocupació o d’una millora professional, entre altres raons.

Com a conclusió a l’informe, la vicerectora de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació de la Universitat de València, Ángeles Solanes, destaca “la importància d’estos Fòrums d’Ocupació com una mostra palpable del compromís de la Universitat de València amb la inserció laboral i la col·laboració amb el teixit empresarial i institucional”.

“El fet que enguany s’hagen sumat 362 empreses i institucions participants, i que s’haja registrat un increment del 12% en l’oferta laboral, són indicadors molt positius que reflectixen la confiança en els nostres estudiants i titulats, així com la capacitat de la Universitat per a adaptar-se a les demandes del mercat laboral. Estos fòrums són una oportunitat excepcional per a potenciar el talent i connectar als joves amb oportunitats reals de futur”, afig.

Centre a centre, la informació és la següent: Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, amb 47 estands (4 més que l’any passat) i prop d’una trentena d’ofertes laborals; Facultat de Magisteri, amb 32 empreses (6 més que la passada edició) i 14 oportunitats laborals; Facultat de Ciències Socials, amb 37 empreses (5 més que el fòrum anterior) i 42 ofertes; Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, amb 26 empreses (6 més que l’any passat) i una desena d’oportunitats laborals i Facultat de Medicina i Odontologia, amb 44 empreses i 48 ofertes.

Completen la llista la Facultat de Dret, amb 38 empreses (5 més que el fòrum anterior) i 29 ofertes laborals; la Facultat de Geografia i Història, amb una vintena d’empresarial i d’altres oportunitats de treball oferides; la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació, amb 31 empreses (3 més que l’any passat) i 25 ofertes laborals; la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, amb 20 empreses i més 10 ofertes de treball i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE-UV), amb la participació de 80 entitats i la major oferta amb 81 oportunitats laborals.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.