11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Els ‘Hispans’, virtualment eliminats del Mundial

Espanya cau contra Portugal i es queda quasi sense opcions d’avançar als quarts de final

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola masculina d’handbol ha caigut hui divendres davant de Portugal (29-35) en la segona jornada de la Ronda Principal del Campionat del Món, que acullen Dinamarca, Noruega i Croàcia, un resultat que deixa als de Jordi Ribera virtualment fora de la cita després d’un partit en el qual no han sabut aguantar el ritme de la revelació del torneig.

Després de la seua derrota en l’estrena en la Ronda Principal davant de Noruega (25-24), els ‘Hispans’ van desaprofitar una renda de fins a quatre gols en la primera meitat davant del combinat portugués, líder del Grup III i que mai ha guanyat una medalla en una gran competició internacional. Una apagada intervinguda la segona part, amb un parcial de 6-0 per als lusitans, acabava amb les opcions de remuntada.

D’esta manera, Espanya, amb tres punts, queda virtualment fóra del Mundial; una victòria de Suècia o Brasil, que atresoren quatre unitats cadascuna i que s’enfronten entre sí este divendres, baixaria de manera matemàtica als espanyols, que necessitarien també que Xile, cuer del Grup III de la ‘Main Round’, donara la sorpresa davant de l’amfitriona Noruega.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.