20.8 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Els ‘Hispans’, virtualment eliminats del Mundial

Espanya cau contra Portugal i es queda quasi sense opcions d’avançar als quarts de final

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola masculina d’handbol ha caigut hui divendres davant de Portugal (29-35) en la segona jornada de la Ronda Principal del Campionat del Món, que acullen Dinamarca, Noruega i Croàcia, un resultat que deixa als de Jordi Ribera virtualment fora de la cita després d’un partit en el qual no han sabut aguantar el ritme de la revelació del torneig.

Després de la seua derrota en l’estrena en la Ronda Principal davant de Noruega (25-24), els ‘Hispans’ van desaprofitar una renda de fins a quatre gols en la primera meitat davant del combinat portugués, líder del Grup III i que mai ha guanyat una medalla en una gran competició internacional. Una apagada intervinguda la segona part, amb un parcial de 6-0 per als lusitans, acabava amb les opcions de remuntada.

D’esta manera, Espanya, amb tres punts, queda virtualment fóra del Mundial; una victòria de Suècia o Brasil, que atresoren quatre unitats cadascuna i que s’enfronten entre sí este divendres, baixaria de manera matemàtica als espanyols, que necessitarien també que Xile, cuer del Grup III de la ‘Main Round’, donara la sorpresa davant de l’amfitriona Noruega.

Últimes notícies

Emergències de la Generalitat tenia un esborrany del Es-Alert a les 18.37 i l’avís va arribar a les 20.11

Documentació enviada al jutjat acredita un correu a les 18.37 amb la proposta 'És alert ribera'. El text final va ser dictat per Salomé Pradas i es va difondre a les 20.11.

Pérez Llorca i l’amo del Ventorro atestaran el 21 en la causa de la DANA

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha fixat per al 21 de novembre les testificals de Juanfran Pérez Llorca i del propietari del Ventorro. Les citacions busquen aclarir crides i decisions de la vesprada de les riuades.

Feijóo preveu obrir hui els contactes amb Vox per a rellevar a Mazón en la Generalitat

Feijóo ha assegurat que el PP iniciarà 'probablement' hui converses amb Vox per a rellevar a Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat Valenciana. El líder popular emmarca el diàleg en la busca d'estabilitat.

Emergències de la Generalitat tenia un esborrany del Es-Alert a les 18.37 i el va enviar a les 20.11 en la dana de València

Emergències de la Generalitat manejava un esborrany de l'avís És-Alert a les 18.37 del 29 d'octubre i el missatge va arribar als mòbils a les 20.11. La documentació ja obra en el jutjat que investiga la gestió de la dana a València.

La Policia desmantella la primera cèl·lula del ‘Tren de Aragua’ assentada a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a 13 persones i ha desmantellat la primera cèl·lula del 'Tren de Aragua' assentada a Espanya. Quatre presumptes caps han ingressat a la presó per orde de l'Audiència Nacional.

Catalá demana negociacions àgils i lleials entre PP i Vox per a la Generalitat i prioritza els pressupostos

Catalá espera unes converses àgils i lleials entre PP i Vox per a proposar a la nova presidència de la Generalitat. Descarta eleccions anticipades i centra la prioritat a aprovar pressupostos per a assegurar estabilitat i obres de protecció.

Més de 4.400 corredors de 50 països correran la primera marató Elx-Alacant el 30 de novembre

La primera marató entre Elx i Alacant reunirà més de 4.400 participants de 50 països. Recorregut pla homologat, eixida a Elx i meta en el Port d'Alacant

La ADSCV premia a Ana Gómez i a un reportatge sobre retards cerebrals per covid en l’embaràs

La ADSCV va reconéixer com a Millor Treball Periodístic una notícia sobre retards en el desenrotllament cerebral en bebés després de covid en l'embaràs i va distingir la trajectòria d'Ana Gómez. La fallada subratlla la importància del rigor i la difusió en la informació sociosanitària.