Els ‘Hispans’, virtualment eliminats del Mundial

Espanya cau contra Portugal i es queda quasi sense opcions d’avançar als quarts de final

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola masculina d’handbol ha caigut hui divendres davant de Portugal (29-35) en la segona jornada de la Ronda Principal del Campionat del Món, que acullen Dinamarca, Noruega i Croàcia, un resultat que deixa als de Jordi Ribera virtualment fora de la cita després d’un partit en el qual no han sabut aguantar el ritme de la revelació del torneig.

Després de la seua derrota en l’estrena en la Ronda Principal davant de Noruega (25-24), els ‘Hispans’ van desaprofitar una renda de fins a quatre gols en la primera meitat davant del combinat portugués, líder del Grup III i que mai ha guanyat una medalla en una gran competició internacional. Una apagada intervinguda la segona part, amb un parcial de 6-0 per als lusitans, acabava amb les opcions de remuntada.

D’esta manera, Espanya, amb tres punts, queda virtualment fóra del Mundial; una victòria de Suècia o Brasil, que atresoren quatre unitats cadascuna i que s’enfronten entre sí este divendres, baixaria de manera matemàtica als espanyols, que necessitarien també que Xile, cuer del Grup III de la ‘Main Round’, donara la sorpresa davant de l’amfitriona Noruega.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol