Els ‘Hispans’, virtualment eliminats del Mundial

Espanya cau contra Portugal i es queda quasi sense opcions d’avançar als quarts de final

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola masculina d’handbol ha caigut hui divendres davant de Portugal (29-35) en la segona jornada de la Ronda Principal del Campionat del Món, que acullen Dinamarca, Noruega i Croàcia, un resultat que deixa als de Jordi Ribera virtualment fora de la cita després d’un partit en el qual no han sabut aguantar el ritme de la revelació del torneig.

Després de la seua derrota en l’estrena en la Ronda Principal davant de Noruega (25-24), els ‘Hispans’ van desaprofitar una renda de fins a quatre gols en la primera meitat davant del combinat portugués, líder del Grup III i que mai ha guanyat una medalla en una gran competició internacional. Una apagada intervinguda la segona part, amb un parcial de 6-0 per als lusitans, acabava amb les opcions de remuntada.

D’esta manera, Espanya, amb tres punts, queda virtualment fóra del Mundial; una victòria de Suècia o Brasil, que atresoren quatre unitats cadascuna i que s’enfronten entre sí este divendres, baixaria de manera matemàtica als espanyols, que necessitarien també que Xile, cuer del Grup III de la ‘Main Round’, donara la sorpresa davant de l’amfitriona Noruega.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.