11.6 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Els ‘Hispans’, virtualment eliminats del Mundial

Espanya cau contra Portugal i es queda quasi sense opcions d’avançar als quarts de final

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola masculina d’handbol ha caigut hui divendres davant de Portugal (29-35) en la segona jornada de la Ronda Principal del Campionat del Món, que acullen Dinamarca, Noruega i Croàcia, un resultat que deixa als de Jordi Ribera virtualment fora de la cita després d’un partit en el qual no han sabut aguantar el ritme de la revelació del torneig.

Després de la seua derrota en l’estrena en la Ronda Principal davant de Noruega (25-24), els ‘Hispans’ van desaprofitar una renda de fins a quatre gols en la primera meitat davant del combinat portugués, líder del Grup III i que mai ha guanyat una medalla en una gran competició internacional. Una apagada intervinguda la segona part, amb un parcial de 6-0 per als lusitans, acabava amb les opcions de remuntada.

D’esta manera, Espanya, amb tres punts, queda virtualment fóra del Mundial; una victòria de Suècia o Brasil, que atresoren quatre unitats cadascuna i que s’enfronten entre sí este divendres, baixaria de manera matemàtica als espanyols, que necessitarien també que Xile, cuer del Grup III de la ‘Main Round’, donara la sorpresa davant de l’amfitriona Noruega.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.