Elx preveu acabar en huit mesos l’anell ciclista que envolta la ciutat

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament d’Elx continua amb les obres d’instal·lació de carrils bici que finalitzaran l’anell ciclista que transcorre pels voltants de la ciutat. L’execució d’esta infraestructura ja es troba al 30 per cent i està previst que finalitze en un termini de huit mesos.

Es tracta de prop de tres quilòmetres de carrils bici que van començar a l’entorn de l’Hospital General i que conclouen a l’avinguda de la Universitat d’Elx, detalla el consistori.

Fins a allí s’ha desplaçat el regidor de Servicis Públics, Claudio Guilabert, a comprovar l’avanç dels treballs d’un projecte que aposta per la mobilitat sostenible i el medi ambient i que suposa una inversió d’1,2 milions d’euros finançats amb fons europeus.

El projecte d’implantació d’estos carrils bici a l’avinguda de la Universitat ha patit canvis significatius respecte al projecte inicial. “Al principi, el carril bici anava a ser per la mitjana de la carretera el que suposava la tala de totes les palmeres –ha explicat l’edil–. Per això hem traslladat els carrils a la via de servici on a més es van a instal·lar protectors i es van a plantar tanques”.

Paral·lelament, el regidor ha anunciat que treballen per a ampliar els carrils bici en col·laboració amb els enginyers municipals i la unitat de tràfic de la Policia Local, amb l’objectiu que “es faça de la manera més ordenada possible i vetlant sempre per la seguretat tant dels cotxes com de vianants i usuaris de bicicleta o vehicles de mobilitat personal”.

En esta línia, la regidoria de Servicis Públics i Mobilitat estudia la connexió mitjançant carrils bici de la zona comercial que va des del centre comercial l’Aljub fins al parc comercial El Sauce.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.