Emergències seguix amb els assajos amb el líquid espessant per a extraure llots i ‘emprar-ho amb garanties de seguretat

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

La secretària autonòmica de Seguretat i Emergències, Irene Rodríguez, ha assegurat que seguiran hui dilluns amb els assajos amb el líquid espessant per a extraure llots dels garatges i soterranis afectats per la dana amb la finalitat d’emprar-ho “per a definir un procediment que permeta, sobretot, emprar-ho amb garanties de seguretat per al personal intervinent, definir la quantitat i tipologia de maquinària que cal utilitzar i fer-ho d’una forma el més eficaç possible per a agilitar la neteja de llots”.

Així ho ha indicat després de la reunió del Cecopi, on s’ha informat dels avanços en les proves del nou producte. Rodríguez espera que esta nova operativa, combinada amb les cubes, accelere els treballs d’extracció. En el Cecopi han participat el conseller d’Emergències i Interior, Juan Carlos Valderrama; el ministre de Política Territorial, Ángel Víctor Torres, i la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé.

La secretària autonòmica ha assenyalat que s’han analitzat els resultats de la primera prova que es va començar a assajar este diumenge i ha avançat que els resultats “aparentment, estan sent molt prometedors”.

En este sentit, Irene Rodríguez ha explicat que en esta jornada es va a “continuar amb estos assajos per a definir un procediment que permeta, sobretot, emprar-ho amb garanties de seguretat per al personal intervinent, definir la quantitat i tipologia de maquinària que cal utilitzar i fer-ho d’una forma el més eficaç possible per a agilitar la neteja de llots”.

140 GARATGES

Este procediment s’implementarà combinat amb l’ús de cubes per a donar una “major agilitat”. Quant a les tasques que s’estan efectuant per a l’extracció de llots, la secretària autonòmica ha anunciat que en esta jornada “s’està treballant en un total 140 garatges i soterranis”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.

La Fiscalia demana 4 anys de presó a un empresari per quedar-se 350.000 euros d’un inversor

La Fiscalia d'Alacant sol·licita quatre anys de presó per a un empresari acusat d'apropiar-se de 350.000 euros transferits per un inversor per a projectes d'instal·lacions fotovoltaiques.

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.