L’EMT crea la nova línia 23 que connecta Pinedo, Castellar-Oliveral i el Forn d’Alcedo

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València reforçarà les connexions amb els pobles del sud, mitjançant la creació d’una nova línia, la línia 23, que connectarà les localitats de Pinedo, Castellar-L’Oliveral i el Forn d’Alcedo.

Així ho ha explicat el president d’EMT València, el regidor Giuseppe Grezzi, qui ha afegit que, de manera complementària, “també es millorarà el servici de la línia 14, amb l’optimització del seu recorregut, des de la premissa d’oferir millors freqüències i regularitat per a donar resposta a les necessitats de les persones usuàries”.

Estes millores, que s’han treballat en els últims mesos amb el veïnat, entraran en vigor amb la posada en marxa de la nova xarxa nocturna d’EMT el pròxim 15 de juny.

La línia 14, que connectarà el centre de València amb Castellar-L’Oliveral, és una de les 23 línies diürnes que prolongaran el seu servici durant la nit per tal d’oferir millors opcions de mobilitat nocturna a la ciutadania. “Este pla de millora és fruit d’un espai de diàleg amb el veïnat i de les línies estratègiques d’EMT per a continuar oferint un servici de qualitat als pobles de València que s’adapte a les necessitats”, ha afirmat Grezzi.

La nova línia 23 crearà una nova connexió per als veïns i veïnes del Forn d’Alcedo, Castellar-L’Oliveral i Pinedo, amb una freqüència de pas al voltant de 30 a 40 minuts. Des de Pinedo, els autobusos entraran pel Camí del Tremolar, i passaran per l’avinguda de Ruiz i Comes, carrer Principal, carrer de la Glòria i Camí de les Vaques. Des del Forn d’Alcedo, realitzarà el mateix recorregut de tornada.

De manera complementària, es modificarà el final de la línia 14 per a augmentar la regularitat i freqüència en hora punta entre Castellar-L’Oliveral i el centre de València, de manera que la línia finalitzarà el seu recorregut a Castellar-L’Oliveral, des d’on es facilitarà la connexió amb la nova línia 23 per tal que les persones usuàries que ho desitgen puguen desplaçar-se fàcilment fins a Pinedo o el Forn d’Alcedo.

Freqüències dels autobusos

Respecte a les freqüències, els autobusos de la línia 14 eixiran cada 12 minuts, aproximadament, des de Castellar-L’Oliveral cap al centre de la ciutat. Estos canvis s’uniran als reforços ja realitzats en els nous horaris d’esta línia per a oferir millors freqüències.

Una altra de les millores serà la incorporació a la línia 14 dels autobusos més nous de la flota i menys contaminants, ja que ja no hauran de travessar el túnel d’accés a Pinedo pel Camí de Tremolar i no hi haurà cap limitació per als vehicles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.