21.3 C
València
Dijous, 13 novembre, 2025

Escassetat de joguets i videoconsoles poques setmanes abans de Nadal

La falta de subministraments comença a fer-se notar cada vegada més. Hui, ja escassegen nombrosos productes, i està succeint per Nadal, una de les èpoques de l’any on més compres es realitzen i que podria veure’s alterada en nombrosos llocs si aquest problema continua.

Els sectors que més estan començant a patir aqueixes noves conseqüències són els dels joguets i els videojocs. Això es deu al fet que moltes de les seues peces són d’origen estranger, per la qual cosa és necessari importar-les, ja que aquests productes no es poden fabricar sense elles.

Ja hi ha escassetat d’algunes marques en diversos punts d’Espanya, i no se sap si hi haurà més afectades encara.

Des que va començar aquesta crisi, es va avisant a la gent que comence a realitzar algunes compres nadalenques, ja que en les dates pròximes podria haver-hi escassetat dels productes que vulguen comprar, joguets i consoles inclosos, i que afortunadament encara estan disponibles en algunes botigues i grans magatzems, però les existències podrien esgotar-se en poques setmanes.

 

Caos internacional

 

És la falta de subministraments el que ha provocat un nou conflicte a tot el món, ja que es tem que altres elements tan necessaris com ho són l’alumini o el vidre també puguen escassejar i donen peu a un problema de cara a la fabricació i els llocs de treball, a més de les nombroses manques que podrien tindre moltes famílies i llars.

Una de les imatges que millor reflecteix la situació actual amb la crisi de subministraments és la que es va viure fa unes setmanes en el port de Los Angeles, on les autoritats van anunciar que començarien a multar als qui no tragueren els seus contenidors allí abans del temps que tenien concedit, ja que l’acumulació d’aquests era immensa.

La situació en tot el planeta dependrà del fet que les grans potències com els Estats Units, la Xina, Rússia o Alemanya, entre altres, puguen buscar una solució a aquest problema, que continua engrandint-se sense resposta ara com ara.

Últimes notícies

El Govern no activarà la retirada d’oli d’oliva en la campanya 2025/26

Agricultura ha decidit no disposar la retirada per a 2025/26 al no aconseguir-se el llindar del 120%. El Ministeri ha defés que la mesura aporta garanties a tota la cadena.

Planas reivindica la resposta de la xarxa de compres de Mercasa en emergències

El ministre d'Agricultura ha destacat en Mercavalencia la capacitat de reacció de la xarxa de compres de Mercasa davant la pandèmia i la dana, clau per al subministrament. El dispositiu després de la dana va mobilitzar 4 milions per a repartir 1,6 milions de quilos i més de 252.000 menús calents.

Planas llança un missatge de tranquil·litat per la grip aviària i defén els protocols

El ministre d'Agricultura ha anomenat a la calma davant el reforç de mesures contra la grip aviària i ha defés el confinament d'aus a l'aire lliure en tota Espanya. També ha assegurat que el proveïment i els preus estan baix control.

L’Eurocambra avala 946,1 milions per a Espanya després de la DANA d’octubre

L'Eurocambra ha aprovat mobilitzar 946,1 milions del Fons de Solidaritat per a fer costat a Espanya després de la DANA d'octubre, centrada en la Comunitat Valenciana. El paquet també incorpora ajudes per a França pels ciclons a Mayotte i La Reunió.

Garriga (Vox) ha demanat al PP un acord imminent i ha promés prioritzar als valencians

El secretari general de Vox ha assegurat que el seu partit posarà els interessos dels valencians per davant dels polítics i ha emplaçat al PP a tancar un acord en els pròxims dies. També ha defés una llei per a prohibir burca i niqab i ha avançat anuncis imminents.

Vox busca exhibir la seua influència en la Comunitat i espenta al PP a la confrontació amb Sánchez

Vox endurix la seua negociació amb el PP en la Comunitat Valenciana: reclama mantindre el pacte pressupostari 'i una miqueta més' i un pols amb el Govern. Farà costat a Pérez Llorca en primera votació sense tornar al Consell.

L’Eurocambra dona llum verda a 946,1 milions del Fons de Solidaritat per a Espanya després de la DANA

El Parlament Europeu ha aprovat mobilitzar 946,1 milions del Fons de Solidaritat per a reparar els danys de la DANA d'octubre de 2024, que va colpejar sobretot a la Comunitat Valenciana. El paquet va tirar avant amb 622 vots a favor, 10 en contra i 3 abstencions.

El Congrés rebutja suprimir la data de tancament de tres nuclears amb l’abstenció de Junts

El ple ha desestimat l'esmena del PP que eliminava la data de cessament de Almaraz, Ascó I i Cofrentes. L'abstenció de Junts ha sigut decisiva.