19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Escassetat de joguets i videoconsoles poques setmanes abans de Nadal

La falta de subministraments comença a fer-se notar cada vegada més. Hui, ja escassegen nombrosos productes, i està succeint per Nadal, una de les èpoques de l’any on més compres es realitzen i que podria veure’s alterada en nombrosos llocs si aquest problema continua.

Els sectors que més estan començant a patir aqueixes noves conseqüències són els dels joguets i els videojocs. Això es deu al fet que moltes de les seues peces són d’origen estranger, per la qual cosa és necessari importar-les, ja que aquests productes no es poden fabricar sense elles.

Ja hi ha escassetat d’algunes marques en diversos punts d’Espanya, i no se sap si hi haurà més afectades encara.

Des que va començar aquesta crisi, es va avisant a la gent que comence a realitzar algunes compres nadalenques, ja que en les dates pròximes podria haver-hi escassetat dels productes que vulguen comprar, joguets i consoles inclosos, i que afortunadament encara estan disponibles en algunes botigues i grans magatzems, però les existències podrien esgotar-se en poques setmanes.

 

Caos internacional

 

És la falta de subministraments el que ha provocat un nou conflicte a tot el món, ja que es tem que altres elements tan necessaris com ho són l’alumini o el vidre també puguen escassejar i donen peu a un problema de cara a la fabricació i els llocs de treball, a més de les nombroses manques que podrien tindre moltes famílies i llars.

Una de les imatges que millor reflecteix la situació actual amb la crisi de subministraments és la que es va viure fa unes setmanes en el port de Los Angeles, on les autoritats van anunciar que començarien a multar als qui no tragueren els seus contenidors allí abans del temps que tenien concedit, ja que l’acumulació d’aquests era immensa.

La situació en tot el planeta dependrà del fet que les grans potències com els Estats Units, la Xina, Rússia o Alemanya, entre altres, puguen buscar una solució a aquest problema, que continua engrandint-se sense resposta ara com ara.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia confia a aconseguir la primera victòria fora en San Mamés

El tècnic de l'Elx va afirmar que l'equip està preparat per a assaltar San Mamés i va demanar equilibri, fortalesa mental i focus en el dia a dia.

Athletic i Elx es creuen en San Mamés amb ratxes oposades

L'Athletic arriba amb 7 de 9 punts i marge sobre el descens; l'Elx encadena set jornades sense guanyar i no ha vençut fora. Baixes i dubtes marquen el xoc.

Llevant identifica a l’aficionat que va llançar una botella a Cömert després del derbi

El Llevant ha identificat a l'aficionat que va llançar una botella que va impactar en Eray Cömert després del derbi davant el València. LaLiga ja va denunciar els incidents i el club decidirà mesures en les pròximes hores.

Treballadora de la guarderia d’Algemesí declara com investigada després del tancament per maltractament

Una empleada del centre, segona investigada en la causa, ha declarat en els jutjats d'Alzira. La guarderia va ser tancada després de la detenció de la directora.

Copete: L’equip està capacitat per a guanyar en La Ceràmica

José Copete, central del València, va assegurar que van pels tres punts en La Ceràmica malgrat la dificultat del rival. Torna després de sanció i subratlla la millora defensiva de l'equip.

Thierry i Danjuma completen l’entrenament amb el València i miren a la Ceràmica

Thierry Rendall i Arnaut Danjuma es van entrenar amb normalitat per primera vegada en la setmana després de les seues molèsties i després de perdre's el dol davant el Llevant. Diego López va seguir al marge per un esquinç del lligament lateral intern i es va unir a les baixes de Diakhaby, Julen Agirrezabala, Dimitri Foulquier i Rubo Iranzo.

Les Corts han acordat crear una comissió d’investigació sobre les VPP d’Alacant

El ple de Les Corts ha aprovat la creació d'una comissió per a investigar l'adjudicació de VPP en el residencial Els Naus d'Alacant. La iniciativa, plantejada per Vox i secundada pel PP, fixa 12 mesos per a conclusions.

De Guindos defén que l’acord amb Mercosur és positiu per a Europa i demana minimitzar el seu impacte

Luis de Guindos ha defés que el pacte UE-Mercosur és favorable per a Europa i ha reclamat reduir el seu efecte en l'agricultura. Ha subratllat que, en un context de proteccionisme a l'alça, els acords comercials són clau i que les salvaguardes limiten els perjuís.