Espanya torna d’Alemanya amb la quarta Eurocopa

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola de futbol ha aterrat este dilluns a l’aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas sobre les 15:00 hores amb el trofeu de l’Eurocopa, la quarta de la seua història, després de derrotar (2-1) este diumenge a Anglaterra en la final disputada a l’Olímpic de Berlín.

La plantilla, el cos tècnic i els directius, amb el president de la RFEF, Pedro Rocha, al capdavant han arribat a Madrid a bord de l’Airbus A321 d’Iberia, batejat com a ‘Delta del Llobregat’, des de Berlín amb un poc més d’una hora de retard sobre l’horari previst per una incidència a l’aeroport berlinés.

Entre l’equipatge de ‘La Roja’ estava el trofeu de l’Eurocopa, que la convertix en l’única selecció amb quatre títols continentals per davant d’Alemanya, amb tres.

Esta és la culminació del somni que va començar fa 45 dies i que ha portat a l’equip de Luis De la Fuente a guanyar-se un lloc en la història de l’esport espanyol. Els primers a apuntar-se per l’escala de descens de l’avió han sigut el capità, Álvaro Morata, el seleccionador Luis de la Fuent i Pedro Rocha, els qui portaven l’Eurocopa.

El vol (el 2813, amb matrícula EC JLY) ha estat caracteritzat pel bon ambient dels internacionals, que esta vesprada seran rebuts al Palau de la Zarzuela, a les 18:30 hores, i les 19:30 al Palau de la Moncloa pel rei Felip VI i el president del Govern, Pedro Sánchez.

Posteriorment, es dirigiran amb autobús descapotable a la festa organitzada junt amb el Palau de Comunicacions a la plaça de la Cibeles, on seran homenatjats per centenars de milers d’afeccionats per a celebrar esta nova fita del futbol nacional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.