Espanya torna d’Alemanya amb la quarta Eurocopa

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola de futbol ha aterrat este dilluns a l’aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas sobre les 15:00 hores amb el trofeu de l’Eurocopa, la quarta de la seua història, després de derrotar (2-1) este diumenge a Anglaterra en la final disputada a l’Olímpic de Berlín.

La plantilla, el cos tècnic i els directius, amb el president de la RFEF, Pedro Rocha, al capdavant han arribat a Madrid a bord de l’Airbus A321 d’Iberia, batejat com a ‘Delta del Llobregat’, des de Berlín amb un poc més d’una hora de retard sobre l’horari previst per una incidència a l’aeroport berlinés.

Entre l’equipatge de ‘La Roja’ estava el trofeu de l’Eurocopa, que la convertix en l’única selecció amb quatre títols continentals per davant d’Alemanya, amb tres.

Esta és la culminació del somni que va començar fa 45 dies i que ha portat a l’equip de Luis De la Fuente a guanyar-se un lloc en la història de l’esport espanyol. Els primers a apuntar-se per l’escala de descens de l’avió han sigut el capità, Álvaro Morata, el seleccionador Luis de la Fuent i Pedro Rocha, els qui portaven l’Eurocopa.

El vol (el 2813, amb matrícula EC JLY) ha estat caracteritzat pel bon ambient dels internacionals, que esta vesprada seran rebuts al Palau de la Zarzuela, a les 18:30 hores, i les 19:30 al Palau de la Moncloa pel rei Felip VI i el president del Govern, Pedro Sánchez.

Posteriorment, es dirigiran amb autobús descapotable a la festa organitzada junt amb el Palau de Comunicacions a la plaça de la Cibeles, on seran homenatjats per centenars de milers d’afeccionats per a celebrar esta nova fita del futbol nacional.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.