Espanya torna d’Alemanya amb la quarta Eurocopa

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola de futbol ha aterrat este dilluns a l’aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas sobre les 15:00 hores amb el trofeu de l’Eurocopa, la quarta de la seua història, després de derrotar (2-1) este diumenge a Anglaterra en la final disputada a l’Olímpic de Berlín.

La plantilla, el cos tècnic i els directius, amb el president de la RFEF, Pedro Rocha, al capdavant han arribat a Madrid a bord de l’Airbus A321 d’Iberia, batejat com a ‘Delta del Llobregat’, des de Berlín amb un poc més d’una hora de retard sobre l’horari previst per una incidència a l’aeroport berlinés.

Entre l’equipatge de ‘La Roja’ estava el trofeu de l’Eurocopa, que la convertix en l’única selecció amb quatre títols continentals per davant d’Alemanya, amb tres.

Esta és la culminació del somni que va començar fa 45 dies i que ha portat a l’equip de Luis De la Fuente a guanyar-se un lloc en la història de l’esport espanyol. Els primers a apuntar-se per l’escala de descens de l’avió han sigut el capità, Álvaro Morata, el seleccionador Luis de la Fuent i Pedro Rocha, els qui portaven l’Eurocopa.

El vol (el 2813, amb matrícula EC JLY) ha estat caracteritzat pel bon ambient dels internacionals, que esta vesprada seran rebuts al Palau de la Zarzuela, a les 18:30 hores, i les 19:30 al Palau de la Moncloa pel rei Felip VI i el president del Govern, Pedro Sánchez.

Posteriorment, es dirigiran amb autobús descapotable a la festa organitzada junt amb el Palau de Comunicacions a la plaça de la Cibeles, on seran homenatjats per centenars de milers d’afeccionats per a celebrar esta nova fita del futbol nacional.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.