Espanya torna d’Alemanya amb la quarta Eurocopa

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola de futbol ha aterrat este dilluns a l’aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas sobre les 15:00 hores amb el trofeu de l’Eurocopa, la quarta de la seua història, després de derrotar (2-1) este diumenge a Anglaterra en la final disputada a l’Olímpic de Berlín.

La plantilla, el cos tècnic i els directius, amb el president de la RFEF, Pedro Rocha, al capdavant han arribat a Madrid a bord de l’Airbus A321 d’Iberia, batejat com a ‘Delta del Llobregat’, des de Berlín amb un poc més d’una hora de retard sobre l’horari previst per una incidència a l’aeroport berlinés.

Entre l’equipatge de ‘La Roja’ estava el trofeu de l’Eurocopa, que la convertix en l’única selecció amb quatre títols continentals per davant d’Alemanya, amb tres.

Esta és la culminació del somni que va començar fa 45 dies i que ha portat a l’equip de Luis De la Fuente a guanyar-se un lloc en la història de l’esport espanyol. Els primers a apuntar-se per l’escala de descens de l’avió han sigut el capità, Álvaro Morata, el seleccionador Luis de la Fuent i Pedro Rocha, els qui portaven l’Eurocopa.

El vol (el 2813, amb matrícula EC JLY) ha estat caracteritzat pel bon ambient dels internacionals, que esta vesprada seran rebuts al Palau de la Zarzuela, a les 18:30 hores, i les 19:30 al Palau de la Moncloa pel rei Felip VI i el president del Govern, Pedro Sánchez.

Posteriorment, es dirigiran amb autobús descapotable a la festa organitzada junt amb el Palau de Comunicacions a la plaça de la Cibeles, on seran homenatjats per centenars de milers d’afeccionats per a celebrar esta nova fita del futbol nacional.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.