Espanya torna d’Alemanya amb la quarta Eurocopa

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

La selecció espanyola de futbol ha aterrat este dilluns a l’aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas sobre les 15:00 hores amb el trofeu de l’Eurocopa, la quarta de la seua història, després de derrotar (2-1) este diumenge a Anglaterra en la final disputada a l’Olímpic de Berlín.

La plantilla, el cos tècnic i els directius, amb el president de la RFEF, Pedro Rocha, al capdavant han arribat a Madrid a bord de l’Airbus A321 d’Iberia, batejat com a ‘Delta del Llobregat’, des de Berlín amb un poc més d’una hora de retard sobre l’horari previst per una incidència a l’aeroport berlinés.

Entre l’equipatge de ‘La Roja’ estava el trofeu de l’Eurocopa, que la convertix en l’única selecció amb quatre títols continentals per davant d’Alemanya, amb tres.

Esta és la culminació del somni que va començar fa 45 dies i que ha portat a l’equip de Luis De la Fuente a guanyar-se un lloc en la història de l’esport espanyol. Els primers a apuntar-se per l’escala de descens de l’avió han sigut el capità, Álvaro Morata, el seleccionador Luis de la Fuent i Pedro Rocha, els qui portaven l’Eurocopa.

El vol (el 2813, amb matrícula EC JLY) ha estat caracteritzat pel bon ambient dels internacionals, que esta vesprada seran rebuts al Palau de la Zarzuela, a les 18:30 hores, i les 19:30 al Palau de la Moncloa pel rei Felip VI i el president del Govern, Pedro Sánchez.

Posteriorment, es dirigiran amb autobús descapotable a la festa organitzada junt amb el Palau de Comunicacions a la plaça de la Cibeles, on seran homenatjats per centenars de milers d’afeccionats per a celebrar esta nova fita del futbol nacional.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU