15.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

L’Ajuntament de Sagunt felicita als clubs deportius locals que han conseguit ascendir de categoria

 

L’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha volgut donar l’enhorabona als clubs deportius locals que enguany han conseguit ascendir de categoria en les seues respectives disciplines. En este sentit, l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha agraït i felicitat l’esforç per a conseguir este èxit, «no només per l’equip i el club, sinó també per la ciutat i el nostre deport en general. El nostre deport destaca per ser divers i hui podem comprovar-ho, deports com l’handbol, futbol, o bàsquet, tant femení com masculí, han promocionat de categoria, sense dubte una mostra de la riquesa deportiva de la ciutat».

 

En primer lloc, el Balonmano Morvedre, jugarà la pròxima temporada en la Liga Guerreras de Balonmano, la màxima competició a nivell nacional després d’haver-se alçat amb el títol de campiones del grup C de la DH Plata femenina. Per la seua banda, el Club Baloncesto Femenino Puerto de Sagunto abandona la categoria Autonòmica en haver conseguit una plaça per a jugar en Primera Nacional durant la pròxima campanya. També, el Club de Futbol Mare Nostrum jugarà en Primera Regional la pròxima temporada 2020/2021 després d’haver quedat segon classificat en la categoria de Segona Regional.

 

«Els ascensos conseguits diuen molt de les ganes que, tant els entrenadors com els jugadors, han demostrat durant tota la temporada. Per això, moltes felicitats i esperem poder continuar sumant èxits en la temporada que ve», ha agregat l’alcalde.

 

El regidor de Deports, Javier Raro, ha destacat que és una gran notícia, «hem viscut uns últims mesos complicats de crisi sanitària i vore com els nostres clubs deportius van conseguint els seus èxits a pesar de què haja sigut una temporada un poc especial és molt satisfactori per a l’Ajuntament i per a la regidoria de Deports. L’Ajuntament fa un gran esforç en el deport de la nostra ciutat, en instal·lacions, en subvencions i a tractar als clubs de la millor manera possible. Que estos conseguisquen els seus objectius, ens ompli de satisfacció».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.