9.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

L’Ajuntament de Sagunt felicita als clubs deportius locals que han conseguit ascendir de categoria

 

L’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha volgut donar l’enhorabona als clubs deportius locals que enguany han conseguit ascendir de categoria en les seues respectives disciplines. En este sentit, l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha agraït i felicitat l’esforç per a conseguir este èxit, «no només per l’equip i el club, sinó també per la ciutat i el nostre deport en general. El nostre deport destaca per ser divers i hui podem comprovar-ho, deports com l’handbol, futbol, o bàsquet, tant femení com masculí, han promocionat de categoria, sense dubte una mostra de la riquesa deportiva de la ciutat».

 

En primer lloc, el Balonmano Morvedre, jugarà la pròxima temporada en la Liga Guerreras de Balonmano, la màxima competició a nivell nacional després d’haver-se alçat amb el títol de campiones del grup C de la DH Plata femenina. Per la seua banda, el Club Baloncesto Femenino Puerto de Sagunto abandona la categoria Autonòmica en haver conseguit una plaça per a jugar en Primera Nacional durant la pròxima campanya. També, el Club de Futbol Mare Nostrum jugarà en Primera Regional la pròxima temporada 2020/2021 després d’haver quedat segon classificat en la categoria de Segona Regional.

 

«Els ascensos conseguits diuen molt de les ganes que, tant els entrenadors com els jugadors, han demostrat durant tota la temporada. Per això, moltes felicitats i esperem poder continuar sumant èxits en la temporada que ve», ha agregat l’alcalde.

 

El regidor de Deports, Javier Raro, ha destacat que és una gran notícia, «hem viscut uns últims mesos complicats de crisi sanitària i vore com els nostres clubs deportius van conseguint els seus èxits a pesar de què haja sigut una temporada un poc especial és molt satisfactori per a l’Ajuntament i per a la regidoria de Deports. L’Ajuntament fa un gran esforç en el deport de la nostra ciutat, en instal·lacions, en subvencions i a tractar als clubs de la millor manera possible. Que estos conseguisquen els seus objectius, ens ompli de satisfacció».

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.