L’Ajuntament de Sagunt felicita als clubs deportius locals que han conseguit ascendir de categoria

 

L’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha volgut donar l’enhorabona als clubs deportius locals que enguany han conseguit ascendir de categoria en les seues respectives disciplines. En este sentit, l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha agraït i felicitat l’esforç per a conseguir este èxit, «no només per l’equip i el club, sinó també per la ciutat i el nostre deport en general. El nostre deport destaca per ser divers i hui podem comprovar-ho, deports com l’handbol, futbol, o bàsquet, tant femení com masculí, han promocionat de categoria, sense dubte una mostra de la riquesa deportiva de la ciutat».

 

En primer lloc, el Balonmano Morvedre, jugarà la pròxima temporada en la Liga Guerreras de Balonmano, la màxima competició a nivell nacional després d’haver-se alçat amb el títol de campiones del grup C de la DH Plata femenina. Per la seua banda, el Club Baloncesto Femenino Puerto de Sagunto abandona la categoria Autonòmica en haver conseguit una plaça per a jugar en Primera Nacional durant la pròxima campanya. També, el Club de Futbol Mare Nostrum jugarà en Primera Regional la pròxima temporada 2020/2021 després d’haver quedat segon classificat en la categoria de Segona Regional.

 

«Els ascensos conseguits diuen molt de les ganes que, tant els entrenadors com els jugadors, han demostrat durant tota la temporada. Per això, moltes felicitats i esperem poder continuar sumant èxits en la temporada que ve», ha agregat l’alcalde.

 

El regidor de Deports, Javier Raro, ha destacat que és una gran notícia, «hem viscut uns últims mesos complicats de crisi sanitària i vore com els nostres clubs deportius van conseguint els seus èxits a pesar de què haja sigut una temporada un poc especial és molt satisfactori per a l’Ajuntament i per a la regidoria de Deports. L’Ajuntament fa un gran esforç en el deport de la nostra ciutat, en instal·lacions, en subvencions i a tractar als clubs de la millor manera possible. Que estos conseguisquen els seus objectius, ens ompli de satisfacció».

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.