L’Ajuntament de Sagunt felicita als clubs deportius locals que han conseguit ascendir de categoria

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha volgut donar l’enhorabona als clubs deportius locals que enguany han conseguit ascendir de categoria en les seues respectives disciplines. En este sentit, l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha agraït i felicitat l’esforç per a conseguir este èxit, «no només per l’equip i el […]

 

L’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha volgut donar l’enhorabona als clubs deportius locals que enguany han conseguit ascendir de categoria en les seues respectives disciplines. En este sentit, l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha agraït i felicitat l’esforç per a conseguir este èxit, «no només per l’equip i el club, sinó també per la ciutat i el nostre deport en general. El nostre deport destaca per ser divers i hui podem comprovar-ho, deports com l’handbol, futbol, o bàsquet, tant femení com masculí, han promocionat de categoria, sense dubte una mostra de la riquesa deportiva de la ciutat».

 

En primer lloc, el Balonmano Morvedre, jugarà la pròxima temporada en la Liga Guerreras de Balonmano, la màxima competició a nivell nacional després d’haver-se alçat amb el títol de campiones del grup C de la DH Plata femenina. Per la seua banda, el Club Baloncesto Femenino Puerto de Sagunto abandona la categoria Autonòmica en haver conseguit una plaça per a jugar en Primera Nacional durant la pròxima campanya. També, el Club de Futbol Mare Nostrum jugarà en Primera Regional la pròxima temporada 2020/2021 després d’haver quedat segon classificat en la categoria de Segona Regional.

 

«Els ascensos conseguits diuen molt de les ganes que, tant els entrenadors com els jugadors, han demostrat durant tota la temporada. Per això, moltes felicitats i esperem poder continuar sumant èxits en la temporada que ve», ha agregat l’alcalde.

 

El regidor de Deports, Javier Raro, ha destacat que és una gran notícia, «hem viscut uns últims mesos complicats de crisi sanitària i vore com els nostres clubs deportius van conseguint els seus èxits a pesar de què haja sigut una temporada un poc especial és molt satisfactori per a l’Ajuntament i per a la regidoria de Deports. L’Ajuntament fa un gran esforç en el deport de la nostra ciutat, en instal·lacions, en subvencions i a tractar als clubs de la millor manera possible. Que estos conseguisquen els seus objectius, ens ompli de satisfacció».

Últimes notícies

BioComunica26 debat com reforçar el rigor de la comunicació científica

BioComunica26 ha reunit professionals a València per a analitzar com reforçar el rigor i la credibilitat de la comunicació científica. El congrés també ha abordat la IA, la salut i la captació d’inversió.

Les platges de la Safor i la Ribera Baixa ja es netegen de canyes

La Diputació de Valencia ha començat a retirar canyes i residus de les platges afectades per la dana Adam. Daimús és el primer municipi.

Puente apunta al factor humà després de la fallada del sistema de seguretat en l’accident d’Urda, que deixa 68 morts

El ministre qualifica d''inversemblant' l'accident, que deixa 80 ferits, i revela que es va autoritzar un AVE a reprendre la marxa amb normalitat malgrat tindre un altre tren detingut davant

La vaga mèdica deixa xifres dispars entre València i la resta de províncies

Avanza situa el seguiment de la vaga mèdica en el 35,3 % a la província de València, mentre Sanitat dona un 2,21 %. Les xifres autonòmiques també discrepen.

Mor Fátima Báñez en l’accident de trens de Toledo

L'exministra d'Ocupació tenia 59 anys i viatjava en l'últim vagó de l'Iryo implicat en la col·lisió amb un AVE, després d'una llarga trajectòria política i empresarial

L’Alcúdia es va inundar al 90 % i l’alcalde denuncia la falta d’informació

Andreu Salom ha declarat que l’Alcúdia es va inundar al 90 % abans de les 18.00 hores del 29 d’octubre de 2024. També ha relatat la falta d’informació i la sensació d’abandonament.

Set de cada deu negocis afectats per la dana han recuperat l’activitat

Set de cada deu establiments han recuperat o superat l’activitat anterior a la dana de 2024, però els negocis menuts encara afronten més dificultats.

Felipe VI comprova a Bétera les capacitats de defensa NBQ de l’Exèrcit

Felipe VI ha assistit a Bétera a l’exercici Grifo 2026, que ha posat a prova la resposta davant d’amenaces nuclears, biològiques i químiques. La maniobra s’ha acurtat després del xoc de dos trens a Urda.