L’Ajuntament de Sagunt felicita als clubs deportius locals que han conseguit ascendir de categoria

 

L’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha volgut donar l’enhorabona als clubs deportius locals que enguany han conseguit ascendir de categoria en les seues respectives disciplines. En este sentit, l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha agraït i felicitat l’esforç per a conseguir este èxit, «no només per l’equip i el club, sinó també per la ciutat i el nostre deport en general. El nostre deport destaca per ser divers i hui podem comprovar-ho, deports com l’handbol, futbol, o bàsquet, tant femení com masculí, han promocionat de categoria, sense dubte una mostra de la riquesa deportiva de la ciutat».

 

En primer lloc, el Balonmano Morvedre, jugarà la pròxima temporada en la Liga Guerreras de Balonmano, la màxima competició a nivell nacional després d’haver-se alçat amb el títol de campiones del grup C de la DH Plata femenina. Per la seua banda, el Club Baloncesto Femenino Puerto de Sagunto abandona la categoria Autonòmica en haver conseguit una plaça per a jugar en Primera Nacional durant la pròxima campanya. També, el Club de Futbol Mare Nostrum jugarà en Primera Regional la pròxima temporada 2020/2021 després d’haver quedat segon classificat en la categoria de Segona Regional.

 

«Els ascensos conseguits diuen molt de les ganes que, tant els entrenadors com els jugadors, han demostrat durant tota la temporada. Per això, moltes felicitats i esperem poder continuar sumant èxits en la temporada que ve», ha agregat l’alcalde.

 

El regidor de Deports, Javier Raro, ha destacat que és una gran notícia, «hem viscut uns últims mesos complicats de crisi sanitària i vore com els nostres clubs deportius van conseguint els seus èxits a pesar de què haja sigut una temporada un poc especial és molt satisfactori per a l’Ajuntament i per a la regidoria de Deports. L’Ajuntament fa un gran esforç en el deport de la nostra ciutat, en instal·lacions, en subvencions i a tractar als clubs de la millor manera possible. Que estos conseguisquen els seus objectius, ens ompli de satisfacció».

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.