Alfafar inaugura l’exposició “Els nostres ídols. Roberto Gil” de la Fundació VCF

 

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha inaugurat l’exposició “Els nostres ídols. Roberto Gil” de la Fundació VCF en l’Espai Jove, organitzada pel consistori, la Penya Valencianista d’Alfafar i la pròpia Fundació VCF.

L’exposició, dedicada al capità, entrenador i secretari tècnic del Valencia CF Roberto Gil, estarà a Alfafar fins al pròxim 17 de setembre.

En l’acte d’obertura, el regidor d’Esports, Eduardo Grau, i la tinenta d’Alcalde, Empar Martín, al costat del president de la Penya Valencianista d’Alfafar, van donar la benvinguda al director executiu i conseller del Valencia CF, Joey Lim, així com a la resta de representants del club, la Fundació VCF, l’Associació Futbolistes VCF i la resta d’assistents.

L’homenatjat, Roberto Gil, no va poder assistir a l’esdeveniment, però va deixar un missatge en vídeo agraint als assistents la seua presència.

El regidor d’esports, Eduardo Grau, va voler destacar la importància d’estes exposicions en el municipi de l’Horta: “L’exposició que organitzem l’Ajuntament d’Alfafar, la Penya Valencianista i la Fundació VCF s’ha convertit en un fix en l’agenda d’Alfafar durant el mes de setembre. La col·laboració entre les tres institucions ve de fa molts anys i només podem agrair a la penya valencianista i a la Fundació la seua predisposició sempre per a portar-nos cada any una nova exposició”.

A la inauguració van assistir la tinenta alcalde d’Alfafar, Empar Martín; el regidor de Festes i Esports, Eduardo Grau; Joey Lim, director executiu i conseller del Valencia CF i patró de la Fundació VCF; Salvador Martínez, patró de la Fundació; Teo Swee Wei, director de la Fundació; els ambaixadors del Club Miguel Ángel Bossio i Miguel Tendillo; i José Manuel Sempere i Arturo Boix per part de l’Associació Futbolistes VCF.

 

Roberto Gil 

 

Roberto Gil, nascut el 30 de juliol de 1938 a Paterna, va ser el cor en el centre del camp del València CF des de la temporada 1959-60 fins a la seua retirada el febrer de 1971 (300 partits).

El gran capità va sumar dos Copes de Fires (1962 i 1963) i una Copa (1967). També entrenador i secretari tècnic del club blanc-i-negre, l’exposició li ret homenatge en el seu 50 aniversari després de retirar-se dels terrenys de joc.

Les persones interessades podran acudir a l’Espai Jove (Plaça Sequer de Nelot s/n) en horari de dilluns a divendres de 16.00 a 20:30 h, i dimarts i dijous de 9.00 a 14:00 h. “Els nostres ídols: Roberto Gil” està organitzada pel Departament de Patrimoni-Museu VCF, de la Fundació VCF, amb la col·laboració de l’Associació Futbolistes VCF i el Museu de l’Athletic Club.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.