11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Alfafar inaugura l’exposició “Els nostres ídols. Roberto Gil” de la Fundació VCF

 

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha inaugurat l’exposició “Els nostres ídols. Roberto Gil” de la Fundació VCF en l’Espai Jove, organitzada pel consistori, la Penya Valencianista d’Alfafar i la pròpia Fundació VCF.

L’exposició, dedicada al capità, entrenador i secretari tècnic del Valencia CF Roberto Gil, estarà a Alfafar fins al pròxim 17 de setembre.

En l’acte d’obertura, el regidor d’Esports, Eduardo Grau, i la tinenta d’Alcalde, Empar Martín, al costat del president de la Penya Valencianista d’Alfafar, van donar la benvinguda al director executiu i conseller del Valencia CF, Joey Lim, així com a la resta de representants del club, la Fundació VCF, l’Associació Futbolistes VCF i la resta d’assistents.

L’homenatjat, Roberto Gil, no va poder assistir a l’esdeveniment, però va deixar un missatge en vídeo agraint als assistents la seua presència.

El regidor d’esports, Eduardo Grau, va voler destacar la importància d’estes exposicions en el municipi de l’Horta: “L’exposició que organitzem l’Ajuntament d’Alfafar, la Penya Valencianista i la Fundació VCF s’ha convertit en un fix en l’agenda d’Alfafar durant el mes de setembre. La col·laboració entre les tres institucions ve de fa molts anys i només podem agrair a la penya valencianista i a la Fundació la seua predisposició sempre per a portar-nos cada any una nova exposició”.

A la inauguració van assistir la tinenta alcalde d’Alfafar, Empar Martín; el regidor de Festes i Esports, Eduardo Grau; Joey Lim, director executiu i conseller del Valencia CF i patró de la Fundació VCF; Salvador Martínez, patró de la Fundació; Teo Swee Wei, director de la Fundació; els ambaixadors del Club Miguel Ángel Bossio i Miguel Tendillo; i José Manuel Sempere i Arturo Boix per part de l’Associació Futbolistes VCF.

 

Roberto Gil 

 

Roberto Gil, nascut el 30 de juliol de 1938 a Paterna, va ser el cor en el centre del camp del València CF des de la temporada 1959-60 fins a la seua retirada el febrer de 1971 (300 partits).

El gran capità va sumar dos Copes de Fires (1962 i 1963) i una Copa (1967). També entrenador i secretari tècnic del club blanc-i-negre, l’exposició li ret homenatge en el seu 50 aniversari després de retirar-se dels terrenys de joc.

Les persones interessades podran acudir a l’Espai Jove (Plaça Sequer de Nelot s/n) en horari de dilluns a divendres de 16.00 a 20:30 h, i dimarts i dijous de 9.00 a 14:00 h. “Els nostres ídols: Roberto Gil” està organitzada pel Departament de Patrimoni-Museu VCF, de la Fundació VCF, amb la col·laboració de l’Associació Futbolistes VCF i el Museu de l’Athletic Club.

Últimes notícies

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.