Anuncios

Alfafar inaugura l’exposició “Els nostres ídols. Roberto Gil” de la Fundació VCF

 

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha inaugurat l’exposició “Els nostres ídols. Roberto Gil” de la Fundació VCF en l’Espai Jove, organitzada pel consistori, la Penya Valencianista d’Alfafar i la pròpia Fundació VCF.

L’exposició, dedicada al capità, entrenador i secretari tècnic del Valencia CF Roberto Gil, estarà a Alfafar fins al pròxim 17 de setembre.

Anuncios

En l’acte d’obertura, el regidor d’Esports, Eduardo Grau, i la tinenta d’Alcalde, Empar Martín, al costat del president de la Penya Valencianista d’Alfafar, van donar la benvinguda al director executiu i conseller del Valencia CF, Joey Lim, així com a la resta de representants del club, la Fundació VCF, l’Associació Futbolistes VCF i la resta d’assistents.

L’homenatjat, Roberto Gil, no va poder assistir a l’esdeveniment, però va deixar un missatge en vídeo agraint als assistents la seua presència.

El regidor d’esports, Eduardo Grau, va voler destacar la importància d’estes exposicions en el municipi de l’Horta: “L’exposició que organitzem l’Ajuntament d’Alfafar, la Penya Valencianista i la Fundació VCF s’ha convertit en un fix en l’agenda d’Alfafar durant el mes de setembre. La col·laboració entre les tres institucions ve de fa molts anys i només podem agrair a la penya valencianista i a la Fundació la seua predisposició sempre per a portar-nos cada any una nova exposició”.

A la inauguració van assistir la tinenta alcalde d’Alfafar, Empar Martín; el regidor de Festes i Esports, Eduardo Grau; Joey Lim, director executiu i conseller del Valencia CF i patró de la Fundació VCF; Salvador Martínez, patró de la Fundació; Teo Swee Wei, director de la Fundació; els ambaixadors del Club Miguel Ángel Bossio i Miguel Tendillo; i José Manuel Sempere i Arturo Boix per part de l’Associació Futbolistes VCF.

 

Roberto Gil 

 

Roberto Gil, nascut el 30 de juliol de 1938 a Paterna, va ser el cor en el centre del camp del València CF des de la temporada 1959-60 fins a la seua retirada el febrer de 1971 (300 partits).

El gran capità va sumar dos Copes de Fires (1962 i 1963) i una Copa (1967). També entrenador i secretari tècnic del club blanc-i-negre, l’exposició li ret homenatge en el seu 50 aniversari després de retirar-se dels terrenys de joc.

Les persones interessades podran acudir a l’Espai Jove (Plaça Sequer de Nelot s/n) en horari de dilluns a divendres de 16.00 a 20:30 h, i dimarts i dijous de 9.00 a 14:00 h. “Els nostres ídols: Roberto Gil” està organitzada pel Departament de Patrimoni-Museu VCF, de la Fundació VCF, amb la col·laboració de l’Associació Futbolistes VCF i el Museu de l’Athletic Club.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios