Alfafar inaugura l’exposició “Els nostres ídols. Roberto Gil” de la Fundació VCF

 

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha inaugurat l’exposició “Els nostres ídols. Roberto Gil” de la Fundació VCF en l’Espai Jove, organitzada pel consistori, la Penya Valencianista d’Alfafar i la pròpia Fundació VCF.

L’exposició, dedicada al capità, entrenador i secretari tècnic del Valencia CF Roberto Gil, estarà a Alfafar fins al pròxim 17 de setembre.

En l’acte d’obertura, el regidor d’Esports, Eduardo Grau, i la tinenta d’Alcalde, Empar Martín, al costat del president de la Penya Valencianista d’Alfafar, van donar la benvinguda al director executiu i conseller del Valencia CF, Joey Lim, així com a la resta de representants del club, la Fundació VCF, l’Associació Futbolistes VCF i la resta d’assistents.

L’homenatjat, Roberto Gil, no va poder assistir a l’esdeveniment, però va deixar un missatge en vídeo agraint als assistents la seua presència.

El regidor d’esports, Eduardo Grau, va voler destacar la importància d’estes exposicions en el municipi de l’Horta: “L’exposició que organitzem l’Ajuntament d’Alfafar, la Penya Valencianista i la Fundació VCF s’ha convertit en un fix en l’agenda d’Alfafar durant el mes de setembre. La col·laboració entre les tres institucions ve de fa molts anys i només podem agrair a la penya valencianista i a la Fundació la seua predisposició sempre per a portar-nos cada any una nova exposició”.

A la inauguració van assistir la tinenta alcalde d’Alfafar, Empar Martín; el regidor de Festes i Esports, Eduardo Grau; Joey Lim, director executiu i conseller del Valencia CF i patró de la Fundació VCF; Salvador Martínez, patró de la Fundació; Teo Swee Wei, director de la Fundació; els ambaixadors del Club Miguel Ángel Bossio i Miguel Tendillo; i José Manuel Sempere i Arturo Boix per part de l’Associació Futbolistes VCF.

 

Roberto Gil 

 

Roberto Gil, nascut el 30 de juliol de 1938 a Paterna, va ser el cor en el centre del camp del València CF des de la temporada 1959-60 fins a la seua retirada el febrer de 1971 (300 partits).

El gran capità va sumar dos Copes de Fires (1962 i 1963) i una Copa (1967). També entrenador i secretari tècnic del club blanc-i-negre, l’exposició li ret homenatge en el seu 50 aniversari després de retirar-se dels terrenys de joc.

Les persones interessades podran acudir a l’Espai Jove (Plaça Sequer de Nelot s/n) en horari de dilluns a divendres de 16.00 a 20:30 h, i dimarts i dijous de 9.00 a 14:00 h. “Els nostres ídols: Roberto Gil” està organitzada pel Departament de Patrimoni-Museu VCF, de la Fundació VCF, amb la col·laboració de l’Associació Futbolistes VCF i el Museu de l’Athletic Club.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.