10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Alfafar torna a ser seu de la gimnàstica rítmica nacional

 

Alfafar torna a acollir esta setmana diferents competicions de gimnàstica rítmica en el Centre Nacional Colonial Sport. Al llarg de set dies es disputaran el Campionat d’Espanya individual masculí, Campionat d’Espanya individual i autonomies femení, Campionat d’Espanya per equips i la 2a fase de la Copa d’Espanya de conjunts.

Estes competicions comptaran amb la participació d’un total de 1.179 gimnastes de 19 comunitats autònomes, els qui passaran pel tapís d’Alfafar per a convertir-se en els millors d’Espanya entre els dies 11 i 18 de juliol.

Este esdeveniment continua mantenint protocols sanitaris que garanteixen la seguretat de totes les persones participants, tant gimnastes com organització i equips.

Des de l’Ajuntament d’Alfafar, el regidor d’Esports, Eduardo Grau, ha explicat que des del consistori es considera molt important continuar mantenint actiu l’esport en entorns segurs i saludables i per això “des d’Alfafar continuem fomentant l’esport en el nostre municipi”.

Davant esta impossibilitat de comptar amb públic en les instal·lacions, l’esdeveniment s’ha retransmés per streaming, acostant l’esport a les cases de la gent, i permetent una major difusió d’este.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.