Alfafar torna a ser seu de la gimnàstica rítmica nacional

 

Alfafar torna a acollir esta setmana diferents competicions de gimnàstica rítmica en el Centre Nacional Colonial Sport. Al llarg de set dies es disputaran el Campionat d’Espanya individual masculí, Campionat d’Espanya individual i autonomies femení, Campionat d’Espanya per equips i la 2a fase de la Copa d’Espanya de conjunts.

Estes competicions comptaran amb la participació d’un total de 1.179 gimnastes de 19 comunitats autònomes, els qui passaran pel tapís d’Alfafar per a convertir-se en els millors d’Espanya entre els dies 11 i 18 de juliol.

Este esdeveniment continua mantenint protocols sanitaris que garanteixen la seguretat de totes les persones participants, tant gimnastes com organització i equips.

Des de l’Ajuntament d’Alfafar, el regidor d’Esports, Eduardo Grau, ha explicat que des del consistori es considera molt important continuar mantenint actiu l’esport en entorns segurs i saludables i per això “des d’Alfafar continuem fomentant l’esport en el nostre municipi”.

Davant esta impossibilitat de comptar amb públic en les instal·lacions, l’esdeveniment s’ha retransmés per streaming, acostant l’esport a les cases de la gent, i permetent una major difusió d’este.

Últimes notícies

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.
FILMOTECA D'ESTIU