21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Alfafar torna a ser seu de la gimnàstica rítmica nacional

 

Alfafar torna a acollir esta setmana diferents competicions de gimnàstica rítmica en el Centre Nacional Colonial Sport. Al llarg de set dies es disputaran el Campionat d’Espanya individual masculí, Campionat d’Espanya individual i autonomies femení, Campionat d’Espanya per equips i la 2a fase de la Copa d’Espanya de conjunts.

Estes competicions comptaran amb la participació d’un total de 1.179 gimnastes de 19 comunitats autònomes, els qui passaran pel tapís d’Alfafar per a convertir-se en els millors d’Espanya entre els dies 11 i 18 de juliol.

Este esdeveniment continua mantenint protocols sanitaris que garanteixen la seguretat de totes les persones participants, tant gimnastes com organització i equips.

Des de l’Ajuntament d’Alfafar, el regidor d’Esports, Eduardo Grau, ha explicat que des del consistori es considera molt important continuar mantenint actiu l’esport en entorns segurs i saludables i per això “des d’Alfafar continuem fomentant l’esport en el nostre municipi”.

Davant esta impossibilitat de comptar amb públic en les instal·lacions, l’esdeveniment s’ha retransmés per streaming, acostant l’esport a les cases de la gent, i permetent una major difusió d’este.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.

L’Hèrcules i la seua Fundació van anunciar recurs de cassació després de la sentència del cas Abde

L'Hèrcules i la seua Fundació van comunicar que presentaran un recurs de cassació davant el Suprem després de la condemna del TSJCV en el cas Abde. L'entitat defén la legalitat de les seues actuacions i el seu bon nom.

La jutgessa que investiga la DANA cita a 39 agents mediambientals i bombers forestals com a testimonis

La magistrada que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat citar a 39 nous testimonis. Entre ells hi ha personal de la CHJ, de la Conselleria i bombers forestals.

El València Basket rep a un ASVEL combatiu després de l’avís de l’EFES

El València Basket rep al cuer ASVEL amb el record recent del colp de l'EFES i el Top 6 en joc. Pedro Martínez alerta d'un rival físic i competitiu.

Arranca l’últim tram per a reforçar el subministrament d’aigua en l’àrea de València

La EMSHI ha iniciat este dimecres l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón, amb 13,5 milions d'inversió. La connexió garantirà el servici a 1,7 milions d'habitants davant incidències com a apagades o inundacions.

Presó provisional per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja. La investigació seguix oberta per homicidi o assassinat.

Pérez Llorca mostra el seu cabreig per les irregularitats en les vivendes protegides d’Alacant

Pérez Llorca ha expressat el seu cabreig i indignació per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan i ha anunciat una revisió exhaustiva.