Alfafar torna a ser seu de la gimnàstica rítmica nacional

Ejemplo de shortcode con estilo
  Alfafar torna a acollir esta setmana diferents competicions de gimnàstica rítmica en el Centre Nacional Colonial Sport. Al llarg de set dies es disputaran el Campionat d’Espanya individual masculí, Campionat d’Espanya individual i autonomies femení, Campionat d’Espanya per equips i la 2a fase de la Copa d’Espanya de conjunts. Estes competicions comptaran amb la participació d’un total de […]

 

Alfafar torna a acollir esta setmana diferents competicions de gimnàstica rítmica en el Centre Nacional Colonial Sport. Al llarg de set dies es disputaran el Campionat d’Espanya individual masculí, Campionat d’Espanya individual i autonomies femení, Campionat d’Espanya per equips i la 2a fase de la Copa d’Espanya de conjunts.

Estes competicions comptaran amb la participació d’un total de 1.179 gimnastes de 19 comunitats autònomes, els qui passaran pel tapís d’Alfafar per a convertir-se en els millors d’Espanya entre els dies 11 i 18 de juliol.

Este esdeveniment continua mantenint protocols sanitaris que garanteixen la seguretat de totes les persones participants, tant gimnastes com organització i equips.

Des de l’Ajuntament d’Alfafar, el regidor d’Esports, Eduardo Grau, ha explicat que des del consistori es considera molt important continuar mantenint actiu l’esport en entorns segurs i saludables i per això “des d’Alfafar continuem fomentant l’esport en el nostre municipi”.

Davant esta impossibilitat de comptar amb públic en les instal·lacions, l’esdeveniment s’ha retransmés per streaming, acostant l’esport a les cases de la gent, i permetent una major difusió d’este.

Últimes notícies

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.