20.1 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Alfafar torna a ser seu de la gimnàstica rítmica nacional

 

Alfafar torna a acollir esta setmana diferents competicions de gimnàstica rítmica en el Centre Nacional Colonial Sport. Al llarg de set dies es disputaran el Campionat d’Espanya individual masculí, Campionat d’Espanya individual i autonomies femení, Campionat d’Espanya per equips i la 2a fase de la Copa d’Espanya de conjunts.

Estes competicions comptaran amb la participació d’un total de 1.179 gimnastes de 19 comunitats autònomes, els qui passaran pel tapís d’Alfafar per a convertir-se en els millors d’Espanya entre els dies 11 i 18 de juliol.

Este esdeveniment continua mantenint protocols sanitaris que garanteixen la seguretat de totes les persones participants, tant gimnastes com organització i equips.

Des de l’Ajuntament d’Alfafar, el regidor d’Esports, Eduardo Grau, ha explicat que des del consistori es considera molt important continuar mantenint actiu l’esport en entorns segurs i saludables i per això “des d’Alfafar continuem fomentant l’esport en el nostre municipi”.

Davant esta impossibilitat de comptar amb públic en les instal·lacions, l’esdeveniment s’ha retransmés per streaming, acostant l’esport a les cases de la gent, i permetent una major difusió d’este.

Últimes notícies

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.

96-79: València apaga el triple del Tenerife i Taylor sentencia

València Basket va tombar a Tenerife (96-79) desactivant el seu tir exterior després del descans. Kam Taylor va liderar amb 23 punts i Reuvers va ser clau davant la zona.

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.