Anuncios

‘Chato’, el jugador del Toledo, es troba en l’UVI després de patir un accident de trànsit

 

El jugador del CD Toledo Fernando Albert “Chato” es troba en l’UVI de l’Hospital Verge de la Salut de Toledo després de patir una accident de trànsit en el matí del divendres 22 de març. El jugador es troba estable amb pronòstic reservat. Des del Club demanen el màxim respecte i prudència a l’hora d’abordar el tractament de la situació.

 

El CD Toledo vol enviar tota la força del món a “Chato”. D’esta manera informava el club a tots els aficionats a través de la seua web.

Anuncios

 

Fonts del Servei d’Atenció i Coordinació d’Urgències i Emergències 112 informaven a Europa Press que el sinistre havia tingut lloc passades les 6.00 hores del matí d’aquest divendres, en el quilòmetre 66 de la A-5, al seu pas per la localitat de Quismondo, quan el vehicle en el qual viatjava se n’havia eixit de la via i havia bolcat, quedant el seu conductor atrapat. 

 

Fins allí s’han desplaçat efectius de bombers de Santa Olalla, agents de la Guàrdia Civil i una UVI que traslladava al ferit fins a l’hospital de la capital regional. El seu entrenador, Manu Calleja, comentava que el jugador es troba en una situació complicada i que estan pendents de la seua evolució.

 

 

Dos ferits en un accident de trànsit múltiple a l’autovia A-35 a Vallada

Aquest matí s’ha produït un accident de trànsit múltiple a l’autovia A-35, en el terme municipal de Vallada, a la comarca de la Costera, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’urgències, CICU.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 9.50 hores del matí, en el quilòmetre 32 de la carretera A-35, a l’altura del terme municipal de Vallada. En l’accident s’han vist implicats un total de cinc vehicles, quatre cotxes i una furgoneta.

 

Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els efectius sanitaris han atés a un total de dos persones, un home de 54 anys per cervicàlgia, i una dona de 48 anys, que patia una crisi d’ansietat. Els dos ferits han sigut traslladats posteriorment en l’ambulància SVB a l’Hospital de Xàtiva.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios