‘Chato’, el jugador del Toledo, es troba en l’UVI després de patir un accident de trànsit

 

El jugador del CD Toledo Fernando Albert «Chato» es troba en l’UVI de l’Hospital Verge de la Salut de Toledo després de patir una accident de trànsit en el matí del divendres 22 de març. El jugador es troba estable amb pronòstic reservat. Des del Club demanen el màxim respecte i prudència a l’hora d’abordar el tractament de la situació.

 

El CD Toledo vol enviar tota la força del món a «Chato». D’esta manera informava el club a tots els aficionats a través de la seua web.

 

Fonts del Servei d’Atenció i Coordinació d’Urgències i Emergències 112 informaven a Europa Press que el sinistre havia tingut lloc passades les 6.00 hores del matí d’aquest divendres, en el quilòmetre 66 de la A-5, al seu pas per la localitat de Quismondo, quan el vehicle en el qual viatjava se n’havia eixit de la via i havia bolcat, quedant el seu conductor atrapat. 

 

Fins allí s’han desplaçat efectius de bombers de Santa Olalla, agents de la Guàrdia Civil i una UVI que traslladava al ferit fins a l’hospital de la capital regional. El seu entrenador, Manu Calleja, comentava que el jugador es troba en una situació complicada i que estan pendents de la seua evolució.

 

 

Dos ferits en un accident de trànsit múltiple a l’autovia A-35 a Vallada

Aquest matí s’ha produït un accident de trànsit múltiple a l’autovia A-35, en el terme municipal de Vallada, a la comarca de la Costera, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’urgències, CICU.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 9.50 hores del matí, en el quilòmetre 32 de la carretera A-35, a l’altura del terme municipal de Vallada. En l’accident s’han vist implicats un total de cinc vehicles, quatre cotxes i una furgoneta.

 

Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els efectius sanitaris han atés a un total de dos persones, un home de 54 anys per cervicàlgia, i una dona de 48 anys, que patia una crisi d’ansietat. Els dos ferits han sigut traslladats posteriorment en l’ambulància SVB a l’Hospital de Xàtiva.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.