11 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

‘Chato’, el jugador del Toledo, es troba en l’UVI després de patir un accident de trànsit

 

El jugador del CD Toledo Fernando Albert “Chato” es troba en l’UVI de l’Hospital Verge de la Salut de Toledo després de patir una accident de trànsit en el matí del divendres 22 de març. El jugador es troba estable amb pronòstic reservat. Des del Club demanen el màxim respecte i prudència a l’hora d’abordar el tractament de la situació.

 

El CD Toledo vol enviar tota la força del món a “Chato”. D’esta manera informava el club a tots els aficionats a través de la seua web.

 

Fonts del Servei d’Atenció i Coordinació d’Urgències i Emergències 112 informaven a Europa Press que el sinistre havia tingut lloc passades les 6.00 hores del matí d’aquest divendres, en el quilòmetre 66 de la A-5, al seu pas per la localitat de Quismondo, quan el vehicle en el qual viatjava se n’havia eixit de la via i havia bolcat, quedant el seu conductor atrapat. 

 

Fins allí s’han desplaçat efectius de bombers de Santa Olalla, agents de la Guàrdia Civil i una UVI que traslladava al ferit fins a l’hospital de la capital regional. El seu entrenador, Manu Calleja, comentava que el jugador es troba en una situació complicada i que estan pendents de la seua evolució.

 

 

Dos ferits en un accident de trànsit múltiple a l’autovia A-35 a Vallada

Aquest matí s’ha produït un accident de trànsit múltiple a l’autovia A-35, en el terme municipal de Vallada, a la comarca de la Costera, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’urgències, CICU.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 9.50 hores del matí, en el quilòmetre 32 de la carretera A-35, a l’altura del terme municipal de Vallada. En l’accident s’han vist implicats un total de cinc vehicles, quatre cotxes i una furgoneta.

 

Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els efectius sanitaris han atés a un total de dos persones, un home de 54 anys per cervicàlgia, i una dona de 48 anys, que patia una crisi d’ansietat. Els dos ferits han sigut traslladats posteriorment en l’ambulància SVB a l’Hospital de Xàtiva.

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.