16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

‘Chato’, el jugador del Toledo, es troba en l’UVI després de patir un accident de trànsit

 

El jugador del CD Toledo Fernando Albert “Chato” es troba en l’UVI de l’Hospital Verge de la Salut de Toledo després de patir una accident de trànsit en el matí del divendres 22 de març. El jugador es troba estable amb pronòstic reservat. Des del Club demanen el màxim respecte i prudència a l’hora d’abordar el tractament de la situació.

 

El CD Toledo vol enviar tota la força del món a “Chato”. D’esta manera informava el club a tots els aficionats a través de la seua web.

 

Fonts del Servei d’Atenció i Coordinació d’Urgències i Emergències 112 informaven a Europa Press que el sinistre havia tingut lloc passades les 6.00 hores del matí d’aquest divendres, en el quilòmetre 66 de la A-5, al seu pas per la localitat de Quismondo, quan el vehicle en el qual viatjava se n’havia eixit de la via i havia bolcat, quedant el seu conductor atrapat. 

 

Fins allí s’han desplaçat efectius de bombers de Santa Olalla, agents de la Guàrdia Civil i una UVI que traslladava al ferit fins a l’hospital de la capital regional. El seu entrenador, Manu Calleja, comentava que el jugador es troba en una situació complicada i que estan pendents de la seua evolució.

 

 

Dos ferits en un accident de trànsit múltiple a l’autovia A-35 a Vallada

Aquest matí s’ha produït un accident de trànsit múltiple a l’autovia A-35, en el terme municipal de Vallada, a la comarca de la Costera, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’urgències, CICU.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 9.50 hores del matí, en el quilòmetre 32 de la carretera A-35, a l’altura del terme municipal de Vallada. En l’accident s’han vist implicats un total de cinc vehicles, quatre cotxes i una furgoneta.

 

Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els efectius sanitaris han atés a un total de dos persones, un home de 54 anys per cervicàlgia, i una dona de 48 anys, que patia una crisi d’ansietat. Els dos ferits han sigut traslladats posteriorment en l’ambulància SVB a l’Hospital de Xàtiva.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.