7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

‘Chato’, el jugador del Toledo, es troba en l’UVI després de patir un accident de trànsit

 

El jugador del CD Toledo Fernando Albert “Chato” es troba en l’UVI de l’Hospital Verge de la Salut de Toledo després de patir una accident de trànsit en el matí del divendres 22 de març. El jugador es troba estable amb pronòstic reservat. Des del Club demanen el màxim respecte i prudència a l’hora d’abordar el tractament de la situació.

 

El CD Toledo vol enviar tota la força del món a “Chato”. D’esta manera informava el club a tots els aficionats a través de la seua web.

 

Fonts del Servei d’Atenció i Coordinació d’Urgències i Emergències 112 informaven a Europa Press que el sinistre havia tingut lloc passades les 6.00 hores del matí d’aquest divendres, en el quilòmetre 66 de la A-5, al seu pas per la localitat de Quismondo, quan el vehicle en el qual viatjava se n’havia eixit de la via i havia bolcat, quedant el seu conductor atrapat. 

 

Fins allí s’han desplaçat efectius de bombers de Santa Olalla, agents de la Guàrdia Civil i una UVI que traslladava al ferit fins a l’hospital de la capital regional. El seu entrenador, Manu Calleja, comentava que el jugador es troba en una situació complicada i que estan pendents de la seua evolució.

 

 

Dos ferits en un accident de trànsit múltiple a l’autovia A-35 a Vallada

Aquest matí s’ha produït un accident de trànsit múltiple a l’autovia A-35, en el terme municipal de Vallada, a la comarca de la Costera, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’urgències, CICU.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 9.50 hores del matí, en el quilòmetre 32 de la carretera A-35, a l’altura del terme municipal de Vallada. En l’accident s’han vist implicats un total de cinc vehicles, quatre cotxes i una furgoneta.

 

Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els efectius sanitaris han atés a un total de dos persones, un home de 54 anys per cervicàlgia, i una dona de 48 anys, que patia una crisi d’ansietat. Els dos ferits han sigut traslladats posteriorment en l’ambulància SVB a l’Hospital de Xàtiva.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.