Comissions milionàries per a Piqué per portar la Supercopa a l’Aràbia Saudita

Des de 2020 la Supercopa d’Espanya es disputa a l’Aràbia Saudita. Un acord milionari per traslladar el trofeu que beneficia a la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i, com ha revelat hui el diari El Confidencial, també al futbolista del Barcelona, Gerard Piqué. El central blaugrana a través de l’empresa que presideix, Kosmos, es va assegurar una important comissió per impulsar l’operació: 24 milions en sis anys.

En el contracte signat amb Sela, la companyia pública saudita, l’RFEF es va garantir el cobrament 40 milions d’euros per cada edició, mentre que l’empresa de Piqué s’emporta quatre per cadascun dels sis exercicis signats.

El Confidencial també revela diverses converses mantingudes entre el blaugrana i el president de la RFEF, Luis Rubiales, per a traslladar la copa a l’Aràbia Saudita i on es detallen les quantitats a percebre per cadascuna de les parts interessades.

«A veure, Rubi, si és un tema de diners, si ells (el Reial Madrid) per 8 anirien, hòstia tio, es paga huit al Madrid i huit al Barça… als altres se’ls paga 2 i 1… són 19, i us quedeu la Federació sis quilos, oncle. Abans de no quedar-vos res, us quedeu sis quilos. I estrenyem a l’Aràbia Saudita i potser li traiem… li diem que, si no, el Madrid no va… i li traiem un pal més o dos pals més…», deia en les converses revelades Piqué.

L’acord va acabar tancant-se i la Supercopa d’Espanya es va disputar a Gidda. Rubiales responia en aquesta ocasió al central del Barça que: «Geri, enhorabona. I no em referisc ni al partidàs d’ahir ni al teu gol. Em referisc al fet que ja són més de les 12 i per tant és ferma l’acord amb l’Aràbia Saudita. Una abraçada, gràcies per tot i ací estic per al que necessites».

Després de la revelació feta pel Confidencial, el president de la RFEF ha defensat que l’operació amb l’Aràbia Saudita va ser “neta i clara”, amb la “cooperació” de l’empresa Kosmos que presideix Piqué. Ha assenyalat que va ser una operació “molt positiva per al futbol espanyol” i que “tant de bo” es puguen arribar a més acords d’aquest tipus.

Últimes notícies

Un València en crisi busca reaccionar en la visita al Sevilla sòlid

El Sevilla rep divendres un València colista i ple de baixes en un duel clau per al futur de Carlos Corberán a Mestalla.

La patronal del transport alerta d’un col·lapse viari a València després de l’estiu

La FVET alerta que les principals carreteres d’accés a l’àrea metropolitana de València estan col·lapsades diàriament i reclama actuacions immediates, inclosa una nova connexió amb el Port per la zona nord.

La jutgessa del cas DANA torna a rebutjar les telefonades de Bernabé del 29 d’octubre

La jutgessa de Catarroja ha desestimat de nou reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, el registre de cridades i missatges del 29 d’octubre de 2024, clau en la investigació de la gestió de la DANA.

Corberán retreu a Rodri els comentaris sobre el nivell del València

Carlos Corberán ha qualificat de paraules desafortunades els comentaris de Rodri Hernández sobre el nivell del València, encara que dona per bones les disculpes del jugador del Barcelona.

L’Eldense celebra 70 anys del seu debut en Segona mirant a l’entrada de Messi

L’Eldense commemora set dècades del seu primer partit en Segona Divisió mentre espera que es tanque la venda del club a Leo Messi, en plena nova etapa daurada a LaLiga Hypermotion.

Dos veïns d’Alacant rebran 12.000 euros per les molèsties d’una discoteca

El Tribunal de Instancia d’Alacant ha condemnat l’Ajuntament a pagar 12.000 euros per danys morals a dos veïns afectats durant anys pel soroll d’una discoteca situada en el soterrani del seu edifici.

Corberán es reforça abans de visitar el Sevilla: Estic sencer, amb forces i il·lusió

Carlos Corberán assegura que es troba sencer, amb forces, il·lusió i ganes per a revertir la mala arrancada del València CF abans de visitar el Sevilla, després d’haver sumat només un punt en quatre jornades.

Arresten un home per incendiar una vivenda a Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d'Alba un home de 49 anys acusat d'entrar en una vivenda i provocar un incendi, que va obligar a desallotjar alguns veïns però no va causar ferits.