Comissions milionàries per a Piqué per portar la Supercopa a l’Aràbia Saudita

Des de 2020 la Supercopa d’Espanya es disputa a l’Aràbia Saudita. Un acord milionari per traslladar el trofeu que beneficia a la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i, com ha revelat hui el diari El Confidencial, també al futbolista del Barcelona, Gerard Piqué. El central blaugrana a través de l’empresa que presideix, Kosmos, es va assegurar una important comissió per impulsar l’operació: 24 milions en sis anys.

En el contracte signat amb Sela, la companyia pública saudita, l’RFEF es va garantir el cobrament 40 milions d’euros per cada edició, mentre que l’empresa de Piqué s’emporta quatre per cadascun dels sis exercicis signats.

El Confidencial també revela diverses converses mantingudes entre el blaugrana i el president de la RFEF, Luis Rubiales, per a traslladar la copa a l’Aràbia Saudita i on es detallen les quantitats a percebre per cadascuna de les parts interessades.

“A veure, Rubi, si és un tema de diners, si ells (el Reial Madrid) per 8 anirien, hòstia tio, es paga huit al Madrid i huit al Barça… als altres se’ls paga 2 i 1… són 19, i us quedeu la Federació sis quilos, oncle. Abans de no quedar-vos res, us quedeu sis quilos. I estrenyem a l’Aràbia Saudita i potser li traiem… li diem que, si no, el Madrid no va… i li traiem un pal més o dos pals més…”, deia en les converses revelades Piqué.

L’acord va acabar tancant-se i la Supercopa d’Espanya es va disputar a Gidda. Rubiales responia en aquesta ocasió al central del Barça que: “Geri, enhorabona. I no em referisc ni al partidàs d’ahir ni al teu gol. Em referisc al fet que ja són més de les 12 i per tant és ferma l’acord amb l’Aràbia Saudita. Una abraçada, gràcies per tot i ací estic per al que necessites”.

Després de la revelació feta pel Confidencial, el president de la RFEF ha defensat que l’operació amb l’Aràbia Saudita va ser “neta i clara”, amb la “cooperació” de l’empresa Kosmos que presideix Piqué. Ha assenyalat que va ser una operació “molt positiva per al futbol espanyol” i que “tant de bo” es puguen arribar a més acords d’aquest tipus.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.