Comissions milionàries per a Piqué per portar la Supercopa a l’Aràbia Saudita

Des de 2020 la Supercopa d’Espanya es disputa a l’Aràbia Saudita. Un acord milionari per traslladar el trofeu que beneficia a la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i, com ha revelat hui el diari El Confidencial, també al futbolista del Barcelona, Gerard Piqué. El central blaugrana a través de l’empresa que presideix, Kosmos, es va assegurar una important comissió per impulsar l’operació: 24 milions en sis anys.

En el contracte signat amb Sela, la companyia pública saudita, l’RFEF es va garantir el cobrament 40 milions d’euros per cada edició, mentre que l’empresa de Piqué s’emporta quatre per cadascun dels sis exercicis signats.

El Confidencial també revela diverses converses mantingudes entre el blaugrana i el president de la RFEF, Luis Rubiales, per a traslladar la copa a l’Aràbia Saudita i on es detallen les quantitats a percebre per cadascuna de les parts interessades.

«A veure, Rubi, si és un tema de diners, si ells (el Reial Madrid) per 8 anirien, hòstia tio, es paga huit al Madrid i huit al Barça… als altres se’ls paga 2 i 1… són 19, i us quedeu la Federació sis quilos, oncle. Abans de no quedar-vos res, us quedeu sis quilos. I estrenyem a l’Aràbia Saudita i potser li traiem… li diem que, si no, el Madrid no va… i li traiem un pal més o dos pals més…», deia en les converses revelades Piqué.

L’acord va acabar tancant-se i la Supercopa d’Espanya es va disputar a Gidda. Rubiales responia en aquesta ocasió al central del Barça que: «Geri, enhorabona. I no em referisc ni al partidàs d’ahir ni al teu gol. Em referisc al fet que ja són més de les 12 i per tant és ferma l’acord amb l’Aràbia Saudita. Una abraçada, gràcies per tot i ací estic per al que necessites».

Després de la revelació feta pel Confidencial, el president de la RFEF ha defensat que l’operació amb l’Aràbia Saudita va ser “neta i clara”, amb la “cooperació” de l’empresa Kosmos que presideix Piqué. Ha assenyalat que va ser una operació “molt positiva per al futbol espanyol” i que “tant de bo” es puguen arribar a més acords d’aquest tipus.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.