Confirmats dos casos de coronavirus en el València CF

 

El València CF ha emés un comunicat en el que ha afirmat que, «en les proves PCR i serològiques practicades este dilluns al primer equip, cos tècnic i entorn més directe» s’han confirmat dos casos positius de Covid-19.

 

Amb açò, el club ha assegurat que «es troben aïllats» en casa i que els casos «han sigut comunicats immediatament a les autoritats sanitàries».

 

D’altra banda, el València CF ha recordat que, des d’un principi, el club «ha donat especial importància a les mesures per a frenar l’expansió de la pandèmia» i, per això, mantindrà un «molt estricte protocol».

 

Esta notícia s’ha donat a conéixer només un dia després de què es confirmara un cas positiu en un jugador del juvenil.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP avala el pla de vivenda de Pérez Llorca i l’oposició el titlla d’ocurrència

El PP ha qualificat de potent i nova la proposta de Pérez Llorca per a permetre vivendes en sòl dotacional sense desenrotllar. PSPV i Compromís l'han titllada d'ocurrència i alerten d'una cessió a privats; Vox ha defés liberalitzar sòl.

El València viu la mascletà al balcó de l’Ajuntament amb la sorpresa dels argentins

La plantilla va acudir al balcó municipal per a presenciar el tret 'Masclethor 5.0' de Pirotècnia Alpujarreña; per a diversos jugadors va ser la primera vegada. Els nous fitxatges, especialment els argentins, es van mostrar els més sorpresos.

Dos detinguts a Torrevieja en un cotxe robat del Regne Unit, un ferit en intentar fugir

Dos hòmens han sigut detinguts a Torrevieja en un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. Un es va lesionar en tractar d'escapar durant el trasllat.

Pérez Llorca critica que Renfe deixe els Rodalia a Albal en Falles

El president ha rebutjat que, del 13 al 19 de març i entre les 13 i les 15 hores, els trens només arriben fins a Albal. Ha demanat solucions coordinades que prioritzen la seguretat sense allunyar als viatgers de València.

PSPV i Compromís exigixen explicacions per un assessor de Massó que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a Plans Massó aclarir la contractació d'un assessor que, segons s'ha publicat, realitzaria funcions per a Vox a Múrcia. Presidència sosté que assessora en comunicació.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb noves mesures i tecnologia

L'operatiu de la Policia Nacional per a les Falles 2026 es reforça amb un VIPA 6x6, sistemes anti-dron i més efectius, amb 6.000 agents coordinats a València.

El PP lamenta la polèmica i el PSPV exigix garanties per l’accés de trens a València en hores de mascletà

El tall de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà obri un xoc polític en Les Corts. PP, PSPV, Compromís i Vox discrepen sobre seguretat i solucions.

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.