Destrossen les instal·lacions de l’Atlètic Saguntí

Camp Nou de Morvedre

L’entitat ha denunciat tres robatoris en dos mesos | À Punt

 

Portes trencades, vestuaris destrossats, oficines, almacens, material deportiu i informàtic desvalisat. D’esta forma s’han trobat les instal·lacions de l’Atlètic Saguntí, equip de futbol de Sagunt, en el Camp de Morvedre (Sagunt), segons ha denunciat este dilluns el mateix club a través de les xarxes socials.

 

Des de l’entitat deportiva han denunciat el robatori massiu que han patit: «Ens han furtat el poc que teniem per a seguir al peu del canó en el nostre modest club». A demés, no es la primera volta que el club patix un robatori d’estes característiques, ja que, en els últims dos mesos els han furtat tres voltes.

 

En este sentit, l’equip demana «seguretat i unes instal·lacions dignes en les que poder desenvolupar el deport que més ens agrada amb total tranquil·litat». En el mateix comunicat demanen a les autoritats de Sagunt que es reprenga el projecte de construcció del nou estadi, que arribà a posar-se en marxa però ha sigut paralitzat.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.