Destrossen les instal·lacions de l’Atlètic Saguntí

Camp Nou de Morvedre

L’entitat ha denunciat tres robatoris en dos mesos | À Punt

 

Portes trencades, vestuaris destrossats, oficines, almacens, material deportiu i informàtic desvalisat. D’esta forma s’han trobat les instal·lacions de l’Atlètic Saguntí, equip de futbol de Sagunt, en el Camp de Morvedre (Sagunt), segons ha denunciat este dilluns el mateix club a través de les xarxes socials.

 

Des de l’entitat deportiva han denunciat el robatori massiu que han patit: «Ens han furtat el poc que teniem per a seguir al peu del canó en el nostre modest club». A demés, no es la primera volta que el club patix un robatori d’estes característiques, ja que, en els últims dos mesos els han furtat tres voltes.

 

En este sentit, l’equip demana «seguretat i unes instal·lacions dignes en les que poder desenvolupar el deport que més ens agrada amb total tranquil·litat». En el mateix comunicat demanen a les autoritats de Sagunt que es reprenga el projecte de construcció del nou estadi, que arribà a posar-se en marxa però ha sigut paralitzat.

 

 

Últimes notícies

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.