10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Destrossen les instal·lacions de l’Atlètic Saguntí

Camp Nou de Morvedre

L’entitat ha denunciat tres robatoris en dos mesos | À Punt

 

Portes trencades, vestuaris destrossats, oficines, almacens, material deportiu i informàtic desvalisat. D’esta forma s’han trobat les instal·lacions de l’Atlètic Saguntí, equip de futbol de Sagunt, en el Camp de Morvedre (Sagunt), segons ha denunciat este dilluns el mateix club a través de les xarxes socials.

 

Des de l’entitat deportiva han denunciat el robatori massiu que han patit: «Ens han furtat el poc que teniem per a seguir al peu del canó en el nostre modest club». A demés, no es la primera volta que el club patix un robatori d’estes característiques, ja que, en els últims dos mesos els han furtat tres voltes.

 

En este sentit, l’equip demana «seguretat i unes instal·lacions dignes en les que poder desenvolupar el deport que més ens agrada amb total tranquil·litat». En el mateix comunicat demanen a les autoritats de Sagunt que es reprenga el projecte de construcció del nou estadi, que arribà a posar-se en marxa però ha sigut paralitzat.

 

 

Últimes notícies

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.