15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Destrossen les instal·lacions de l’Atlètic Saguntí

Camp Nou de Morvedre

L’entitat ha denunciat tres robatoris en dos mesos | À Punt

 

Portes trencades, vestuaris destrossats, oficines, almacens, material deportiu i informàtic desvalisat. D’esta forma s’han trobat les instal·lacions de l’Atlètic Saguntí, equip de futbol de Sagunt, en el Camp de Morvedre (Sagunt), segons ha denunciat este dilluns el mateix club a través de les xarxes socials.

 

Des de l’entitat deportiva han denunciat el robatori massiu que han patit: «Ens han furtat el poc que teniem per a seguir al peu del canó en el nostre modest club». A demés, no es la primera volta que el club patix un robatori d’estes característiques, ja que, en els últims dos mesos els han furtat tres voltes.

 

En este sentit, l’equip demana «seguretat i unes instal·lacions dignes en les que poder desenvolupar el deport que més ens agrada amb total tranquil·litat». En el mateix comunicat demanen a les autoritats de Sagunt que es reprenga el projecte de construcció del nou estadi, que arribà a posar-se en marxa però ha sigut paralitzat.

 

 

Últimes notícies

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.