Jocs Olímpics Tòquio 2020: Espanya aconsegueix dues medalles d’or

 

La delegació espanyola està d’enhorabona: aquest dijous s’ha fet amb dues medalles d’or en els Jocs Olímpics de Tòquio 2020. Aquest migdia, la karateka espanyola Sandra Sánchez ha guanyat la medalla d’or en la modalitat de kata, just en l’estrena d’aquest esport en uns Jocs, i aconsegueix l’onzena medalla per a Espanya, la segona d’or.

 

Sandra Sánchez, número 1 del rànquing mundial i campiona del món, va afrontar als seus 39 anys la seua primera final olímpica en l’històric Nippon Budokan de Tòquio, on va superar a la karateka japonesa i ídol local Kiyou Shimizu.

 
En la modalitat de kata compten les formes, no el combat, i es tenen en compte la força, velocitat, equilibri o potència, a més de l’expressió i claredat en els moviments. I, en tot això, Sandra Sánchez era, és i pot ser que siga la millor. Caldrà esperar a veure si el karate torna a ser olímpic més endavant, però de moment, en l’estrena, l’espanyola és la primera medalla d’or olímpica del karate.

 
Sánchez suma aquesta medalla a les deu aconseguides prèviament per la delegació espanyola en aquesta cita olímpica, sent l’última la medalla de bronze en 470 de vela guanyada per Jordi Xammar i Nico Rodríguez, i la segona d’or després de la que van aconseguir en tir Fátima Gálvez i Alberto Fernández.

 

 

Alberto Ginés aconsegueix la medalla d’Or en l’escalada esportiva

L’escalador espanyol Alberto Ginés s’ha penjat la medalla d’or en la competició combinada dels Jocs Olímpics de Tòquio, convertint-se en la gran sorpresa de l’esport espanyol al país asiàtic. Ginés, de 18 anys, ja té la seua primera medalla daurada abans de l’esperat i en un dels nous esports olímpics: l’escalada esportiva.

 

L’espanyol ha aconseguit la primera medalla d’or d’aquest esport disputada aquest dijous en els Jocs de Tòquio. Ginés es va imposar amb un total de 28 punts, per davant de l’estatunidenc Nathaniel Coleman, plata (30 punts), i de l’austríac Jakob Schubert (35), bronze.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.