14.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Ja es coneixen els rivals del València CF en Champions League

 

Aquest dijous 30 d'agost a partir de les sis de la vesprada s'ha dut a terme al Fòrum Grimaldi de Mònaco el sorteig de la fase de grups de la Lliga de Campions on el València CF torna a la màxima competició continental. Al València, l'acompanyen els equips de la Lliga Espanyola Barcelona, Atlètic de Madrid i Real madrid han conegut els seus rivals per a aquesta primera etapa de la competició.

Finalment el València ha estat al Bombo 3 de la Champions League 2018/2019. Gràcies a la classificació de l'Estrela Roja, antic club del valencianista Uros Racic, el conjunt de Marcelino García quedarà enquadrat en el tercer bombo evitant així, en teoria, tindre tres rivals potents a la fase de grups. Juntament al Shalke 04, el Liverpool, el Lyon, el Mónaco, l'Ajax, el CSKA Moscú i el PSV, històrics del futbol europeu, el València ha format part  del tercer bombo del sorteig.

El València CF jugarà al grup H contra la Juventus de Cristiano Ronaldo, el Manchester United de Mourinho i el Young Boys. 

Per tant, després de realitzar el sorteig, els grups són els següents:

Grup H: Juventus, Manchester United, València CF, Young Boys

 

 

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.