Ja es coneixen els rivals del València CF en Champions League

 

Aquest dijous 30 d'agost a partir de les sis de la vesprada s'ha dut a terme al Fòrum Grimaldi de Mònaco el sorteig de la fase de grups de la Lliga de Campions on el València CF torna a la màxima competició continental. Al València, l'acompanyen els equips de la Lliga Espanyola Barcelona, Atlètic de Madrid i Real madrid han conegut els seus rivals per a aquesta primera etapa de la competició.

Finalment el València ha estat al Bombo 3 de la Champions League 2018/2019. Gràcies a la classificació de l'Estrela Roja, antic club del valencianista Uros Racic, el conjunt de Marcelino García quedarà enquadrat en el tercer bombo evitant així, en teoria, tindre tres rivals potents a la fase de grups. Juntament al Shalke 04, el Liverpool, el Lyon, el Mónaco, l'Ajax, el CSKA Moscú i el PSV, històrics del futbol europeu, el València ha format part  del tercer bombo del sorteig.

El València CF jugarà al grup H contra la Juventus de Cristiano Ronaldo, el Manchester United de Mourinho i el Young Boys. 

Per tant, després de realitzar el sorteig, els grups són els següents:

Grup H: Juventus, Manchester United, València CF, Young Boys

 

 

Últimes notícies

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.