11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Ja es coneixen els rivals del València CF en Champions League

 

Aquest dijous 30 d'agost a partir de les sis de la vesprada s'ha dut a terme al Fòrum Grimaldi de Mònaco el sorteig de la fase de grups de la Lliga de Campions on el València CF torna a la màxima competició continental. Al València, l'acompanyen els equips de la Lliga Espanyola Barcelona, Atlètic de Madrid i Real madrid han conegut els seus rivals per a aquesta primera etapa de la competició.

Finalment el València ha estat al Bombo 3 de la Champions League 2018/2019. Gràcies a la classificació de l'Estrela Roja, antic club del valencianista Uros Racic, el conjunt de Marcelino García quedarà enquadrat en el tercer bombo evitant així, en teoria, tindre tres rivals potents a la fase de grups. Juntament al Shalke 04, el Liverpool, el Lyon, el Mónaco, l'Ajax, el CSKA Moscú i el PSV, històrics del futbol europeu, el València ha format part  del tercer bombo del sorteig.

El València CF jugarà al grup H contra la Juventus de Cristiano Ronaldo, el Manchester United de Mourinho i el Young Boys. 

Per tant, després de realitzar el sorteig, els grups són els següents:

Grup H: Juventus, Manchester United, València CF, Young Boys

 

 

Últimes notícies

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada amb dolor i pau i demana justícia sense odi

Andrea Ortuño ha agraït el suport rebut i ha demanat una justícia sense rancor en el funeral pels seus quatre familiars morts després del naufragi a Indonèsia.

Van der Poel finalment eixirà en la Copa del Món de ciclocròs de Benidorm

El neerlandés, set vegades campió del món i líder del campionat, prendrà l'eixida el diumenge a Benidorm, desena carrera de la temporada. Defendrà el lideratge davant Tibau Nys, guanyador allí en 2025 i a 10 punts en la general

Benavides conquista el Dakar per 2 segons després de l’error de Brabec; Schareina, tercer

Luciano Benavides es va proclamar campió del Dakar 2026 en motos per només dos segons després d'una fallada de navegació de Ricky Brabec a set quilòmetres del final. Tosha Schareina va completar el podi.