Ja es coneixen els rivals del València CF en Champions League

 

Aquest dijous 30 d'agost a partir de les sis de la vesprada s'ha dut a terme al Fòrum Grimaldi de Mònaco el sorteig de la fase de grups de la Lliga de Campions on el València CF torna a la màxima competició continental. Al València, l'acompanyen els equips de la Lliga Espanyola Barcelona, Atlètic de Madrid i Real madrid han conegut els seus rivals per a aquesta primera etapa de la competició.

Finalment el València ha estat al Bombo 3 de la Champions League 2018/2019. Gràcies a la classificació de l'Estrela Roja, antic club del valencianista Uros Racic, el conjunt de Marcelino García quedarà enquadrat en el tercer bombo evitant així, en teoria, tindre tres rivals potents a la fase de grups. Juntament al Shalke 04, el Liverpool, el Lyon, el Mónaco, l'Ajax, el CSKA Moscú i el PSV, històrics del futbol europeu, el València ha format part  del tercer bombo del sorteig.

El València CF jugarà al grup H contra la Juventus de Cristiano Ronaldo, el Manchester United de Mourinho i el Young Boys. 

Per tant, després de realitzar el sorteig, els grups són els següents:

Grup H: Juventus, Manchester United, València CF, Young Boys

 

 

Últimes notícies

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.