Ja es coneixen els rivals del València CF en Champions League

 

Aquest dijous 30 d'agost a partir de les sis de la vesprada s'ha dut a terme al Fòrum Grimaldi de Mònaco el sorteig de la fase de grups de la Lliga de Campions on el València CF torna a la màxima competició continental. Al València, l'acompanyen els equips de la Lliga Espanyola Barcelona, Atlètic de Madrid i Real madrid han conegut els seus rivals per a aquesta primera etapa de la competició.

Finalment el València ha estat al Bombo 3 de la Champions League 2018/2019. Gràcies a la classificació de l'Estrela Roja, antic club del valencianista Uros Racic, el conjunt de Marcelino García quedarà enquadrat en el tercer bombo evitant així, en teoria, tindre tres rivals potents a la fase de grups. Juntament al Shalke 04, el Liverpool, el Lyon, el Mónaco, l'Ajax, el CSKA Moscú i el PSV, històrics del futbol europeu, el València ha format part  del tercer bombo del sorteig.

El València CF jugarà al grup H contra la Juventus de Cristiano Ronaldo, el Manchester United de Mourinho i el Young Boys. 

Per tant, després de realitzar el sorteig, els grups són els següents:

Grup H: Juventus, Manchester United, València CF, Young Boys

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.