Mor un jugador del Dénia Barbarians durant un partit a Alzira

Un jugador del Dénia Barbarians Marina Alta ha mort este dissabte en el transcurs del partit de segona categoria territorial que el seu equip disputava a Alzira contra el Rugbi Alzira, ha informat la Federació de Rugbi de la Comunitat Valenciana.

El jugador va començar a trobar-se malament en el minut 15 de les segona part de la trobada i es va acostar a la banda on després d’uns minuts va quedar inconscient, informa la Federació de Rugbi de la Comunitat Valenciana (FCRV). Els serveis mèdics van intentar reanimar-però no van poder evitar la mort.

El jugador, de 34 anys, no havia rebut cap cop durant la trobada, però a l’inici de la segona part ha començat a trobar malament i s’ha retirat a la banda perquè l’atengueren.

Poc després ha perdut la consciència i els intents de reanimació dels serveis mèdics que van acudir a l’recinte esportiu no han pogut evitar la mort.

 

 

“Des de la FRCV volem enviar una forta abraçada a la família ia tot l’equip del Dénia en estos durs moments”, ha afegit l’ens federatiu en un comunicat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.