Mor un jugador del Dénia Barbarians durant un partit a Alzira

Un jugador del Dénia Barbarians Marina Alta ha mort este dissabte en el transcurs del partit de segona categoria territorial que el seu equip disputava a Alzira contra el Rugbi Alzira, ha informat la Federació de Rugbi de la Comunitat Valenciana.

El jugador va començar a trobar-se malament en el minut 15 de les segona part de la trobada i es va acostar a la banda on després d’uns minuts va quedar inconscient, informa la Federació de Rugbi de la Comunitat Valenciana (FCRV). Els serveis mèdics van intentar reanimar-però no van poder evitar la mort.

El jugador, de 34 anys, no havia rebut cap cop durant la trobada, però a l’inici de la segona part ha començat a trobar malament i s’ha retirat a la banda perquè l’atengueren.

Poc després ha perdut la consciència i els intents de reanimació dels serveis mèdics que van acudir a l’recinte esportiu no han pogut evitar la mort.

 

 

«Des de la FRCV volem enviar una forta abraçada a la família ia tot l’equip del Dénia en estos durs moments», ha afegit l’ens federatiu en un comunicat.

Últimes notícies

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.