Mor un jugador del Dénia Barbarians durant un partit a Alzira

Un jugador del Dénia Barbarians Marina Alta ha mort este dissabte en el transcurs del partit de segona categoria territorial que el seu equip disputava a Alzira contra el Rugbi Alzira, ha informat la Federació de Rugbi de la Comunitat Valenciana.

El jugador va començar a trobar-se malament en el minut 15 de les segona part de la trobada i es va acostar a la banda on després d’uns minuts va quedar inconscient, informa la Federació de Rugbi de la Comunitat Valenciana (FCRV). Els serveis mèdics van intentar reanimar-però no van poder evitar la mort.

El jugador, de 34 anys, no havia rebut cap cop durant la trobada, però a l’inici de la segona part ha començat a trobar malament i s’ha retirat a la banda perquè l’atengueren.

Poc després ha perdut la consciència i els intents de reanimació dels serveis mèdics que van acudir a l’recinte esportiu no han pogut evitar la mort.

 

 

“Des de la FRCV volem enviar una forta abraçada a la família ia tot l’equip del Dénia en estos durs moments”, ha afegit l’ens federatiu en un comunicat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.