12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Rafa Nadal jugarà contra Alemanya a València en els quarts de final de la Copa Davis

El tenista de Manacor Rafa Nadal participarà, finalment, en l'eliminatòria de quarts de final de la Copa Davis que se celebrarà a València la pròxima setmana, entre el 6 i el 8 d'abril, al recinte de la Plaça de Bous.

 

Després de molts dies d'incertesa degut a la lesió a la cama dreta que ve arrossegant des de principi d'any, el capità de l'equip espanyol, Sergi Bruguera, ha anunciat en la compareixença per a informar de la convocatòria definitiva per a enfrontar-se a Alemanya que el número 1 del món sí que podrà participar definitivament a la cita tennística que acollirà la ciutat de València i que està alçant una expectació enorme.

 

La resta de jugadors que conformaran l'equip nacional espanyol seran Pablo Carreño, Roberto Bautista (castellonenc), David Ferrer (alacantí) i Feliciano López.

 

Últimes notícies

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.