El València CF crida per telèfon als seus socis de més de 75 anys per a animar-los durant l’estat d’alarma

El València CF compta amb uns 1.800 abonats de més de 75 anys | WikiCommons

 

El València Club de Futbol ha posat en marxa una campanya que consistix en cridar per telèfon als seus abonats de més de 75 anys per a interessar-se per la seua salut i donar-los ànims, encara que té previst ampliar esta iniciativa i interessar-se per altres socis de menor edat.

 

Segons han informat fonts del club valencià, el València CF compta amb uns 1.800 abonats de més de 75 anys i l’objectiu és contactar amb tots ells de manera telefònica per a saber com estan de salut i conéixer com estan passant el confinament al que s’ha vist obligada tota la societat per la crisi del coronavirus.

 

El soci número 1 del València CF, José Benet, ha rebut este dilluns la cridada de l’exjugador del club i ambaixador, Ricardo Arias, i la intenció de l’entitat de Mestalla és que altres ambaixadors també participen en esta acció solidària, segons han afegit les mateixes fonts.

 

El club va començar a finals de març a contactar amb els seus abonats amb diversitat funcional per a interessar-se tant per ells com per la seua família. Ara, ha decidit ampliar esta iniciativa a tots els altres socis que per tindre una edat més avançada estan inclosos en els grups de risc per la COVID-19.

Últimes notícies

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.