El València CF crida per telèfon als seus socis de més de 75 anys per a animar-los durant l’estat d’alarma

El València CF compta amb uns 1.800 abonats de més de 75 anys | WikiCommons

 

El València Club de Futbol ha posat en marxa una campanya que consistix en cridar per telèfon als seus abonats de més de 75 anys per a interessar-se per la seua salut i donar-los ànims, encara que té previst ampliar esta iniciativa i interessar-se per altres socis de menor edat.

 

Segons han informat fonts del club valencià, el València CF compta amb uns 1.800 abonats de més de 75 anys i l’objectiu és contactar amb tots ells de manera telefònica per a saber com estan de salut i conéixer com estan passant el confinament al que s’ha vist obligada tota la societat per la crisi del coronavirus.

 

El soci número 1 del València CF, José Benet, ha rebut este dilluns la cridada de l’exjugador del club i ambaixador, Ricardo Arias, i la intenció de l’entitat de Mestalla és que altres ambaixadors també participen en esta acció solidària, segons han afegit les mateixes fonts.

 

El club va començar a finals de març a contactar amb els seus abonats amb diversitat funcional per a interessar-se tant per ells com per la seua família. Ara, ha decidit ampliar esta iniciativa a tots els altres socis que per tindre una edat més avançada estan inclosos en els grups de risc per la COVID-19.

Últimes notícies

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.