El València CF crida per telèfon als seus socis de més de 75 anys per a animar-los durant l’estat d’alarma

El València CF compta amb uns 1.800 abonats de més de 75 anys | WikiCommons

 

El València Club de Futbol ha posat en marxa una campanya que consistix en cridar per telèfon als seus abonats de més de 75 anys per a interessar-se per la seua salut i donar-los ànims, encara que té previst ampliar esta iniciativa i interessar-se per altres socis de menor edat.

 

Segons han informat fonts del club valencià, el València CF compta amb uns 1.800 abonats de més de 75 anys i l’objectiu és contactar amb tots ells de manera telefònica per a saber com estan de salut i conéixer com estan passant el confinament al que s’ha vist obligada tota la societat per la crisi del coronavirus.

 

El soci número 1 del València CF, José Benet, ha rebut este dilluns la cridada de l’exjugador del club i ambaixador, Ricardo Arias, i la intenció de l’entitat de Mestalla és que altres ambaixadors també participen en esta acció solidària, segons han afegit les mateixes fonts.

 

El club va començar a finals de març a contactar amb els seus abonats amb diversitat funcional per a interessar-se tant per ells com per la seua família. Ara, ha decidit ampliar esta iniciativa a tots els altres socis que per tindre una edat més avançada estan inclosos en els grups de risc per la COVID-19.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.