El València CF crida per telèfon als seus socis de més de 75 anys per a animar-los durant l’estat d’alarma

El València CF compta amb uns 1.800 abonats de més de 75 anys | WikiCommons

 

El València Club de Futbol ha posat en marxa una campanya que consistix en cridar per telèfon als seus abonats de més de 75 anys per a interessar-se per la seua salut i donar-los ànims, encara que té previst ampliar esta iniciativa i interessar-se per altres socis de menor edat.

 

Segons han informat fonts del club valencià, el València CF compta amb uns 1.800 abonats de més de 75 anys i l’objectiu és contactar amb tots ells de manera telefònica per a saber com estan de salut i conéixer com estan passant el confinament al que s’ha vist obligada tota la societat per la crisi del coronavirus.

 

El soci número 1 del València CF, José Benet, ha rebut este dilluns la cridada de l’exjugador del club i ambaixador, Ricardo Arias, i la intenció de l’entitat de Mestalla és que altres ambaixadors també participen en esta acció solidària, segons han afegit les mateixes fonts.

 

El club va començar a finals de març a contactar amb els seus abonats amb diversitat funcional per a interessar-se tant per ells com per la seua família. Ara, ha decidit ampliar esta iniciativa a tots els altres socis que per tindre una edat més avançada estan inclosos en els grups de risc per la COVID-19.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.