El València CF crida per telèfon als seus socis de més de 75 anys per a animar-los durant l’estat d’alarma

El València CF compta amb uns 1.800 abonats de més de 75 anys | WikiCommons

 

El València Club de Futbol ha posat en marxa una campanya que consistix en cridar per telèfon als seus abonats de més de 75 anys per a interessar-se per la seua salut i donar-los ànims, encara que té previst ampliar esta iniciativa i interessar-se per altres socis de menor edat.

 

Segons han informat fonts del club valencià, el València CF compta amb uns 1.800 abonats de més de 75 anys i l’objectiu és contactar amb tots ells de manera telefònica per a saber com estan de salut i conéixer com estan passant el confinament al que s’ha vist obligada tota la societat per la crisi del coronavirus.

 

El soci número 1 del València CF, José Benet, ha rebut este dilluns la cridada de l’exjugador del club i ambaixador, Ricardo Arias, i la intenció de l’entitat de Mestalla és que altres ambaixadors també participen en esta acció solidària, segons han afegit les mateixes fonts.

 

El club va començar a finals de març a contactar amb els seus abonats amb diversitat funcional per a interessar-se tant per ells com per la seua família. Ara, ha decidit ampliar esta iniciativa a tots els altres socis que per tindre una edat més avançada estan inclosos en els grups de risc per la COVID-19.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.