València serà seu de la Copa Davis

València serà seu de la fase de grups de la Copa Davis que se celebrarà del 14 al 18 de setembre en quatre seus diferents. D’esta manera, la nostra ciutat s’unix a Bolonya (Itàlia), Glasgow (Escòcia) i Hamburg (Alemanya), amb el valor afegit que l’equip espanyol disputarà els seus partits de fase prèvia en el pavelló municipal de la Font de Sant Luís. Per a esta ocasió la instal·lació esportiva comptarà amb un aforament aproximat de 8.500 localitats.

Igual que en la resta de seus, els partits es disputaran en superfície dura i a coberta, tal com ha confirmat la Federació Internacional de Tenis i l’empresa Kosmos Tennis, organitzadors del torneig.

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha destacat que “esta notícia evidencia que València s’està consolidant com una ciutat cada vegada més atractiva a nivell esportiu i a altres nivells. Volem consolidar una programació en el temps, que està donant bons resultats.”

La regidora d’Esports de l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, ha assenyalat sobre este tema que “és una gran notícia que posiciona a València com un gran referent en la celebració d’esdeveniments esportius sostenibles, estratègics i amb projecció”. I és que, amb este acord, durant “els pròxims cinc anys València serà l’epicentre del tenis nacional i internacional i ajuda-rem al fet que hi haja més altes federatives en un esport que ja és majoritari en la nostra Comunitat”.

En relació al llegat i beneficis derivats d’esta Copa Davis, ha ressaltat que “ajudarà també als esdeveniments de tennis propis que ja se celebren a la nostra ciutat, que tindran major projecció nacional i internacional i que farà que vinguen millors jugadores i jugadors a participar en els nostres tornejos”.

Hui, dimarts 26 d’abril, s’ha celebrat a Màlaga el sorteig dels grups, i Espanya ha quedat enquadrada en el grup B al costat del Canadà, Sèrbia i República de Corea. Els 16 països que competeixen en la fase final han sigut distribuïts en quatre grups.

D’esta manera la Davis torna a València quatre anys després de l’eliminatòria de quarts de final de l’edició 2018 entre Espanya i Alemanya que es va decidir amb un gran triomf de David Ferrer en la Plaça de Bous de la ciutat, i de nou tornarà a acollir els partits d’Espanya en una fase de grups que es revelarà aquest dimarts a les 13.15 amb el sorteig d’estos.

Últimes notícies

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.