València serà seu de la Copa Davis

València serà seu de la fase de grups de la Copa Davis que se celebrarà del 14 al 18 de setembre en quatre seus diferents. D’esta manera, la nostra ciutat s’unix a Bolonya (Itàlia), Glasgow (Escòcia) i Hamburg (Alemanya), amb el valor afegit que l’equip espanyol disputarà els seus partits de fase prèvia en el pavelló municipal de la Font de Sant Luís. Per a esta ocasió la instal·lació esportiva comptarà amb un aforament aproximat de 8.500 localitats.

Igual que en la resta de seus, els partits es disputaran en superfície dura i a coberta, tal com ha confirmat la Federació Internacional de Tenis i l’empresa Kosmos Tennis, organitzadors del torneig.

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha destacat que “esta notícia evidencia que València s’està consolidant com una ciutat cada vegada més atractiva a nivell esportiu i a altres nivells. Volem consolidar una programació en el temps, que està donant bons resultats.”

La regidora d’Esports de l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, ha assenyalat sobre este tema que “és una gran notícia que posiciona a València com un gran referent en la celebració d’esdeveniments esportius sostenibles, estratègics i amb projecció”. I és que, amb este acord, durant “els pròxims cinc anys València serà l’epicentre del tenis nacional i internacional i ajuda-rem al fet que hi haja més altes federatives en un esport que ja és majoritari en la nostra Comunitat”.

En relació al llegat i beneficis derivats d’esta Copa Davis, ha ressaltat que “ajudarà també als esdeveniments de tennis propis que ja se celebren a la nostra ciutat, que tindran major projecció nacional i internacional i que farà que vinguen millors jugadores i jugadors a participar en els nostres tornejos”.

Hui, dimarts 26 d’abril, s’ha celebrat a Màlaga el sorteig dels grups, i Espanya ha quedat enquadrada en el grup B al costat del Canadà, Sèrbia i República de Corea. Els 16 països que competeixen en la fase final han sigut distribuïts en quatre grups.

D’esta manera la Davis torna a València quatre anys després de l’eliminatòria de quarts de final de l’edició 2018 entre Espanya i Alemanya que es va decidir amb un gran triomf de David Ferrer en la Plaça de Bous de la ciutat, i de nou tornarà a acollir els partits d’Espanya en una fase de grups que es revelarà aquest dimarts a les 13.15 amb el sorteig d’estos.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.