15 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

València serà seu de la Copa Davis

València serà seu de la fase de grups de la Copa Davis que se celebrarà del 14 al 18 de setembre en quatre seus diferents. D’esta manera, la nostra ciutat s’unix a Bolonya (Itàlia), Glasgow (Escòcia) i Hamburg (Alemanya), amb el valor afegit que l’equip espanyol disputarà els seus partits de fase prèvia en el pavelló municipal de la Font de Sant Luís. Per a esta ocasió la instal·lació esportiva comptarà amb un aforament aproximat de 8.500 localitats.

Igual que en la resta de seus, els partits es disputaran en superfície dura i a coberta, tal com ha confirmat la Federació Internacional de Tenis i l’empresa Kosmos Tennis, organitzadors del torneig.

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha destacat que “esta notícia evidencia que València s’està consolidant com una ciutat cada vegada més atractiva a nivell esportiu i a altres nivells. Volem consolidar una programació en el temps, que està donant bons resultats.”

La regidora d’Esports de l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, ha assenyalat sobre este tema que “és una gran notícia que posiciona a València com un gran referent en la celebració d’esdeveniments esportius sostenibles, estratègics i amb projecció”. I és que, amb este acord, durant “els pròxims cinc anys València serà l’epicentre del tenis nacional i internacional i ajuda-rem al fet que hi haja més altes federatives en un esport que ja és majoritari en la nostra Comunitat”.

En relació al llegat i beneficis derivats d’esta Copa Davis, ha ressaltat que “ajudarà també als esdeveniments de tennis propis que ja se celebren a la nostra ciutat, que tindran major projecció nacional i internacional i que farà que vinguen millors jugadores i jugadors a participar en els nostres tornejos”.

Hui, dimarts 26 d’abril, s’ha celebrat a Màlaga el sorteig dels grups, i Espanya ha quedat enquadrada en el grup B al costat del Canadà, Sèrbia i República de Corea. Els 16 països que competeixen en la fase final han sigut distribuïts en quatre grups.

D’esta manera la Davis torna a València quatre anys després de l’eliminatòria de quarts de final de l’edició 2018 entre Espanya i Alemanya que es va decidir amb un gran triomf de David Ferrer en la Plaça de Bous de la ciutat, i de nou tornarà a acollir els partits d’Espanya en una fase de grups que es revelarà aquest dimarts a les 13.15 amb el sorteig d’estos.

Últimes notícies

El PSPV-PSOE d’Alacant veu a Pérez Llorca com un ‘Olives II’ de transició

El PSPV-PSOE d'Alacant ha definit a Juanfran Pérez Llorca com un 'José Luis Olivas II', un president de transició entre Carlos Mazón i el pròxim candidat del PP. Vicente Arques ha vinculat el relleu al calendari intern del PPCV i al previsible acord amb Vox, amb 'peatge' i reordenació de càrrecs.

Detingut a Peníscola pel robatori de tres patinets elèctrics

La Guàrdia Civil ha detingut a Peníscola a un home per la seua presumpta implicació en el robatori de tres patinets elèctrics. El sospitós tallava els cadenats amb una xicoteta cisalla i un dels vehicles va ser recuperat.

Pérez Llorca apel·la a la responsabilitat de Vox i suma l’aval de Catalá per a la seua investidura

El candidat del PP ha assegurat que confia en la responsabilitat de Vox per a fer viable la seua investidura, després de rebre el suport de l'alcaldessa María José Catalá. Ha demanat prudència en els temps i ha lligat l'acord a prioritzar la recuperació.

El Vila-real firmarà la seua millor arrancada en LaLiga si venç al Mallorca

L'equip sumarà el seu millor inici històric si s'imposa al Mallorca en La Ceràmica després de l'aturada de seleccions. Amb una victòria aconseguirà 29 punts en la jornada 13.

El preu de la vivenda puja un 14,5% en la Comunitat i Espanya marca màxim històric

La Comunitat Valenciana anota una alça del 14,5% en vivenda lliure, igual que Balears i només per darrere de Cantàbria. El conjunt d'Espanya bat el seu rècord històric.

Detingut per simular un robatori amb violència i cobrar 800 euros de l’assegurança

Un jove de 26 anys ha sigut detingut a Alacant per fingir un robatori amb violència per a cobrar 800 euros de l'assegurança. La investigació va revelar que va ser una sostracció en el seu cotxe.

Investiguen a dos conductors kamikaze en l’A-7: un quasi quadruplicava la taxa d’alcohol

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors que van circular en sentit contrari per la A-7 el mateix dia. La rapida actuacion policial evite xocs frontals de gran gravetat.

Nou anys i nou mesos de presó per a pare i fill per un apunyalament a Monforte del Cid

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un pare i al seu fill a nou anys i nou mesos per intent d'homicidi i lesions agreujades després d'una baralla amb arma blanca a Monforte del Cid. Els dos van admetre els fets en el juí, que va concloure amb una sentència ferma.