La llegenda de la Moto GP anuncia la seua retirada a final de temporada

El pilot de MotoGP Valentino Rossi ha anunciat la seua retirada. L’italià no estarà en MotoGP a partir de la pròxima temporada, tal com ha confirmat en una roda de premsa excepcional. Rossi va debutar en 1995 amb l’equip Aprilia. Des de llavors ha aconseguit nou campionats mundials en totes les categories.

 

Fa uns mesos, Valentino va prometre que, comunicaria el que faria amb el seu futur: si continuava en actiu en MotoGP la pròxima temporada o si pel contrari, penjaria el seu casc en acabar el present curs. Finalment, la incògnita ha sigut resolta: “L’any que ve la meua vida canviarà, però, ha sigut fantàstic i l’he gaudit, ha sigut molt llarg, uns 25-26 anys en el Mundial”, ha explicat Rossi durant la roda de premsa.

 

Així mateix, el pilot ha comentat: “És una decisió difícil però, has d’entendre algunes coses. En qualsevol esport, la qual cosa marca la diferència, són els resultats. Per a mi, els moments claus de la meua carrera són tres campionats molt importants: 2001 quan vaig guanyar en 500, 2004 quan vaig guanyar amb la Yamaha i 2008 quan vaig guanyar sent ja una mica més major”, ha manifestat l’italià.

 

El present i el futur de Valentino Rossi

Respecte al seu present aquesta actual temporada, Valentino Rossi ha agregat: “Ara encara tenim per davant la meitat de temporada encara que serà més difícil quan arribem a l’última carrera però, bo, ara l’única cosa que vull fer és anunciar a tothom la meua decisió”. “No puc queixar-me, en absolut, de la meua carrera”.

 

No obstant això, i malgrat la trista notícia, Valentino ha parlat també dels seus pròxims plans fora de les dues rodes i ha comentat que, segurament, continuarà corrent en cotxes. El que, això sí, de moment no sap exactament com i quan.

 

 

Última competició de Rossi

El corredor italià, de 42 anys, posarà en el circuit de Cheste, el fermall final a 26 anys en el campionat del món. 26 anys en què va guanyar nou títols –un en 125cc, un en 250cc, un altre quan encara es rodava en motos de 500cc i sis més ja amb les MotoGP, categoria que va dominar com ningú en la dècada dels 2000– i en els quals va atraure les mirades de mig món amb el seu carisma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.

La Fiscalia demana 4 anys de presó a un empresari per quedar-se 350.000 euros d’un inversor

La Fiscalia d'Alacant sol·licita quatre anys de presó per a un empresari acusat d'apropiar-se de 350.000 euros transferits per un inversor per a projectes d'instal·lacions fotovoltaiques.

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.