Estats Units exhibix els vols de deportació de migrants promesos per Trump

MADRID, 24 (EUROPA PRESS)

La Casa Blanca ha confirmat hui divendres l’enlairament dels primers vols amb migrants deportats des de l’arribada al poder del magnat Donald Trump, que ha promès endurir les polítiques migratòries per a posar fi al que ha descrit com una “invasió”.

“El president Trump envia un missatge contundent i clar a tothom: si entres il·legalment a Estats Units, patiràs les conseqüències”, ha proclamat en la xarxa social X la portaveu de la Casa Blanca, Karoline Leavitt, que ha difós també imatges d’estos trasllats.

Les autoritats havien notificat prèviament la detenció de més de mig miler de migrants en situació irregular. Leavitt ha avançat que està en marxa “l’operació de deportació més massiva de la història” d’Estats Units, que afecta a “centenars” de persones.

L’Administració Trump no ha especificat la destinació d’estos vols, amb els quals el magnat republicà busca simbolitzar el canvi de rumb a Washington. Una de les seues primeres ordres executives va implicar la declaració de l’emergència a la frontera amb Mèxic.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.