Evacuen l’estació de metro Oxford Circus de Londres després «d’un incident» en el qual la policia encara està treballant

 

La policia de Londres ha evacuat les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond Street després d'un «incident» del que encara no s'han donat més detalls. Segons alguns mitjans locals, alguns testimonis han informat que s'han escoltat alguns tirs en la zona.

 

  

  

Segons ha informat 'The Thelegraph', davant el desconcert, els agents policials han respost activant el protocol com si d'un atemptat terrorista es tractara i diversos agents armats i de paisà es troben en ple operatiu al costat dels agents de la Policia del Transport de Londres.

 

 

  

  

La policia ha recomanat evitar acostar-se a la zona com a mesures de seguretat. També s'ha ordenat el tancament de tendes i altres locals. El pànic s'ha apoderat ràpidament de la zona amb grans multituds de gent corrent buscant un lloc segur en el qual refugiar-se.

 

 

  

  

Tal com explicava una reportera de la BBC, en els primers moments s'ha produït una «estampida massiva» de gent fugint de l'estació d'Oxford Circus durant la qual s'ha vist a moltes persones «plorant i cridant». Poc després, amb la intervenció policial, el corresponsal d'Antena 3 a Londres destacava que encara que les estacions de metro seguixen tancades, «poc a poc va tornant la calma».

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.