14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Evacuen l’estació de metro Oxford Circus de Londres després «d’un incident» en el qual la policia encara està treballant

 

La policia de Londres ha evacuat les estacions de metro d'Oxford Circus i Bond Street després d'un «incident» del que encara no s'han donat més detalls. Segons alguns mitjans locals, alguns testimonis han informat que s'han escoltat alguns tirs en la zona.

 

  

  

Segons ha informat 'The Thelegraph', davant el desconcert, els agents policials han respost activant el protocol com si d'un atemptat terrorista es tractara i diversos agents armats i de paisà es troben en ple operatiu al costat dels agents de la Policia del Transport de Londres.

 

 

  

  

La policia ha recomanat evitar acostar-se a la zona com a mesures de seguretat. També s'ha ordenat el tancament de tendes i altres locals. El pànic s'ha apoderat ràpidament de la zona amb grans multituds de gent corrent buscant un lloc segur en el qual refugiar-se.

 

 

  

  

Tal com explicava una reportera de la BBC, en els primers moments s'ha produït una «estampida massiva» de gent fugint de l'estació d'Oxford Circus durant la qual s'ha vist a moltes persones «plorant i cridant». Poc després, amb la intervenció policial, el corresponsal d'Antena 3 a Londres destacava que encara que les estacions de metro seguixen tancades, «poc a poc va tornant la calma».

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.

Abascal qualifica de ‘estafa’ que el PP accepte les seues propostes a València i Guardiola les rebutge a Extremadura

Abascal ha avançat que Vox defendrà a Extremadura la mateixa agenda que en altres regions i ha titllat de 'estafa' que el PP l'accepte a València i la negue allí. També ha retret a Feijóo que no presente una moció de censura i preferisca convocar manifestacions.

El PP designa a Mazón com a portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts i cobrarà 634 euros més al mes

El PP ha designat a Carlos Mazón portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts, un càrrec amb un plus de 634,27 euros mensuals, prop de 8.879,78 a l'any. L'oposició ha criticat el nomenament i recorda que la comissió no aborda temes legislatius i no s'ha reunit en dos anys i mig.

La criminalitat puja un 2,3% en el tercer trimestre en la Comunitat Valenciana

La criminalitat ha pujat un 2,3% en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre respecte al mateix període de l'any anterior. Baixen diversos robatoris i homicidis consumats, però la cibercriminalidad creix amb força.

PP i Vox rebutgen la proposta de Zona de Baixes Emissions de l’oposició a València

El ple extraordinari ha rebutjat la moció de Compromís i PSPV per a implantar la ZBE en considerar-la inviable. L'oposició alerta de pèrdua d'ajudes i riscos per a la salut pública.

La causa de la dana incorporarà dos vídeos de l’entrada de Mazón al Centre d’Emergències

El jutjat de Catarroja afegirà a la causa penal dos gravacions que registren l'arribada de Carlos Mazón al CCE el 29 d'octubre. La diligència també comunica les transcripcions de dos testimonis i la personació de la defensa de Salomé Pradas.

Agricultura extrema la vigilància per la pesta porcina africana i el sector demana controlar el senglar

La Comunitat Valenciana intensifica la prevenció després del brot a Catalunya, sense casos detectats en el seu territori. El sector reclama més control del senglar.