La falla Duc de Gaeta guanya el Ninot Indultat Infantil 2024

Les Falles del 2024 ja tenen Ninot Indultat Infantil. Esta vesprada, abans de la recollida dels ninots per part de les comissions falleres, s’ha donat a conéixer el més votat de l’Exposició del Ninot i que, en conseqüència, es lliurarà de les flames del foc el pròxim 19 de març i passarà a formar part del Museu Faller de València.

Amb un total de 9263 vots, el ninot infantil de la comissió Duc de Gaeta – Pobla de Farnals ha sigut el triat pel públic visitant. Obra de l’artista Mario Pérez, ‘de l’alzheimer no t’oblides’ és el ninot que forma part d’esta falla infantil «fallaparaula». La comissió del sector Camins del Grau ha celebrat el premi amb un frenètic entusiasme.

Un total de 60421 persones han votat als ninots infantils. Este és el quart any que esta comissió aconsegueix el ninot indultat infantil. L’any 2000, ho va obtenir amb Javier Santés; en 2001 amb Sergio Penadés i Javier Molina; i en 2017 amb Joan S. Blanch.

(Haurà ampliació).

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.