Els artistes fallers limiten la grandària de tots els monuments

Nou Campanar

Un monument faller de Nou Campanar | Viquipèdia

Les falles de 2020 ja estan calfant motors per a prendre els carrers de València en el mes de març, però els artistes fallers ja han posat l’ull en el pròxim exercici. 

 

Els monuments que planten les comissions en 2021 mesuraran entre 4,5 metres, els més modestos, i els 14, de la Secció Especial. Ni un metre més, ni un menys. 

 

D’eixa manera ho han establit les juntes directives de la Federació Gremial de València i Borriana, seguint l’acord de 14 metres que la Secció Especial, excepte la falla Plaza del Pilar, ja ha establit per a 2020. Les restriccions també es mantindran en la categoria de plata, 1ªA, amb 12 metres d’alt.

 

Els limts arriben ara a totes les categories, després de què la Federació d’Artistes Fallers i Foguerers de la Comunitat Valenciana, hagen recolzat els límits d’altura i diàmetre de les falles, segons la seua secció i pressupost per a 2020/2021:

 

 

  • Secció Especial: 14 metres d’alt
  • Secció 1A: 12 metres d’alt
  • Secció 1B: 10 metres d’alt i 7 metres de diàmetre
  • Secció 2A i 2B: 8 metres d’alt i 7 metres de diàmetre
  • Secció 3A, 3B i 3C: 7 metres d’alt i 6,5 metres de diàmetre
  • Secció 4A, 4B i 4C: 7 metres d’alt i 6 metres de diàmetre
  • Secció 5A, 5B i 5C: 6,5 metres d’alt i 6 metres de diàmetre
  • Secció 6A, 6B i 6C: 6 metres d’alt i 5,5 metres de diàmetre
  • Secció 7A, 7B i 7C: 5,5 metres d’alt i 5 metres de diàmetre
  • Secció 8A, 8B i 8C: 4,5 metres d’alt i 4 metres de diàmetre

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.