Anuncios

Els artistes fallers limiten la grandària de tots els monuments

Nou Campanar

Un monument faller de Nou Campanar | Viquipèdia

Les falles de 2020 ja estan calfant motors per a prendre els carrers de València en el mes de març, però els artistes fallers ja han posat l’ull en el pròxim exercici. 

 

Anuncios

Els monuments que planten les comissions en 2021 mesuraran entre 4,5 metres, els més modestos, i els 14, de la Secció Especial. Ni un metre més, ni un menys. 

 

D’eixa manera ho han establit les juntes directives de la Federació Gremial de València i Borriana, seguint l’acord de 14 metres que la Secció Especial, excepte la falla Plaza del Pilar, ja ha establit per a 2020. Les restriccions també es mantindran en la categoria de plata, 1ªA, amb 12 metres d’alt.

 

Els limts arriben ara a totes les categories, després de què la Federació d’Artistes Fallers i Foguerers de la Comunitat Valenciana, hagen recolzat els límits d’altura i diàmetre de les falles, segons la seua secció i pressupost per a 2020/2021:

 

 

  • Secció Especial: 14 metres d’alt
  • Secció 1A: 12 metres d’alt
  • Secció 1B: 10 metres d’alt i 7 metres de diàmetre
  • Secció 2A i 2B: 8 metres d’alt i 7 metres de diàmetre
  • Secció 3A, 3B i 3C: 7 metres d’alt i 6,5 metres de diàmetre
  • Secció 4A, 4B i 4C: 7 metres d’alt i 6 metres de diàmetre
  • Secció 5A, 5B i 5C: 6,5 metres d’alt i 6 metres de diàmetre
  • Secció 6A, 6B i 6C: 6 metres d’alt i 5,5 metres de diàmetre
  • Secció 7A, 7B i 7C: 5,5 metres d’alt i 5 metres de diàmetre
  • Secció 8A, 8B i 8C: 4,5 metres d’alt i 4 metres de diàmetre

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi xifra en un 80% la reducció de pèrdues per danes amb agricultura regenerativa

Una anàlisi sobre 316.000 hectàrees de cultius valencians conclou que l'agricultura regenerativa podria retallar fins a un 80% les pèrdues agrícoles en futures danes amb una inversió molt inferior al cost dels danys.

Sara Aagesen compareixerà el 19 davant la comissió del Senat sobre la dana de València

Sara Aagesen ha sol·licitat i obtingut un canvi de data per a declarar davant la comissió del Senat sobre la dana de València, que la interrogarà el 19 de maig després de més de dos mesos d'inactivitat.

Un bomber forestal assegura que a Pradas li van tallar les ales durant la gestió de la dana

Un bomber forestal de la unitat d'Alzira declara davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana i manté que a la exconsellera Salomé Pradas i al seu equip els van tallar les ales els seus superiors.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real: guanyar per a assegurar la tercera plaça

Marcelino insistix que el Vila-real no és jutge del descens i que el seu únic objectiu és continuar guanyant per a amarrar la tercera plaça de LaLiga davant un Mallorca en bona dinàmica.

Investiguen per maltractament animal a un veí de Torrevieja per un collaret de castic en el seu gos

La Guàrdia Civil investiga a un home de 78 anys a Torrevieja per un presumpte delicte de maltractament animal després de localitzar al seu gos amb un collaret de castic incrustat en el coll.

Marcelino explica el seu adeu al Vila-real: diferències en el contracte i agraïment total

Marcelino García Toral confirma que no renova amb el Vila-real per divergències en la duració del contracte, però recalca la cordialitat i l'agraïment mutu després d'una etapa que considera exitosa.

Els tres alts funcionaris citats pel cas de les vivendes dels Naus no acudixen a declarar

Tres alts funcionaris de l'Ajuntament d'Alacant citats com a testimonis per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus no s'han presentat a declarar, mentres quatre tècnics autonòmics sí han comparegut i han confirmat que va haver-hi expedients que degueren decaure.

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.
Anuncios