Els artistes fallers limiten la grandària de tots els monuments

Nou Campanar

Un monument faller de Nou Campanar | Viquipèdia

Les falles de 2020 ja estan calfant motors per a prendre els carrers de València en el mes de març, però els artistes fallers ja han posat l’ull en el pròxim exercici. 

 

Els monuments que planten les comissions en 2021 mesuraran entre 4,5 metres, els més modestos, i els 14, de la Secció Especial. Ni un metre més, ni un menys. 

 

D’eixa manera ho han establit les juntes directives de la Federació Gremial de València i Borriana, seguint l’acord de 14 metres que la Secció Especial, excepte la falla Plaza del Pilar, ja ha establit per a 2020. Les restriccions també es mantindran en la categoria de plata, 1ªA, amb 12 metres d’alt.

 

Els limts arriben ara a totes les categories, després de què la Federació d’Artistes Fallers i Foguerers de la Comunitat Valenciana, hagen recolzat els límits d’altura i diàmetre de les falles, segons la seua secció i pressupost per a 2020/2021:

 

 

  • Secció Especial: 14 metres d’alt
  • Secció 1A: 12 metres d’alt
  • Secció 1B: 10 metres d’alt i 7 metres de diàmetre
  • Secció 2A i 2B: 8 metres d’alt i 7 metres de diàmetre
  • Secció 3A, 3B i 3C: 7 metres d’alt i 6,5 metres de diàmetre
  • Secció 4A, 4B i 4C: 7 metres d’alt i 6 metres de diàmetre
  • Secció 5A, 5B i 5C: 6,5 metres d’alt i 6 metres de diàmetre
  • Secció 6A, 6B i 6C: 6 metres d’alt i 5,5 metres de diàmetre
  • Secció 7A, 7B i 7C: 5,5 metres d’alt i 5 metres de diàmetre
  • Secció 8A, 8B i 8C: 4,5 metres d’alt i 4 metres de diàmetre

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.