Bétera no celebrarà les Falles enguany

Ofrena de Flors en Bétera (València)

Bétera no celebrarà les Falles enguany | Ajuntament de Bétera

 

Este dimecres, s’han reunit per videoconferència l’alcaldessa de Bétera, en la comarca del Camp de Túria (València), Elia Verdevío, i el regidor de Festes, Manuel Pérez, a demés del president de la Junta Local Fallera, Edgar Jorro, i els representants de la Falla Albereda, Falla la Barraca, Falla Carraixet, Falla Gran Via de l’Est i Falla Gran Via del Sud. En esta reunió, han decidit consensuadament que no se celebren les Falles 2020 en Bétera amb la finalitat de salvaguardar la salut de tots els fallers i falleres del municipi.

 

L’acord ha arribat després de consensuar entre tots unes mesures que tinguen la mínima repercussió en el món faller. D’esta manera, s’ha decidit que els monuments d’enguany s’utilitzen en l’exercici 2021, però que les comissions falleres amplien els seus monuments per al pròxim exercici amb el mateix artista faller. D’altra banda, s’ha decidit que els representants de l’exercici 2020 continuen l’any que ve i disfruten del seu regnat.

 

Durant la reunió, també s’ha plantejat la possibilitat, sempre que les condicions sanitàries ho permeten, de celebrar cap a final d’any un cap de setmana faller per a que, d’alguna forma, els fallers i falleres que hagen deixat de ser-ho després de l’exercici 2020 puguen disfrutar d’un cap de setmana carregat d’ambient faller.

 

L’Ajuntament, per la seua part, s’ha oferit a ajudar i facilitar en tot el que siga possible per a que «les nostres festes falleres, les que ens identifiquen com a valencians, estiguen presents en el nostre municipi amb les màximes garanties de seguretat», ha assenyalat Verdevío. «L’Ajuntament sempre estarà ací per al món faller, és moment d’estar units i treballar per a continuar plantant monuments i traient la festa al carrer. Bétera és un municipi de sentiment faller hui, demà i sempre», ha conclòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.