16.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Bétera no celebrarà les Falles enguany

Ofrena de Flors en Bétera (València)

Bétera no celebrarà les Falles enguany | Ajuntament de Bétera

 

Este dimecres, s’han reunit per videoconferència l’alcaldessa de Bétera, en la comarca del Camp de Túria (València), Elia Verdevío, i el regidor de Festes, Manuel Pérez, a demés del president de la Junta Local Fallera, Edgar Jorro, i els representants de la Falla Albereda, Falla la Barraca, Falla Carraixet, Falla Gran Via de l’Est i Falla Gran Via del Sud. En esta reunió, han decidit consensuadament que no se celebren les Falles 2020 en Bétera amb la finalitat de salvaguardar la salut de tots els fallers i falleres del municipi.

 

L’acord ha arribat després de consensuar entre tots unes mesures que tinguen la mínima repercussió en el món faller. D’esta manera, s’ha decidit que els monuments d’enguany s’utilitzen en l’exercici 2021, però que les comissions falleres amplien els seus monuments per al pròxim exercici amb el mateix artista faller. D’altra banda, s’ha decidit que els representants de l’exercici 2020 continuen l’any que ve i disfruten del seu regnat.

 

Durant la reunió, també s’ha plantejat la possibilitat, sempre que les condicions sanitàries ho permeten, de celebrar cap a final d’any un cap de setmana faller per a que, d’alguna forma, els fallers i falleres que hagen deixat de ser-ho després de l’exercici 2020 puguen disfrutar d’un cap de setmana carregat d’ambient faller.

 

L’Ajuntament, per la seua part, s’ha oferit a ajudar i facilitar en tot el que siga possible per a que «les nostres festes falleres, les que ens identifiquen com a valencians, estiguen presents en el nostre municipi amb les màximes garanties de seguretat», ha assenyalat Verdevío. «L’Ajuntament sempre estarà ací per al món faller, és moment d’estar units i treballar per a continuar plantant monuments i traient la festa al carrer. Bétera és un municipi de sentiment faller hui, demà i sempre», ha conclòs.

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.