El Consell de la Joventut de València organitza un concurs de ninots de falla fets a mà

 

El Consell de la Joventut de València ha organitzat un concurs de ninots de falla fets a mà dirigit a les persones jóvens de la ciutat, en el que els dos millors seran premiats amb una visita al taller de l’artista Manuel Algarra i podran gaudir d’una mascletà des de l’Ajuntament de València, quan la festa puga tornar a celebrar-se.

 

Segons ha indicat l’organisme en un comunicat, amb l’objectiu de mobilitzar a les persones jóvens de la ciutat apassionades de les Falles, des del Consell de la Joventut de València (CJV) han llançat, a través d’Instagram, un concurs de ninots artesans dirigit a menors de 30 anys. Fins al pròxim 15 de març es podrà participar en el concurs, seguint les bases publicades en la web.

 

Finançat gràcies a una subvenció de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per al foment del valencià en l’àmbit social, este concurs busca premiar el ninot més original, elaborat de forma no contaminant per jóvens d’entre 16 i 30 anys, residents o estudiants en la ciutat de València.

 

18 de març, la data clau per als guanyadors del concurs

Un jurat triarà el pròxim 18 de març, en plena setmana fallera, els dos ninots més cridaners.

 

La crisi provocada pel coronavirus ha trencat les expectatives dels qui esperaven poder celebrar el mes vinent de març l’enyorada festa de les Falles de València, la primera volta en tota la seua història que no es podran gaudir per segon any consecutiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.