El Consell de la Joventut de València organitza un concurs de ninots de falla fets a mà

 

El Consell de la Joventut de València ha organitzat un concurs de ninots de falla fets a mà dirigit a les persones jóvens de la ciutat, en el que els dos millors seran premiats amb una visita al taller de l’artista Manuel Algarra i podran gaudir d’una mascletà des de l’Ajuntament de València, quan la festa puga tornar a celebrar-se.

 

Segons ha indicat l’organisme en un comunicat, amb l’objectiu de mobilitzar a les persones jóvens de la ciutat apassionades de les Falles, des del Consell de la Joventut de València (CJV) han llançat, a través d’Instagram, un concurs de ninots artesans dirigit a menors de 30 anys. Fins al pròxim 15 de març es podrà participar en el concurs, seguint les bases publicades en la web.

 

Finançat gràcies a una subvenció de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per al foment del valencià en l’àmbit social, este concurs busca premiar el ninot més original, elaborat de forma no contaminant per jóvens d’entre 16 i 30 anys, residents o estudiants en la ciutat de València.

 

18 de març, la data clau per als guanyadors del concurs

Un jurat triarà el pròxim 18 de març, en plena setmana fallera, els dos ninots més cridaners.

 

La crisi provocada pel coronavirus ha trencat les expectatives dels qui esperaven poder celebrar el mes vinent de març l’enyorada festa de les Falles de València, la primera volta en tota la seua història que no es podran gaudir per segon any consecutiu.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.