El Consell de la Joventut de València organitza un concurs de ninots de falla fets a mà

 

El Consell de la Joventut de València ha organitzat un concurs de ninots de falla fets a mà dirigit a les persones jóvens de la ciutat, en el que els dos millors seran premiats amb una visita al taller de l’artista Manuel Algarra i podran gaudir d’una mascletà des de l’Ajuntament de València, quan la festa puga tornar a celebrar-se.

 

Segons ha indicat l’organisme en un comunicat, amb l’objectiu de mobilitzar a les persones jóvens de la ciutat apassionades de les Falles, des del Consell de la Joventut de València (CJV) han llançat, a través d’Instagram, un concurs de ninots artesans dirigit a menors de 30 anys. Fins al pròxim 15 de març es podrà participar en el concurs, seguint les bases publicades en la web.

 

Finançat gràcies a una subvenció de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per al foment del valencià en l’àmbit social, este concurs busca premiar el ninot més original, elaborat de forma no contaminant per jóvens d’entre 16 i 30 anys, residents o estudiants en la ciutat de València.

 

18 de març, la data clau per als guanyadors del concurs

Un jurat triarà el pròxim 18 de març, en plena setmana fallera, els dos ninots més cridaners.

 

La crisi provocada pel coronavirus ha trencat les expectatives dels qui esperaven poder celebrar el mes vinent de març l’enyorada festa de les Falles de València, la primera volta en tota la seua història que no es podran gaudir per segon any consecutiu.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU