8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

El Consell de la Joventut de València organitza un concurs de ninots de falla fets a mà

 

El Consell de la Joventut de València ha organitzat un concurs de ninots de falla fets a mà dirigit a les persones jóvens de la ciutat, en el que els dos millors seran premiats amb una visita al taller de l’artista Manuel Algarra i podran gaudir d’una mascletà des de l’Ajuntament de València, quan la festa puga tornar a celebrar-se.

 

Segons ha indicat l’organisme en un comunicat, amb l’objectiu de mobilitzar a les persones jóvens de la ciutat apassionades de les Falles, des del Consell de la Joventut de València (CJV) han llançat, a través d’Instagram, un concurs de ninots artesans dirigit a menors de 30 anys. Fins al pròxim 15 de març es podrà participar en el concurs, seguint les bases publicades en la web.

 

Finançat gràcies a una subvenció de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per al foment del valencià en l’àmbit social, este concurs busca premiar el ninot més original, elaborat de forma no contaminant per jóvens d’entre 16 i 30 anys, residents o estudiants en la ciutat de València.

 

18 de març, la data clau per als guanyadors del concurs

Un jurat triarà el pròxim 18 de març, en plena setmana fallera, els dos ninots més cridaners.

 

La crisi provocada pel coronavirus ha trencat les expectatives dels qui esperaven poder celebrar el mes vinent de març l’enyorada festa de les Falles de València, la primera volta en tota la seua història que no es podran gaudir per segon any consecutiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.