La possibilitat de celebrar les Falles es decidirà el 15 de juny

Falla municipal 2020

La falla municipal | Arxiu

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha manifestat, sobre la possibilitat de celebrar les Falles del 15 al 19 de juliol –dates triades per a traslladar-les després de l’ajornament per la Covid-19– que és una cosa possible, encara que «no segur» i ha posat en mitjan juny la data per a conéixer la resolució definitiva. «Eixa possibilitat existix. És segura?, no; és possible?, sí; la decisió, el 15 de juny».

 

D’eixa manera ho ha manifestat el primer edil, en una roda de premsa al costat dels vicealcaldes Sandra Gómez i Sergi Campillo, en ser preguntat per si l’equip de govern municipal encara considera «realista» el desenvolupament de les festes en el mes de juliol.

 

Sobre este tema, Ribó ha recordat que «quan es va prendre la decisió ja es va dir sempre que sobre el 15 de juny es voria si era possible o no en funció de les decisions que es prenguen des de la Conselleria de Sanitat i a escala estatal».

 

«En estos moments no tinc una bola –ha asseverat– però les decisions estan perfectament delimitades. Si és possible ho farem i si no és possible no ho farem». I ha agregat: «Espere i desitge que es puguen fer del 15 al 19 de juliol. Crec que no és impossible perquè a partir de molt prompte pot haver-hi una certa desescalada».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.