La possibilitat de celebrar les Falles es decidirà el 15 de juny

Falla municipal 2020

La falla municipal | Arxiu

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha manifestat, sobre la possibilitat de celebrar les Falles del 15 al 19 de juliol –dates triades per a traslladar-les després de l’ajornament per la Covid-19– que és una cosa possible, encara que «no segur» i ha posat en mitjan juny la data per a conéixer la resolució definitiva. «Eixa possibilitat existix. És segura?, no; és possible?, sí; la decisió, el 15 de juny».

 

D’eixa manera ho ha manifestat el primer edil, en una roda de premsa al costat dels vicealcaldes Sandra Gómez i Sergi Campillo, en ser preguntat per si l’equip de govern municipal encara considera «realista» el desenvolupament de les festes en el mes de juliol.

 

Sobre este tema, Ribó ha recordat que «quan es va prendre la decisió ja es va dir sempre que sobre el 15 de juny es voria si era possible o no en funció de les decisions que es prenguen des de la Conselleria de Sanitat i a escala estatal».

 

«En estos moments no tinc una bola –ha asseverat– però les decisions estan perfectament delimitades. Si és possible ho farem i si no és possible no ho farem». I ha agregat: «Espere i desitge que es puguen fer del 15 al 19 de juliol. Crec que no és impossible perquè a partir de molt prompte pot haver-hi una certa desescalada».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.