La possibilitat de celebrar les Falles es decidirà el 15 de juny

Falla municipal 2020

La falla municipal | Arxiu

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha manifestat, sobre la possibilitat de celebrar les Falles del 15 al 19 de juliol –dates triades per a traslladar-les després de l’ajornament per la Covid-19– que és una cosa possible, encara que «no segur» i ha posat en mitjan juny la data per a conéixer la resolució definitiva. «Eixa possibilitat existix. És segura?, no; és possible?, sí; la decisió, el 15 de juny».

 

D’eixa manera ho ha manifestat el primer edil, en una roda de premsa al costat dels vicealcaldes Sandra Gómez i Sergi Campillo, en ser preguntat per si l’equip de govern municipal encara considera «realista» el desenvolupament de les festes en el mes de juliol.

 

Sobre este tema, Ribó ha recordat que «quan es va prendre la decisió ja es va dir sempre que sobre el 15 de juny es voria si era possible o no en funció de les decisions que es prenguen des de la Conselleria de Sanitat i a escala estatal».

 

«En estos moments no tinc una bola –ha asseverat– però les decisions estan perfectament delimitades. Si és possible ho farem i si no és possible no ho farem». I ha agregat: «Espere i desitge que es puguen fer del 15 al 19 de juliol. Crec que no és impossible perquè a partir de molt prompte pot haver-hi una certa desescalada».

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.