La Fallera Major Infantil de València tria el color malaquita per al seu espolí

Malaquita és el color que ha triat la Fallera Major Infantil de València, Nerea López Maestre, per a l’espolí que estrena aquest diumenge en la seua Exaltació com a màxima representant de les Falles de València. Amb aquesta elecció, la Fallera Major Infantil de València ha volgut transmetre a tothom faller el valor de l’alegria que la caracteritza.

La casa Vives i Marí ha teixit manualment aquest espolí exclusiu, durant tres torns de treball, una tasca per a la qual ha emprat aproximadament unes 700 hores. Quant a les seues característiques tècniques, l’espolí ‘Fallera Major Infantil de València’ conté un total de 6.210 fils d’ordit, 32 colors de trama, dos metalls (plata brescada i plata llisa) i ordit i trames de seda natural.

El color del fons que ha elegit Nerea López Maestre és el malaquita, una tonalitat de grisa verdós dolç que, juntament amb el colorit alegre amb el qual s’han treballat els motius florals, s’ha aconseguit una tela que encaixa perfectament amb la personalitat de Nerea.

En l’elecció del colorit, tant del fons com dels seus motius florals, a més de l’equip de disseny de Vives i Marí, s’ha comptat amb el gust personal de la Fallera Major Infantil de València. Per part seua, la casa La Joia Indumentaristas ha sigut l’encarregada en aquesta ocasió de la confecció del vestit perquè la Fallera Major Infantil de València puga lluir amb tota la seua esplendor en tan esperada tard.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU