La Fallera Major Infantil de València tria el color malaquita per al seu espolí

Ejemplo de shortcode con estilo
Malaquita és el color que ha triat la Fallera Major Infantil de València, Nerea López Maestre, per a l’espolí que estrena aquest diumenge en la seua Exaltació com a màxima representant de les Falles de València. Amb aquesta elecció, la Fallera Major Infantil de València ha volgut transmetre a tothom faller el valor de l’alegria […]

Malaquita és el color que ha triat la Fallera Major Infantil de València, Nerea López Maestre, per a l’espolí que estrena aquest diumenge en la seua Exaltació com a màxima representant de les Falles de València. Amb aquesta elecció, la Fallera Major Infantil de València ha volgut transmetre a tothom faller el valor de l’alegria que la caracteritza.

La casa Vives i Marí ha teixit manualment aquest espolí exclusiu, durant tres torns de treball, una tasca per a la qual ha emprat aproximadament unes 700 hores. Quant a les seues característiques tècniques, l’espolí ‘Fallera Major Infantil de València’ conté un total de 6.210 fils d’ordit, 32 colors de trama, dos metalls (plata brescada i plata llisa) i ordit i trames de seda natural.

El color del fons que ha elegit Nerea López Maestre és el malaquita, una tonalitat de grisa verdós dolç que, juntament amb el colorit alegre amb el qual s’han treballat els motius florals, s’ha aconseguit una tela que encaixa perfectament amb la personalitat de Nerea.

En l’elecció del colorit, tant del fons com dels seus motius florals, a més de l’equip de disseny de Vives i Marí, s’ha comptat amb el gust personal de la Fallera Major Infantil de València. Per part seua, la casa La Joia Indumentaristas ha sigut l’encarregada en aquesta ocasió de la confecció del vestit perquè la Fallera Major Infantil de València puga lluir amb tota la seua esplendor en tan esperada tard.

Últimes notícies

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.