Indultat el Ninot Infantil d’Almirall Cadarso-Comte Altea

Aquest matí, abans de la recollida dels ninots infantils per part de les comissions, hem conegut quin ha estat el més votat de l’Exposició del Ninot i que, en conseqüència, es lliurarà de les flames de foc el proper 5 de setembre i passarà a formar part del Museu Faller.

Amb un total de 4.160 vots (15.638 vots emesos), el ninot infantil de la Falla Almirall Cadarso – Comte Altea ha resultat elegit gràcies als vots de les i els visitants de l’Exposició del Ninot 2021.

Obra de l’artista Enric Ginestar, i amb disseny de Miguel Santaeulalia, “Ofrena” és el ninot que forma part de “És molt guai tindre un bonsai”, falla infantil d’esta comissió del sector Pla del Remei-Gran Via.

Aquest és el setè any que aquesta comissió aconsegueix el ninot indultat infantil. El 1987, 1988 i 1989, ho va aconseguir amb ninots de Hermógenes Aroca Gómez; el 2006 i 2007 de Maria Valero Pérez; i el 2020 amb «Ofrena» també d’Enric Ginestar.

El ninot d’Almirall Cadarso passarà a formar part del Museu Faller, l’únic museu del món que tria les seves peces per votació popular.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.