Indultat el Ninot Infantil d’Almirall Cadarso-Comte Altea

Aquest matí, abans de la recollida dels ninots infantils per part de les comissions, hem conegut quin ha estat el més votat de l’Exposició del Ninot i que, en conseqüència, es lliurarà de les flames de foc el proper 5 de setembre i passarà a formar part del Museu Faller.

Amb un total de 4.160 vots (15.638 vots emesos), el ninot infantil de la Falla Almirall Cadarso – Comte Altea ha resultat elegit gràcies als vots de les i els visitants de l’Exposició del Ninot 2021.

Obra de l’artista Enric Ginestar, i amb disseny de Miguel Santaeulalia, “Ofrena” és el ninot que forma part de “És molt guai tindre un bonsai”, falla infantil d’esta comissió del sector Pla del Remei-Gran Via.

Aquest és el setè any que aquesta comissió aconsegueix el ninot indultat infantil. El 1987, 1988 i 1989, ho va aconseguir amb ninots de Hermógenes Aroca Gómez; el 2006 i 2007 de Maria Valero Pérez; i el 2020 amb «Ofrena» també d’Enric Ginestar.

El ninot d’Almirall Cadarso passarà a formar part del Museu Faller, l’únic museu del món que tria les seves peces per votació popular.

Últimes notícies

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.