Indultat el Ninot Infantil d’Almirall Cadarso-Comte Altea

Aquest matí, abans de la recollida dels ninots infantils per part de les comissions, hem conegut quin ha estat el més votat de l’Exposició del Ninot i que, en conseqüència, es lliurarà de les flames de foc el proper 5 de setembre i passarà a formar part del Museu Faller.

Amb un total de 4.160 vots (15.638 vots emesos), el ninot infantil de la Falla Almirall Cadarso – Comte Altea ha resultat elegit gràcies als vots de les i els visitants de l’Exposició del Ninot 2021.

Obra de l’artista Enric Ginestar, i amb disseny de Miguel Santaeulalia, “Ofrena” és el ninot que forma part de “És molt guai tindre un bonsai”, falla infantil d’esta comissió del sector Pla del Remei-Gran Via.

Aquest és el setè any que aquesta comissió aconsegueix el ninot indultat infantil. El 1987, 1988 i 1989, ho va aconseguir amb ninots de Hermógenes Aroca Gómez; el 2006 i 2007 de Maria Valero Pérez; i el 2020 amb «Ofrena» també d’Enric Ginestar.

El ninot d’Almirall Cadarso passarà a formar part del Museu Faller, l’únic museu del món que tria les seves peces per votació popular.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.