Indultat el Ninot Infantil d’Almirall Cadarso-Comte Altea

Aquest matí, abans de la recollida dels ninots infantils per part de les comissions, hem conegut quin ha estat el més votat de l’Exposició del Ninot i que, en conseqüència, es lliurarà de les flames de foc el proper 5 de setembre i passarà a formar part del Museu Faller.

Amb un total de 4.160 vots (15.638 vots emesos), el ninot infantil de la Falla Almirall Cadarso – Comte Altea ha resultat elegit gràcies als vots de les i els visitants de l’Exposició del Ninot 2021.

Obra de l’artista Enric Ginestar, i amb disseny de Miguel Santaeulalia, “Ofrena” és el ninot que forma part de “És molt guai tindre un bonsai”, falla infantil d’esta comissió del sector Pla del Remei-Gran Via.

Aquest és el setè any que aquesta comissió aconsegueix el ninot indultat infantil. El 1987, 1988 i 1989, ho va aconseguir amb ninots de Hermógenes Aroca Gómez; el 2006 i 2007 de Maria Valero Pérez; i el 2020 amb “Ofrena” també d’Enric Ginestar.

El ninot d’Almirall Cadarso passarà a formar part del Museu Faller, l’únic museu del món que tria les seves peces per votació popular.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.