La Interagrupació de Falles plantejarà diferents opcions a la Conselleria de Sanitat

 

La Interagrupació de Falles de València treballarà en diferents opcions de cara a la celebració d’estes festes en 2021 que plantejarà a la Conselleria de Sanitat, en uns escenaris que es basaran sempre en paràmetres sanitaris.

 

La comissió de coordinació de la Interagrupació s’ha reunit este dijous amb la secretària autonòmica de Salut Pública, Isaura Navarro, a instàncies d’esta entitat, la resta de festes locals i les juntes locals falleres d’altres poblacions, per a tractar qüestions relatives a la celebració de les Falles 2021.

 

L’objectiu d’esta primera reunió era que la secretària autonòmica donara les directrius generals per a poder començar a treballar en pròximes reunions els diferents escenaris que es poden plantejar de cara a les Falles de 2021, ja que la greu situació sanitària actual obliga a pensar en unes falles diferents. Eixos escenaris estaran sempre basats en paràmetres objectius de la pandèmia, ja que la realitat és canviant.

 

Els diferents col·lectius s’han compromés a treballar diferents opcions perquè des de la Conselleria puguen valorar «la idiosincràsia del món faller, posant en valor els aspectes culturals i econòmics que aporta la nostra festa» i s’han emplaçat a una nova reunió en les pròximes setmanes amb la finalitat de seguir en esta línia de treball.

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.