12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

La Interagrupació de Falles plantejarà diferents opcions a la Conselleria de Sanitat

 

La Interagrupació de Falles de València treballarà en diferents opcions de cara a la celebració d’estes festes en 2021 que plantejarà a la Conselleria de Sanitat, en uns escenaris que es basaran sempre en paràmetres sanitaris.

 

La comissió de coordinació de la Interagrupació s’ha reunit este dijous amb la secretària autonòmica de Salut Pública, Isaura Navarro, a instàncies d’esta entitat, la resta de festes locals i les juntes locals falleres d’altres poblacions, per a tractar qüestions relatives a la celebració de les Falles 2021.

 

L’objectiu d’esta primera reunió era que la secretària autonòmica donara les directrius generals per a poder començar a treballar en pròximes reunions els diferents escenaris que es poden plantejar de cara a les Falles de 2021, ja que la greu situació sanitària actual obliga a pensar en unes falles diferents. Eixos escenaris estaran sempre basats en paràmetres objectius de la pandèmia, ja que la realitat és canviant.

 

Els diferents col·lectius s’han compromés a treballar diferents opcions perquè des de la Conselleria puguen valorar «la idiosincràsia del món faller, posant en valor els aspectes culturals i econòmics que aporta la nostra festa» i s’han emplaçat a una nova reunió en les pròximes setmanes amb la finalitat de seguir en esta línia de treball.

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.