7.7 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

La Interagrupació de Falles plantejarà diferents opcions a la Conselleria de Sanitat

 

La Interagrupació de Falles de València treballarà en diferents opcions de cara a la celebració d’estes festes en 2021 que plantejarà a la Conselleria de Sanitat, en uns escenaris que es basaran sempre en paràmetres sanitaris.

 

La comissió de coordinació de la Interagrupació s’ha reunit este dijous amb la secretària autonòmica de Salut Pública, Isaura Navarro, a instàncies d’esta entitat, la resta de festes locals i les juntes locals falleres d’altres poblacions, per a tractar qüestions relatives a la celebració de les Falles 2021.

 

L’objectiu d’esta primera reunió era que la secretària autonòmica donara les directrius generals per a poder començar a treballar en pròximes reunions els diferents escenaris que es poden plantejar de cara a les Falles de 2021, ja que la greu situació sanitària actual obliga a pensar en unes falles diferents. Eixos escenaris estaran sempre basats en paràmetres objectius de la pandèmia, ja que la realitat és canviant.

 

Els diferents col·lectius s’han compromés a treballar diferents opcions perquè des de la Conselleria puguen valorar «la idiosincràsia del món faller, posant en valor els aspectes culturals i econòmics que aporta la nostra festa» i s’han emplaçat a una nova reunió en les pròximes setmanes amb la finalitat de seguir en esta línia de treball.

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.