La Interagrupació de Falles plantejarà diferents opcions a la Conselleria de Sanitat

 

La Interagrupació de Falles de València treballarà en diferents opcions de cara a la celebració d’estes festes en 2021 que plantejarà a la Conselleria de Sanitat, en uns escenaris que es basaran sempre en paràmetres sanitaris.

 

La comissió de coordinació de la Interagrupació s’ha reunit este dijous amb la secretària autonòmica de Salut Pública, Isaura Navarro, a instàncies d’esta entitat, la resta de festes locals i les juntes locals falleres d’altres poblacions, per a tractar qüestions relatives a la celebració de les Falles 2021.

 

L’objectiu d’esta primera reunió era que la secretària autonòmica donara les directrius generals per a poder començar a treballar en pròximes reunions els diferents escenaris que es poden plantejar de cara a les Falles de 2021, ja que la greu situació sanitària actual obliga a pensar en unes falles diferents. Eixos escenaris estaran sempre basats en paràmetres objectius de la pandèmia, ja que la realitat és canviant.

 

Els diferents col·lectius s’han compromés a treballar diferents opcions perquè des de la Conselleria puguen valorar «la idiosincràsia del món faller, posant en valor els aspectes culturals i econòmics que aporta la nostra festa» i s’han emplaçat a una nova reunió en les pròximes setmanes amb la finalitat de seguir en esta línia de treball.

Últimes notícies

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.