La Junta Central Fallera comença la iniciativa #ParlemAmbArtistesFallers

Falla del Convent de Jerusalem del 2018

Imatge d’arxiu | Wikipedia

 

La Junta Central Fallera (JCF) ha començat este dimecres una sèrie de vídeo-entrevistes amb diferents artistes fallers en les que expliquen la seua trajectòria, els seus rècords o projectes per al futur i també anècdotes i altres característiques de l’ofici.

 

Els vídeos, baix del lema #ParlemAmbArtistesFallers, es publicaran a partir d’este dijous en les diferents xarxes socials de la JCF (Facebook, Instagram i Twitter), des d’on podran ser seguits, comentats i compartits per les seguidores i els seguidors.

 

Esta iniciativa té la finalitat de donar veu als i les artistes fallers per a que expliquen la seua trajectòria, els seus records o les seues anècdotes. D’eixa manera, entre altres preguntes, respondran per què van decidir ser artistes fallers, el millor moment que recorden com a artistes, què ha de tindre una persona per a dedicar-se a este món, els seus referents, la seua característica més identificativa, un projecte apassionant pendent de fer o un desig per al futur.

 

A demés, cada artista plantejarà un repte a un altre company o companya de la professió per a que continue la iniciativa. El primer artista faller en participar en la iniciativa serà José Ramón Espuig, Mestre Major del Gremi d’Artistes Fallers de València, qui, a demés, ha sigut l’encarregat, juntament amb Manolo Martín i el dissenyador Escif, de fer la falla municipal 2020, amb el lema ‘Açò també passarà’.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.