La Junta Central Fallera comença la iniciativa #ParlemAmbArtistesFallers

Falla del Convent de Jerusalem del 2018

Imatge d’arxiu | Wikipedia

 

La Junta Central Fallera (JCF) ha començat este dimecres una sèrie de vídeo-entrevistes amb diferents artistes fallers en les que expliquen la seua trajectòria, els seus rècords o projectes per al futur i també anècdotes i altres característiques de l’ofici.

 

Els vídeos, baix del lema #ParlemAmbArtistesFallers, es publicaran a partir d’este dijous en les diferents xarxes socials de la JCF (Facebook, Instagram i Twitter), des d’on podran ser seguits, comentats i compartits per les seguidores i els seguidors.

 

Esta iniciativa té la finalitat de donar veu als i les artistes fallers per a que expliquen la seua trajectòria, els seus records o les seues anècdotes. D’eixa manera, entre altres preguntes, respondran per què van decidir ser artistes fallers, el millor moment que recorden com a artistes, què ha de tindre una persona per a dedicar-se a este món, els seus referents, la seua característica més identificativa, un projecte apassionant pendent de fer o un desig per al futur.

 

A demés, cada artista plantejarà un repte a un altre company o companya de la professió per a que continue la iniciativa. El primer artista faller en participar en la iniciativa serà José Ramón Espuig, Mestre Major del Gremi d’Artistes Fallers de València, qui, a demés, ha sigut l’encarregat, juntament amb Manolo Martín i el dissenyador Escif, de fer la falla municipal 2020, amb el lema ‘Açò també passarà’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.