Anuncios

La nova comissió ‘Nou Campanar’ anuncia el seu retorn imminent per a les Falles 2020

Nou Campanar

Un monument faller de Nou Campanar | Viquipèdia

 

Nou Campanar, la comissió nascuda a l’abric del ‘boom’ immobiliari va desembarcar en València i va conseguir la glòria. La comissió que va arribar a plantar un monument d’un milió d’euros, és fins ara la falla que més primers premis ha conseguit en el segle XXI. 

 

Anuncios

A pesar de tot, la fama i la glòria durà poc a esta comissió. Va plantar per primera volta en 2003 en secció Primera i debutà un any després en Especial, quan va fer-se amb el seu primer or faller, que va continuar repetint ininterrompudament fins a l’any 2009. Però, anys després i amb l’arribada de la crisi, ja en 2015, la comissió es va dissoldre després d’uns últims anys de capa caiguda i sense cap guardó. 

 

Ara la comissió podria tornar de manera oficial, en els pròxims dies, tal i com ho han anunciat els impulsors d’este nou projecte en xarxes socials. Canviària el nom, això sí, ja que recents modificacions en la demarcació obligarien a passar de l’antic ‘Pediatre Jorge Comín – Serra Calderona’, al nou ‘Luis Buñuel – Rafael Alberti’.

 

 

De ‘Nou Campanar’ a ‘Nova de Campanar’

També abandonarien la denominació popular ‘Nou Campanar’ per a donar pas a la ‘Nova de Campanar’, marcant un canvi d’època, però intentant mantindre l’essència d’una falla, que té la intenció de plantar el seu primer monument en la secció de Primera A, la categoria de plata, amb un pressupost superior als 40.000 euros. 

 

Des de la comissió, que asseguren esta ja formada per més de 100 persones, han confirmat que en els pròxims dies Junta Central Fallera (JCF) portarà al ple de setembre este assumpte per a donar llum verda al projecte. De fet, tenen ja xarxes socials, un casal i animen a tots a unir-se al projecte.

 

Mentrestant, el món de les falles vigila atent a les novetats d’una falla que promet arribar en força i que va retornar la sort al barri perifèric de Campanar, ja que, la comissió veïna l’Antiga de Campanar, va conseguir el doblet d’Especial i Enginy i Gràcia este 2019, i es va alçar també amb l’or en 2017. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios