La nova comissió ‘Nou Campanar’ anuncia el seu retorn imminent per a les Falles 2020

Nou Campanar

Un monument faller de Nou Campanar | Viquipèdia

 

Nou Campanar, la comissió nascuda a l’abric del ‘boom’ immobiliari va desembarcar en València i va conseguir la glòria. La comissió que va arribar a plantar un monument d’un milió d’euros, és fins ara la falla que més primers premis ha conseguit en el segle XXI. 

 

A pesar de tot, la fama i la glòria durà poc a esta comissió. Va plantar per primera volta en 2003 en secció Primera i debutà un any després en Especial, quan va fer-se amb el seu primer or faller, que va continuar repetint ininterrompudament fins a l’any 2009. Però, anys després i amb l’arribada de la crisi, ja en 2015, la comissió es va dissoldre després d’uns últims anys de capa caiguda i sense cap guardó. 

 

Ara la comissió podria tornar de manera oficial, en els pròxims dies, tal i com ho han anunciat els impulsors d’este nou projecte en xarxes socials. Canviària el nom, això sí, ja que recents modificacions en la demarcació obligarien a passar de l’antic ‘Pediatre Jorge Comín – Serra Calderona’, al nou ‘Luis Buñuel – Rafael Alberti’.

 

 

De ‘Nou Campanar’ a ‘Nova de Campanar’

També abandonarien la denominació popular ‘Nou Campanar’ per a donar pas a la ‘Nova de Campanar’, marcant un canvi d’època, però intentant mantindre l’essència d’una falla, que té la intenció de plantar el seu primer monument en la secció de Primera A, la categoria de plata, amb un pressupost superior als 40.000 euros. 

 

Des de la comissió, que asseguren esta ja formada per més de 100 persones, han confirmat que en els pròxims dies Junta Central Fallera (JCF) portarà al ple de setembre este assumpte per a donar llum verda al projecte. De fet, tenen ja xarxes socials, un casal i animen a tots a unir-se al projecte.

 

Mentrestant, el món de les falles vigila atent a les novetats d’una falla que promet arribar en força i que va retornar la sort al barri perifèric de Campanar, ja que, la comissió veïna l’Antiga de Campanar, va conseguir el doblet d’Especial i Enginy i Gràcia este 2019, i es va alçar també amb l’or en 2017. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.