La nova comissió ‘Nou Campanar’ anuncia el seu retorn imminent per a les Falles 2020

Nou Campanar

Un monument faller de Nou Campanar | Viquipèdia

 

Nou Campanar, la comissió nascuda a l’abric del ‘boom’ immobiliari va desembarcar en València i va conseguir la glòria. La comissió que va arribar a plantar un monument d’un milió d’euros, és fins ara la falla que més primers premis ha conseguit en el segle XXI. 

 

A pesar de tot, la fama i la glòria durà poc a esta comissió. Va plantar per primera volta en 2003 en secció Primera i debutà un any després en Especial, quan va fer-se amb el seu primer or faller, que va continuar repetint ininterrompudament fins a l’any 2009. Però, anys després i amb l’arribada de la crisi, ja en 2015, la comissió es va dissoldre després d’uns últims anys de capa caiguda i sense cap guardó. 

 

Ara la comissió podria tornar de manera oficial, en els pròxims dies, tal i com ho han anunciat els impulsors d’este nou projecte en xarxes socials. Canviària el nom, això sí, ja que recents modificacions en la demarcació obligarien a passar de l’antic ‘Pediatre Jorge Comín – Serra Calderona’, al nou ‘Luis Buñuel – Rafael Alberti’.

 

 

De ‘Nou Campanar’ a ‘Nova de Campanar’

També abandonarien la denominació popular ‘Nou Campanar’ per a donar pas a la ‘Nova de Campanar’, marcant un canvi d’època, però intentant mantindre l’essència d’una falla, que té la intenció de plantar el seu primer monument en la secció de Primera A, la categoria de plata, amb un pressupost superior als 40.000 euros. 

 

Des de la comissió, que asseguren esta ja formada per més de 100 persones, han confirmat que en els pròxims dies Junta Central Fallera (JCF) portarà al ple de setembre este assumpte per a donar llum verda al projecte. De fet, tenen ja xarxes socials, un casal i animen a tots a unir-se al projecte.

 

Mentrestant, el món de les falles vigila atent a les novetats d’una falla que promet arribar en força i que va retornar la sort al barri perifèric de Campanar, ja que, la comissió veïna l’Antiga de Campanar, va conseguir el doblet d’Especial i Enginy i Gràcia este 2019, i es va alçar també amb l’or en 2017. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.