Seguridad Social, Despistaos i Bombai actuaran al festival gratuït de Torrent ‘El Rockejat’

Torrent ha presentat el cartell del seu tradicional festival ‘Rockejat’ que este any celebra el 20é aniversari i per això ha preparat un important cartell amb artistes com la Seguridad Social, que celebra 40 anys; Bombai i Despistaos. A més d’altres com Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, El Diluvi, Entre Picos y Flautas, Turbo Dildos, Tigre y PMK. 

Se celebrarà el pròxim 14 i 15 de juliol a les 22:00 ha l’Àgora del Parc Central, un lloc amb un aforament de 4.000 persones i amb una entrada gratuïta i lliure fins a omplir-se. Este any, a diferència dels anteriors, l’Ajuntament ha avançat la presentació del cartell amb motiu del 20é aniversari d’este festival.

La peculiaritat d’este acte, en paraules de Pascual Martínez, el regidor de Festes i Falles de l’Ajuntament de Torrent, és que “compartisquen escenari artistes locals menys coneguts amb altres de rellevants en l’àmbit nacional”. Per això, hi participarà el rocker Antonio Jamás; Quique i Nacho, els djs i cantants del grup PMK, que repeteix la seua segona edició al festival; Turbo Dildos; Entre Picos y Flautas; Antonio Mamás; Horizon 13 y Tigres. 

Després d’un vídeo-presentació del cartell, alguns dels participants han volgut donar les gràcies i han animat veïns, veïnes i visitants a acudir a este esdeveniment, afirmant que “serà molt fort”. 

Programació completa de rock, pop i punk

Així, cantants i grups dels gèneres musicals de rock, pop i punk estaran aglutinats en este festival que començarà el divendres 14 de juliol a les 22:00 h amb l’actuació d’Entre Picos y Flautas i Turbo Dildos. Darrere d’estes, serà el torn de Bombai, El Diluvi i PMK, que tancarà el primer dia. Mentre que el dissabte 15, a la mateixa hora, serà el torn de Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, Seguridad Social, Despistaos i Tigre. 

Cartell Rockejat
Cartell Rockejat

Seguridad Social tindrà ‘sorpreses’ pels seus 40 anys

Seguridad Social, el tradicional grup que va nàixer als 80, compleix 40 anys este 2023 i ho celebrarà amb una gira “amb grans èxits i sorpreses”, tal com ha avançat Jose Manuel Casañ, el cantant principal. A més, ha detallat que està preparant “un nou llibre-disc” que eixirà “pròximament” i que aglutinarà poesies, relats ia més “una fusió de cançons noves i antigues”. 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.