Seguridad Social, Despistaos i Bombai actuaran al festival gratuït de Torrent ‘El Rockejat’

Torrent ha presentat el cartell del seu tradicional festival ‘Rockejat’ que este any celebra el 20é aniversari i per això ha preparat un important cartell amb artistes com la Seguridad Social, que celebra 40 anys; Bombai i Despistaos. A més d’altres com Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, El Diluvi, Entre Picos y Flautas, Turbo Dildos, Tigre y PMK. 

Se celebrarà el pròxim 14 i 15 de juliol a les 22:00 ha l’Àgora del Parc Central, un lloc amb un aforament de 4.000 persones i amb una entrada gratuïta i lliure fins a omplir-se. Este any, a diferència dels anteriors, l’Ajuntament ha avançat la presentació del cartell amb motiu del 20é aniversari d’este festival.

La peculiaritat d’este acte, en paraules de Pascual Martínez, el regidor de Festes i Falles de l’Ajuntament de Torrent, és que “compartisquen escenari artistes locals menys coneguts amb altres de rellevants en l’àmbit nacional”. Per això, hi participarà el rocker Antonio Jamás; Quique i Nacho, els djs i cantants del grup PMK, que repeteix la seua segona edició al festival; Turbo Dildos; Entre Picos y Flautas; Antonio Mamás; Horizon 13 y Tigres. 

Després d’un vídeo-presentació del cartell, alguns dels participants han volgut donar les gràcies i han animat veïns, veïnes i visitants a acudir a este esdeveniment, afirmant que “serà molt fort”. 

Programació completa de rock, pop i punk

Així, cantants i grups dels gèneres musicals de rock, pop i punk estaran aglutinats en este festival que començarà el divendres 14 de juliol a les 22:00 h amb l’actuació d’Entre Picos y Flautas i Turbo Dildos. Darrere d’estes, serà el torn de Bombai, El Diluvi i PMK, que tancarà el primer dia. Mentre que el dissabte 15, a la mateixa hora, serà el torn de Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, Seguridad Social, Despistaos i Tigre. 

Cartell Rockejat
Cartell Rockejat

Seguridad Social tindrà ‘sorpreses’ pels seus 40 anys

Seguridad Social, el tradicional grup que va nàixer als 80, compleix 40 anys este 2023 i ho celebrarà amb una gira “amb grans èxits i sorpreses”, tal com ha avançat Jose Manuel Casañ, el cantant principal. A més, ha detallat que està preparant «un nou llibre-disc» que eixirà «pròximament» i que aglutinarà poesies, relats ia més «una fusió de cançons noves i antigues». 

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.