Seguridad Social, Despistaos i Bombai actuaran al festival gratuït de Torrent ‘El Rockejat’

Torrent ha presentat el cartell del seu tradicional festival ‘Rockejat’ que este any celebra el 20é aniversari i per això ha preparat un important cartell amb artistes com la Seguridad Social, que celebra 40 anys; Bombai i Despistaos. A més d’altres com Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, El Diluvi, Entre Picos y Flautas, Turbo Dildos, Tigre y PMK. 

Se celebrarà el pròxim 14 i 15 de juliol a les 22:00 ha l’Àgora del Parc Central, un lloc amb un aforament de 4.000 persones i amb una entrada gratuïta i lliure fins a omplir-se. Este any, a diferència dels anteriors, l’Ajuntament ha avançat la presentació del cartell amb motiu del 20é aniversari d’este festival.

La peculiaritat d’este acte, en paraules de Pascual Martínez, el regidor de Festes i Falles de l’Ajuntament de Torrent, és que “compartisquen escenari artistes locals menys coneguts amb altres de rellevants en l’àmbit nacional”. Per això, hi participarà el rocker Antonio Jamás; Quique i Nacho, els djs i cantants del grup PMK, que repeteix la seua segona edició al festival; Turbo Dildos; Entre Picos y Flautas; Antonio Mamás; Horizon 13 y Tigres. 

Després d’un vídeo-presentació del cartell, alguns dels participants han volgut donar les gràcies i han animat veïns, veïnes i visitants a acudir a este esdeveniment, afirmant que “serà molt fort”. 

Programació completa de rock, pop i punk

Així, cantants i grups dels gèneres musicals de rock, pop i punk estaran aglutinats en este festival que començarà el divendres 14 de juliol a les 22:00 h amb l’actuació d’Entre Picos y Flautas i Turbo Dildos. Darrere d’estes, serà el torn de Bombai, El Diluvi i PMK, que tancarà el primer dia. Mentre que el dissabte 15, a la mateixa hora, serà el torn de Jamás y Los Forajidos, Horizon 13, Seguridad Social, Despistaos i Tigre. 

Cartell Rockejat
Cartell Rockejat

Seguridad Social tindrà ‘sorpreses’ pels seus 40 anys

Seguridad Social, el tradicional grup que va nàixer als 80, compleix 40 anys este 2023 i ho celebrarà amb una gira “amb grans èxits i sorpreses”, tal com ha avançat Jose Manuel Casañ, el cantant principal. A més, ha detallat que està preparant «un nou llibre-disc» que eixirà «pròximament» i que aglutinarà poesies, relats ia més «una fusió de cançons noves i antigues». 

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU