Torreblanca tindrà actes taurins en les festes patronals d’agost

 

Torreblanca se suma als municipis de Castelló que confirmen actes taurins en les seues festes patronals en honor a San Bartolomé, que el 2020 van ser cancel·lats per culpa de la pandèmia.

Este any se celebraran a la fi del mes d’agost complint amb les dates que tradicionalment se celebraven.

L’Ajuntament conjuntament amb el Patronat de Festes ja han donat els primers passos perquè siga possible, i és que des de finals de març ja es comptava amb la reserva d’una plaça portàtil on celebrar les celebracions, una plaça que a dia de hui no té ubicació exacta dins del municipi a esperes de com s’estableix actualment el protocol sanitari pel covid-19 per autoritzar este tipus d’espectacles.

«La intenció de l’Ajuntament de Torreblanca és poder celebrar els mateixos dies d’actes taurins que tradicionalment se celebraven a la plaça de bous durant les nostres festes i ho farem, com portem fent des que es va aixecar el confinament, portant a terme un estricte protocol anti-covid per garantir la salut del públic, però amb la peculiaritat que este any serà en una plaça de bous portàtil tal com marquen els protocols de sanitat deixant de banda un dels actes que més ens agraden, que és la nostra montà de carros i cadafals «ha comentat el regidor de festes Rubén de la Cruz.

També ha explicat que s’estan estudiant fer més de 10 dies de festes patronals, unes festes amb molta seguretat, responsabilitat i respecte però també amb molta il·lusió i molts actes que ens recordaren a les festes de «tota la vida» però amb aforaments, seients i la nova «normalitat anti-covid».

Torreblanca es prepara per a un estiu on no faltaran les activitats tant a la platja com al poble i és que l’oferta durant l’estiu serà molt variada; des de concerts o cinema a la platja fins ioga, Pilates, manteniment i estiraments en la mateixa sorra o visites guiades per tot el municipi i el Prat culminant l’estiu amb més de 10 dies de festes patronals amb multitud d’actes adaptats a la normativa covid-19 per a tota mena de públic i edat.

Últimes notícies

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.