Anuncios

Torreblanca tindrà actes taurins en les festes patronals d’agost

 

Torreblanca se suma als municipis de Castelló que confirmen actes taurins en les seues festes patronals en honor a San Bartolomé, que el 2020 van ser cancel·lats per culpa de la pandèmia.

Este any se celebraran a la fi del mes d’agost complint amb les dates que tradicionalment se celebraven.

Anuncios

L’Ajuntament conjuntament amb el Patronat de Festes ja han donat els primers passos perquè siga possible, i és que des de finals de març ja es comptava amb la reserva d’una plaça portàtil on celebrar les celebracions, una plaça que a dia de hui no té ubicació exacta dins del municipi a esperes de com s’estableix actualment el protocol sanitari pel covid-19 per autoritzar este tipus d’espectacles.

“La intenció de l’Ajuntament de Torreblanca és poder celebrar els mateixos dies d’actes taurins que tradicionalment se celebraven a la plaça de bous durant les nostres festes i ho farem, com portem fent des que es va aixecar el confinament, portant a terme un estricte protocol anti-covid per garantir la salut del públic, però amb la peculiaritat que este any serà en una plaça de bous portàtil tal com marquen els protocols de sanitat deixant de banda un dels actes que més ens agraden, que és la nostra montà de carros i cadafals “ha comentat el regidor de festes Rubén de la Cruz.

També ha explicat que s’estan estudiant fer més de 10 dies de festes patronals, unes festes amb molta seguretat, responsabilitat i respecte però també amb molta il·lusió i molts actes que ens recordaren a les festes de “tota la vida” però amb aforaments, seients i la nova “normalitat anti-covid”.

Torreblanca es prepara per a un estiu on no faltaran les activitats tant a la platja com al poble i és que l’oferta durant l’estiu serà molt variada; des de concerts o cinema a la platja fins ioga, Pilates, manteniment i estiraments en la mateixa sorra o visites guiades per tot el municipi i el Prat culminant l’estiu amb més de 10 dies de festes patronals amb multitud d’actes adaptats a la normativa covid-19 per a tota mena de públic i edat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%

La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.

El PSPV portarà a Protecció de Dades la carta d’Educació sobre la vaga docent

El PSPV anuncia que denunciarà davant l'Agència de Protecció de Dades l'ús de correus institucionals de la Generalitat per a enviar a les famílies una carta sobre la vaga indefinida del professorat, que considera un atac al col·lectiu docent.

La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual

La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.

Uns 70 immigrants del centre de Guardamar es concentren per a exigir agilitzar la seua regularització

Al voltant de 70 immigrants del centre d'acolliment de Guardamar del Segura es van concentrar davant el recinte per a reclamar major rapidesa en la tramitació de la seua documentació legal a Espanya.

Tabilo lidera als favorits en una Copa Faulconbridge que puja a categoria ATP Challenger 175

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 en el CT València amb Alejandro Tabilo com primer cap de sèrie i un quadre ple de figures i promeses.

Sarabia demana a l’Elx controlar les emocions davant un dol clau amb el Betis

Eder Sarabia reclama a l'Elx màxima calma i control emocional abans de visitar al Betis, un rival al qual considera un equipazo, en plena baralla per la permanència en LaLiga.

Dimitrievski mira al dol davant el Raig amb ganes de celebrar la salvació a Mestalla

Stole Dimitrievski destaca la importància del partit del dijous davant el Rayo Vallecano a Mestalla, on el València busca certificar la salvació i festejar-la amb la seua afició després del triomf en San Mames.
Anuncios