Torreblanca tindrà actes taurins en les festes patronals d’agost

 

Torreblanca se suma als municipis de Castelló que confirmen actes taurins en les seues festes patronals en honor a San Bartolomé, que el 2020 van ser cancel·lats per culpa de la pandèmia.

Este any se celebraran a la fi del mes d’agost complint amb les dates que tradicionalment se celebraven.

L’Ajuntament conjuntament amb el Patronat de Festes ja han donat els primers passos perquè siga possible, i és que des de finals de març ja es comptava amb la reserva d’una plaça portàtil on celebrar les celebracions, una plaça que a dia de hui no té ubicació exacta dins del municipi a esperes de com s’estableix actualment el protocol sanitari pel covid-19 per autoritzar este tipus d’espectacles.

«La intenció de l’Ajuntament de Torreblanca és poder celebrar els mateixos dies d’actes taurins que tradicionalment se celebraven a la plaça de bous durant les nostres festes i ho farem, com portem fent des que es va aixecar el confinament, portant a terme un estricte protocol anti-covid per garantir la salut del públic, però amb la peculiaritat que este any serà en una plaça de bous portàtil tal com marquen els protocols de sanitat deixant de banda un dels actes que més ens agraden, que és la nostra montà de carros i cadafals «ha comentat el regidor de festes Rubén de la Cruz.

També ha explicat que s’estan estudiant fer més de 10 dies de festes patronals, unes festes amb molta seguretat, responsabilitat i respecte però també amb molta il·lusió i molts actes que ens recordaren a les festes de «tota la vida» però amb aforaments, seients i la nova «normalitat anti-covid».

Torreblanca es prepara per a un estiu on no faltaran les activitats tant a la platja com al poble i és que l’oferta durant l’estiu serà molt variada; des de concerts o cinema a la platja fins ioga, Pilates, manteniment i estiraments en la mateixa sorra o visites guiades per tot el municipi i el Prat culminant l’estiu amb més de 10 dies de festes patronals amb multitud d’actes adaptats a la normativa covid-19 per a tota mena de públic i edat.

Últimes notícies

Una clínica de Castelló, condemnada a pagar 92.000 euros per seqüeles després d’un baló intragàstric

Un jutjat civil de Castelló condemna a una clínica i al seu cirurgià a indemnitzar amb 92.088 euros a una pacient de 49 anys per les greus seqüeles derivades de la col·locació negligent d'un baló intragàstric.

Detingut en El Altet per intentar vendre una rèplica d’un Ferrari 360 Spider en internet

La Policia Nacional ha detingut en la pedania il·licitana del Altet a un home acusat d'un delicte contra la propietat industrial per intentar vendre en internet una rèplica d'un Ferrari 360 Spider construïda sobre el xassís d'un altre vehicle.

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.

Detingut a Villena per buidar quasi per complet el compte del seu oncle ingressat en una residència

Un home de 52 anys és detingut a Villena acusat de buidar el compte del seu oncle major ingressat en una residència i de vendre els seus immobles en el seu propi benefici.

Els primers aturs de juny en FGV es desenrotllen sense incidències i amb servicis mínims del 80%

Els primers aturs parcials de juny en FGV en Metrovalencia i TRAM dAlacant s'han desenrotllat sense incidències i complint els servicis mínims del 80% fixats per l'empresa per als dies de la PAU.

Els exàmens de selectivitat arranquen en catorze comunitats i es prolonguen fins al dijous

Més de 300.000 estudiants afronten des de hui la prova d'accés a la universitat en catorze comunitats, amb un model d'exàmens més pràctic i noves mesures per a evitar les còpies.

Una pastera amb més de vint migrants arriba a una platja de Calp en plena demà

Una pastera amb més de vint migrants, tots hòmens i en aparent bon estat de salut, va arribar a primera hora del matí a la platja de la Fossa, a Calp. La Guàrdia Civil es va fer càrrec del grup i el seu trasllat al port d'Alacant va quedar previst per a rebre assistència sociosanitària.