Torreblanca tindrà actes taurins en les festes patronals d’agost

 

Torreblanca se suma als municipis de Castelló que confirmen actes taurins en les seues festes patronals en honor a San Bartolomé, que el 2020 van ser cancel·lats per culpa de la pandèmia.

Este any se celebraran a la fi del mes d’agost complint amb les dates que tradicionalment se celebraven.

L’Ajuntament conjuntament amb el Patronat de Festes ja han donat els primers passos perquè siga possible, i és que des de finals de març ja es comptava amb la reserva d’una plaça portàtil on celebrar les celebracions, una plaça que a dia de hui no té ubicació exacta dins del municipi a esperes de com s’estableix actualment el protocol sanitari pel covid-19 per autoritzar este tipus d’espectacles.

«La intenció de l’Ajuntament de Torreblanca és poder celebrar els mateixos dies d’actes taurins que tradicionalment se celebraven a la plaça de bous durant les nostres festes i ho farem, com portem fent des que es va aixecar el confinament, portant a terme un estricte protocol anti-covid per garantir la salut del públic, però amb la peculiaritat que este any serà en una plaça de bous portàtil tal com marquen els protocols de sanitat deixant de banda un dels actes que més ens agraden, que és la nostra montà de carros i cadafals «ha comentat el regidor de festes Rubén de la Cruz.

També ha explicat que s’estan estudiant fer més de 10 dies de festes patronals, unes festes amb molta seguretat, responsabilitat i respecte però també amb molta il·lusió i molts actes que ens recordaren a les festes de «tota la vida» però amb aforaments, seients i la nova «normalitat anti-covid».

Torreblanca es prepara per a un estiu on no faltaran les activitats tant a la platja com al poble i és que l’oferta durant l’estiu serà molt variada; des de concerts o cinema a la platja fins ioga, Pilates, manteniment i estiraments en la mateixa sorra o visites guiades per tot el municipi i el Prat culminant l’estiu amb més de 10 dies de festes patronals amb multitud d’actes adaptats a la normativa covid-19 per a tota mena de públic i edat.

Últimes notícies

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.