Torreblanca tindrà actes taurins en les festes patronals d’agost

 

Torreblanca se suma als municipis de Castelló que confirmen actes taurins en les seues festes patronals en honor a San Bartolomé, que el 2020 van ser cancel·lats per culpa de la pandèmia.

Este any se celebraran a la fi del mes d’agost complint amb les dates que tradicionalment se celebraven.

L’Ajuntament conjuntament amb el Patronat de Festes ja han donat els primers passos perquè siga possible, i és que des de finals de març ja es comptava amb la reserva d’una plaça portàtil on celebrar les celebracions, una plaça que a dia de hui no té ubicació exacta dins del municipi a esperes de com s’estableix actualment el protocol sanitari pel covid-19 per autoritzar este tipus d’espectacles.

“La intenció de l’Ajuntament de Torreblanca és poder celebrar els mateixos dies d’actes taurins que tradicionalment se celebraven a la plaça de bous durant les nostres festes i ho farem, com portem fent des que es va aixecar el confinament, portant a terme un estricte protocol anti-covid per garantir la salut del públic, però amb la peculiaritat que este any serà en una plaça de bous portàtil tal com marquen els protocols de sanitat deixant de banda un dels actes que més ens agraden, que és la nostra montà de carros i cadafals “ha comentat el regidor de festes Rubén de la Cruz.

També ha explicat que s’estan estudiant fer més de 10 dies de festes patronals, unes festes amb molta seguretat, responsabilitat i respecte però també amb molta il·lusió i molts actes que ens recordaren a les festes de “tota la vida” però amb aforaments, seients i la nova “normalitat anti-covid”.

Torreblanca es prepara per a un estiu on no faltaran les activitats tant a la platja com al poble i és que l’oferta durant l’estiu serà molt variada; des de concerts o cinema a la platja fins ioga, Pilates, manteniment i estiraments en la mateixa sorra o visites guiades per tot el municipi i el Prat culminant l’estiu amb més de 10 dies de festes patronals amb multitud d’actes adaptats a la normativa covid-19 per a tota mena de públic i edat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.