Es necessiten famílies amfitriones per allotjar estudiants d’espanyol i guanyar uns diners extra

Ejemplo de shortcode con estilo
El turisme idiomàtic està afectant negativament per la manca d'allotjament per als estudiants d'espanyol que visiten Espanya per aprendre el nostre idioma

La demanda d’allotjament per a estudiants espanyols a Espanya ha superat l’oferta disponible a moltes zones del país. Amb l’augment del nombre d’estudiants internacionals que trien Espanya per aprendre espanyol i experimentar la cultura local, molts centres d’espanyol com a llengua estrangera i programes d’intercanvi d’estudiants han trobat una manca d’allotjament per als estudiants.

A més, s’observa una manca de famílies amfitriones, i esta és l’opció preferida pels estudiants d’espanyol que desitgen una immersió completa.

Ser una família amfitriona d’estudiants d’espanyol pot proporcionar a les famílies una experiència enriquidora i una oportunitat d’aprendre sobre diferents cultures, així com millorar les seues habilitats en l’idioma espanyol. A més, les famílies amfitriones poden generar ingressos econòmics addicionals en rebre un estudiant a casa seua. Els estudiants paguen pel seu allotjament i menjar, cosa que pot ser una font d’ingressos extra per a moltes famílies.

L’allotjament en una família amfitriona també ofereix una experiència més autèntica i enriquidora per als estudiants, ja que els permet submergir-se en la cultura local i practicar el seu espanyol en un entorn autèntic. Els estudiants poden tindre una experiència més propera amb la cultura, la gastronomia i la vida diària espanyola, cosa que pot enriquir significativament el seu aprenentatge i la seua experiència al país.

En resum, la manca d’allotjament per a estudiants espanyols a Espanya és un problema cada vegada més comú. Les famílies amfitriones poden tindre un paper vital en proporcionar allotjament assequible i autèntic a estos estudiants, mentre gaudeixen d’una experiència enriquidora i generen ingressos econòmics addicionals.

Si esteu interessats a convertir-vos en una família amfitriona, moltes organitzacions estan disponibles per guiar i donar suport al procés, cosa que pot fer que l’experiència siga fàcil i gratificant.

Aquelles famílies que vulguin ser famílies amfitriones, poden acudir a la plataforma creada per la Federació Espanyola d’Escoles d’Espanyol com a Llengua Estrangera, FEDELE, per trobar el teu centre educatiu més proper: fedele.org/serfamilia-ele

Últimes notícies

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.

Empat sense gols entre Liverpool i Villarreal en la Lliga de Campions juvenil

Liverpool i Villarreal han empatat 0-0 en la tercera jornada de la Lliga de Campions juvenil, en un partit molt igualat que manté el conjunt groguet líder del seu grup amb set punts.

Emergències continua buidant aigua i assistint els veïns atrapats per la dana Adam

Els servicis d’Emergències continuen buidant aigua i ajudant veïns a Bellreguard, Piles, Miramar i la marjal Oliva-Pego, mentre es consolida la neteja i recuperació després de la dana Adam.

València desbloqueja definitivament el PAI de Benimaclet amb 1.345 vivendes noves

L’Ajuntament de València aprovarà este divendres de manera definitiva el PAI de Benimaclet, amb 1.345 vivendes i un gran augment de zones verdes i equipaments públics al barri.

Els Poblets es refà a poc a poc després de la dana Adam

Els Poblets continua treballant per tornar a la normalitat després del desbordament del riu Girona per la dana Adam, amb veïns, voluntaris i servicis d’emergència centrats a netejar fang i valorar danys.

Roger Llanes, nou delegat del Govern a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha nomenat Roger Llanes com a nou delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, després de dos anys coordinant les ajudes per a la DANA. L’enginyer agrònom acumula més de tres dècades d’experiència en infraestructures rurals i gestió agrària, així com una llarga trajectòria política autonòmica.