Es necessiten famílies amfitriones per allotjar estudiants d’espanyol i guanyar uns diners extra

La demanda d’allotjament per a estudiants espanyols a Espanya ha superat l’oferta disponible a moltes zones del país. Amb l’augment del nombre d’estudiants internacionals que trien Espanya per aprendre espanyol i experimentar la cultura local, molts centres d’espanyol com a llengua estrangera i programes d’intercanvi d’estudiants han trobat una manca d’allotjament per als estudiants.

A més, s’observa una manca de famílies amfitriones, i esta és l’opció preferida pels estudiants d’espanyol que desitgen una immersió completa.

Ser una família amfitriona d’estudiants d’espanyol pot proporcionar a les famílies una experiència enriquidora i una oportunitat d’aprendre sobre diferents cultures, així com millorar les seues habilitats en l’idioma espanyol. A més, les famílies amfitriones poden generar ingressos econòmics addicionals en rebre un estudiant a casa seua. Els estudiants paguen pel seu allotjament i menjar, cosa que pot ser una font d’ingressos extra per a moltes famílies.

L’allotjament en una família amfitriona també ofereix una experiència més autèntica i enriquidora per als estudiants, ja que els permet submergir-se en la cultura local i practicar el seu espanyol en un entorn autèntic. Els estudiants poden tindre una experiència més propera amb la cultura, la gastronomia i la vida diària espanyola, cosa que pot enriquir significativament el seu aprenentatge i la seua experiència al país.

En resum, la manca d’allotjament per a estudiants espanyols a Espanya és un problema cada vegada més comú. Les famílies amfitriones poden tindre un paper vital en proporcionar allotjament assequible i autèntic a estos estudiants, mentre gaudeixen d’una experiència enriquidora i generen ingressos econòmics addicionals.

Si esteu interessats a convertir-vos en una família amfitriona, moltes organitzacions estan disponibles per guiar i donar suport al procés, cosa que pot fer que l’experiència siga fàcil i gratificant.

Aquelles famílies que vulguin ser famílies amfitriones, poden acudir a la plataforma creada per la Federació Espanyola d’Escoles d’Espanyol com a Llengua Estrangera, FEDELE, per trobar el teu centre educatiu més proper: fedele.org/serfamilia-ele

Últimes notícies

Paiporta i Aldaia aguanten 60 l/m² en una hora sense danys greus però amb el record de la dana

Paiporta i Aldaia han registrat 60 litres per metre quadrat en una hora sense incidències greus, però amb el temor encara present després de la dana de 2024. Les obres en barrancs, clavegueram i escorrentia han funcionat però els veïns continuen en alerta.

Aemet activa l’avís taronja per pluges intenses a la costa d’Alacant i sud de València

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges de fins a 120 l/m2 en dotze hores a la costa d’Alacant i sud de València, amb altres avisos taronja i grocs per precipitacions i tempestats en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Les fortes pluges col·lapsen el trànsit a València i deixen 85 l/m² en mitja hora a L’Eliana

Les pluges intenses i les tronades han obligat a reduir la velocitat en diverses vies de l’àrea de València i han deixat fins a 85 l/m² en L’Eliana en només mitja hora, amb avís taronja activat per Aemet.

Tancat l’Aeroport de València per inundacions després de fortes pluges

L’Aeroport de València, situat a Manises, ha tancat per inundacions a les instal·lacions després de fortes pluges a la província. Emergències ha activat la situació 1 del Pla Especial d’Inundacions i ha enviat un avís Es-Alert a la població.

Les fortes tempestes ofeguen València, tanquen metro i aeroport i tornen la por a la dana

Un front de tempestes molt intenses ha inundat carrers i túnels de València i l’àrea metropolitana, ha obligat a tancar el metro i l’aeroport de Manises i ha fet reviure la por a la dana de 2024, amb prop de 500 incidents però sense danys personals greus fins ara.

Les fortes tempestes ofeguen València, tanquen el metro i l’aeroport i reobrin la por a una nova DANA

Un front de tempestes ha descarregat fins a 100 l/m2 en punts de l’Horta i la ciutat de València, amb quasi 500 incidents, talls de túnels, suspensió de classes, tancament temporal del metro i de l’aeroport de Manises i el record encara viu de la DANA de 2024 en municipis com Torrent, Paiporta i Aldaia.

Les fortes tronades obliguen a gestionar 478 incidents a la província de València

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha gestionat 478 incidents per les fortes tronades a la província de València entre les 14.00 i les 23.00 hores, un centenar dels quals a la capital, sense danys personals.

Sánchez demana extremar la precaució per les fortes pluges a la Comunitat Valenciana i Catalunya

Pedro Sánchez ha instat la ciutadania a seguir les indicacions dels servicis d’emergències i a consultar només fonts oficials davant les fortes pluges i tempestes que afecten diverses zones, especialment la Comunitat Valenciana i Catalunya. El Ministeri per a la Transició Ecològica seguix l’evolució del temporal i s’ha posat a disposició dels governs autonòmics.