14.8 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Es necessiten famílies amfitriones per allotjar estudiants d’espanyol i guanyar uns diners extra

La demanda d’allotjament per a estudiants espanyols a Espanya ha superat l’oferta disponible a moltes zones del país. Amb l’augment del nombre d’estudiants internacionals que trien Espanya per aprendre espanyol i experimentar la cultura local, molts centres d’espanyol com a llengua estrangera i programes d’intercanvi d’estudiants han trobat una manca d’allotjament per als estudiants.

A més, s’observa una manca de famílies amfitriones, i esta és l’opció preferida pels estudiants d’espanyol que desitgen una immersió completa.

Ser una família amfitriona d’estudiants d’espanyol pot proporcionar a les famílies una experiència enriquidora i una oportunitat d’aprendre sobre diferents cultures, així com millorar les seues habilitats en l’idioma espanyol. A més, les famílies amfitriones poden generar ingressos econòmics addicionals en rebre un estudiant a casa seua. Els estudiants paguen pel seu allotjament i menjar, cosa que pot ser una font d’ingressos extra per a moltes famílies.

L’allotjament en una família amfitriona també ofereix una experiència més autèntica i enriquidora per als estudiants, ja que els permet submergir-se en la cultura local i practicar el seu espanyol en un entorn autèntic. Els estudiants poden tindre una experiència més propera amb la cultura, la gastronomia i la vida diària espanyola, cosa que pot enriquir significativament el seu aprenentatge i la seua experiència al país.

En resum, la manca d’allotjament per a estudiants espanyols a Espanya és un problema cada vegada més comú. Les famílies amfitriones poden tindre un paper vital en proporcionar allotjament assequible i autèntic a estos estudiants, mentre gaudeixen d’una experiència enriquidora i generen ingressos econòmics addicionals.

Si esteu interessats a convertir-vos en una família amfitriona, moltes organitzacions estan disponibles per guiar i donar suport al procés, cosa que pot fer que l’experiència siga fàcil i gratificant.

Aquelles famílies que vulguin ser famílies amfitriones, poden acudir a la plataforma creada per la Federació Espanyola d’Escoles d’Espanyol com a Llengua Estrangera, FEDELE, per trobar el teu centre educatiu més proper: fedele.org/serfamilia-ele

Últimes notícies

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes