Es necessiten famílies amfitriones per allotjar estudiants d’espanyol i guanyar uns diners extra

La demanda d’allotjament per a estudiants espanyols a Espanya ha superat l’oferta disponible a moltes zones del país. Amb l’augment del nombre d’estudiants internacionals que trien Espanya per aprendre espanyol i experimentar la cultura local, molts centres d’espanyol com a llengua estrangera i programes d’intercanvi d’estudiants han trobat una manca d’allotjament per als estudiants.

A més, s’observa una manca de famílies amfitriones, i esta és l’opció preferida pels estudiants d’espanyol que desitgen una immersió completa.

Ser una família amfitriona d’estudiants d’espanyol pot proporcionar a les famílies una experiència enriquidora i una oportunitat d’aprendre sobre diferents cultures, així com millorar les seues habilitats en l’idioma espanyol. A més, les famílies amfitriones poden generar ingressos econòmics addicionals en rebre un estudiant a casa seua. Els estudiants paguen pel seu allotjament i menjar, cosa que pot ser una font d’ingressos extra per a moltes famílies.

L’allotjament en una família amfitriona també ofereix una experiència més autèntica i enriquidora per als estudiants, ja que els permet submergir-se en la cultura local i practicar el seu espanyol en un entorn autèntic. Els estudiants poden tindre una experiència més propera amb la cultura, la gastronomia i la vida diària espanyola, cosa que pot enriquir significativament el seu aprenentatge i la seua experiència al país.

En resum, la manca d’allotjament per a estudiants espanyols a Espanya és un problema cada vegada més comú. Les famílies amfitriones poden tindre un paper vital en proporcionar allotjament assequible i autèntic a estos estudiants, mentre gaudeixen d’una experiència enriquidora i generen ingressos econòmics addicionals.

Si esteu interessats a convertir-vos en una família amfitriona, moltes organitzacions estan disponibles per guiar i donar suport al procés, cosa que pot fer que l’experiència siga fàcil i gratificant.

Aquelles famílies que vulguin ser famílies amfitriones, poden acudir a la plataforma creada per la Federació Espanyola d’Escoles d’Espanyol com a Llengua Estrangera, FEDELE, per trobar el teu centre educatiu més proper: fedele.org/serfamilia-ele

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.