Es necessiten famílies amfitriones per allotjar estudiants d’espanyol i guanyar uns diners extra

La demanda d’allotjament per a estudiants espanyols a Espanya ha superat l’oferta disponible a moltes zones del país. Amb l’augment del nombre d’estudiants internacionals que trien Espanya per aprendre espanyol i experimentar la cultura local, molts centres d’espanyol com a llengua estrangera i programes d’intercanvi d’estudiants han trobat una manca d’allotjament per als estudiants.

A més, s’observa una manca de famílies amfitriones, i esta és l’opció preferida pels estudiants d’espanyol que desitgen una immersió completa.

Ser una família amfitriona d’estudiants d’espanyol pot proporcionar a les famílies una experiència enriquidora i una oportunitat d’aprendre sobre diferents cultures, així com millorar les seues habilitats en l’idioma espanyol. A més, les famílies amfitriones poden generar ingressos econòmics addicionals en rebre un estudiant a casa seua. Els estudiants paguen pel seu allotjament i menjar, cosa que pot ser una font d’ingressos extra per a moltes famílies.

L’allotjament en una família amfitriona també ofereix una experiència més autèntica i enriquidora per als estudiants, ja que els permet submergir-se en la cultura local i practicar el seu espanyol en un entorn autèntic. Els estudiants poden tindre una experiència més propera amb la cultura, la gastronomia i la vida diària espanyola, cosa que pot enriquir significativament el seu aprenentatge i la seua experiència al país.

En resum, la manca d’allotjament per a estudiants espanyols a Espanya és un problema cada vegada més comú. Les famílies amfitriones poden tindre un paper vital en proporcionar allotjament assequible i autèntic a estos estudiants, mentre gaudeixen d’una experiència enriquidora i generen ingressos econòmics addicionals.

Si esteu interessats a convertir-vos en una família amfitriona, moltes organitzacions estan disponibles per guiar i donar suport al procés, cosa que pot fer que l’experiència siga fàcil i gratificant.

Aquelles famílies que vulguin ser famílies amfitriones, poden acudir a la plataforma creada per la Federació Espanyola d’Escoles d’Espanyol com a Llengua Estrangera, FEDELE, per trobar el teu centre educatiu més proper: fedele.org/serfamilia-ele

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.