Més de 500 famosos col·laboren amb la valenciana Junts per la Vida per a portar a mares i xiquets d’Ucraïna

Més de 500 rostres coneguts en l’àmbit nacional s’han unit per a recaptar fons per a l’ONG valenciana Junts per la Vida, a través de la plataforma de vídeos personalitzats de famosos, Cameo. Alaska, Mario Vaquerizo, Chenoa, Beret, Pau Gasol, Feliciano López, Pedro Aguado o Fernando Cayo són alguns dels famosos que posen cara a l’esperit solidari de les celebrities en ajuda dels més desfavorits.

Els famosos donaran als afectats per la guerra entre Rússia i Ucraïna gran part dels beneficis que obtinguen dels vídeos personalitzats que fan a través de la plataforma de cara al Dia de la Mare.

A més del recaptat pels famosos que participen en la iniciativa, Cameo donarà part del total de sol·licituds rebudes durant les dues pròximes setmanes.

L’organització, sense ànim de lucre, utilitzarà els fons per a secundar diferents projectes que ofereixen ajuda i serveis d’atenció primària a mares i xiquets que es veuen forçats a deixar enrere el seu país, sobretot d’aliments, material de primers auxilis i medicines.

Participen en aquesta iniciativa rostres nacionals entre els quals es troben Chenoa, Beret, Juan Magán, una de les parelles més icòniques d’Espanya Alaska i Mario Vaquerizo, els tennistes Feliciano López o Pablo Andújar o actors com Mónica Pont o alguns protagonistes de la reeixida sèrie La Casa de Paper com Enrique Arce, Fernando Cayo o Rober Dragos.

Cameo i Junts per la Vida treballen junts per a ajudar als més desfavorits a causa de l’actual guerra entre Ucraïna i Rússia i poder assistir a totes les mares, àvies i nens que ho han passat i continuen passant tan malament en aquests moments.

En la plataforma es pot trobar el catàleg de famosos que participen en aquesta iniciativa, perquè els seus fans reserven vídeos per a ells mateixos o per a regalar aquests dies de cara a les felicitacions pel Dia de la Mare. Algunes estrelles poden estar disponibles només per a determinades quantitats i la campanya, que, de moment, estarà activa durant el mes d’abril.

Més sobre Junts per la Vida

La Fundació Junts Per la Vida va ser la primera ONG espanyola amb presència a la frontera de Polònia i Ucraïna des del principi de la invasió russa, en Przemysl. Allí un equip de voluntaris amb la presidenta Clara Arnal, col·laboren en l’evacuació de refugiats, els atenen, i organitzen el seu trasllat amb autobús, a més de coordinar l’ajuda humanitària.

També ajuden als desplaçats que decideixen quedar-se prop del seu país. Per a això recentment ha posat en marxa un centre d’acolliment i allotjament transitori segur a la frontera per a unes 50 mares ucraïneses amb els seus fills. Un altre equip de voluntaris a València (on té la seu l’ONG) i Alacant, organitza la recepció, acolliment familiar i allotjament dels quals arriben, i la seua posterior atenció.

Últimes notícies

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.