Més de 500 famosos col·laboren amb la valenciana Junts per la Vida per a portar a mares i xiquets d’Ucraïna

Més de 500 rostres coneguts en l’àmbit nacional s’han unit per a recaptar fons per a l’ONG valenciana Junts per la Vida, a través de la plataforma de vídeos personalitzats de famosos, Cameo. Alaska, Mario Vaquerizo, Chenoa, Beret, Pau Gasol, Feliciano López, Pedro Aguado o Fernando Cayo són alguns dels famosos que posen cara a l’esperit solidari de les celebrities en ajuda dels més desfavorits.

Els famosos donaran als afectats per la guerra entre Rússia i Ucraïna gran part dels beneficis que obtinguen dels vídeos personalitzats que fan a través de la plataforma de cara al Dia de la Mare.

A més del recaptat pels famosos que participen en la iniciativa, Cameo donarà part del total de sol·licituds rebudes durant les dues pròximes setmanes.

L’organització, sense ànim de lucre, utilitzarà els fons per a secundar diferents projectes que ofereixen ajuda i serveis d’atenció primària a mares i xiquets que es veuen forçats a deixar enrere el seu país, sobretot d’aliments, material de primers auxilis i medicines.

Participen en aquesta iniciativa rostres nacionals entre els quals es troben Chenoa, Beret, Juan Magán, una de les parelles més icòniques d’Espanya Alaska i Mario Vaquerizo, els tennistes Feliciano López o Pablo Andújar o actors com Mónica Pont o alguns protagonistes de la reeixida sèrie La Casa de Paper com Enrique Arce, Fernando Cayo o Rober Dragos.

Cameo i Junts per la Vida treballen junts per a ajudar als més desfavorits a causa de l’actual guerra entre Ucraïna i Rússia i poder assistir a totes les mares, àvies i nens que ho han passat i continuen passant tan malament en aquests moments.

En la plataforma es pot trobar el catàleg de famosos que participen en aquesta iniciativa, perquè els seus fans reserven vídeos per a ells mateixos o per a regalar aquests dies de cara a les felicitacions pel Dia de la Mare. Algunes estrelles poden estar disponibles només per a determinades quantitats i la campanya, que, de moment, estarà activa durant el mes d’abril.

Més sobre Junts per la Vida

La Fundació Junts Per la Vida va ser la primera ONG espanyola amb presència a la frontera de Polònia i Ucraïna des del principi de la invasió russa, en Przemysl. Allí un equip de voluntaris amb la presidenta Clara Arnal, col·laboren en l’evacuació de refugiats, els atenen, i organitzen el seu trasllat amb autobús, a més de coordinar l’ajuda humanitària.

També ajuden als desplaçats que decideixen quedar-se prop del seu país. Per a això recentment ha posat en marxa un centre d’acolliment i allotjament transitori segur a la frontera per a unes 50 mares ucraïneses amb els seus fills. Un altre equip de voluntaris a València (on té la seu l’ONG) i Alacant, organitza la recepció, acolliment familiar i allotjament dels quals arriben, i la seua posterior atenció.

Últimes notícies

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.