Ferit greu un xiquet per la cornada d’una vaca a Puçol

Un xiquet de 12 anys ha resultat ferit greu en ser cornejat per una vaca en un festeig taurí en la localitat valenciana de Puçol.

Segons informa ‘Les Provincias’, els fets van succeir al voltant de les 03.15 hores de la matinada d’aquest diumenge en el recinte habilitat per a celebrar la Setmana Taurina de Puçol.

El menor va patir un fort traumatisme toràcic i tres cornades, segons apunten des de ‘Les Provincias’, el succés es va produir per la distracció de xiquet quan estava en un cadafal.

Segons van informar fonts municipals, la vaca va enganxar amb una de les seues banyes al xiquet i el va traure de la barrera.

Assistents als actes taurins van auxiliar immediatament al menor i el van traslladar al lloc on estava el metge, que va ordenar el seu ràpid trasllat en una ambulància a l’Hospital de Sagunt.

El menor no havia d’estar en el cadafal, ja que segons la llei per a això ha de tindre almenys 16 anys, per la qual cosa la Policia Autonòmica ha iniciat ja la corresponent investigació.

Des de ‘Les Provincias’ informen que la víctima resideix a Sagunt i havia acudit amb el seu cosí al festeig taurí. Després de ser avisats de l’agafada, els pares del xiquet es van desplaçar amb urgència a l’Hospital de Sagunt, on el menor continua ingressat.

Últimes notícies

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.