Ferit greu un xiquet per la cornada d’una vaca a Puçol

Un xiquet de 12 anys ha resultat ferit greu en ser cornejat per una vaca en un festeig taurí en la localitat valenciana de Puçol.

Segons informa ‘Les Provincias’, els fets van succeir al voltant de les 03.15 hores de la matinada d’aquest diumenge en el recinte habilitat per a celebrar la Setmana Taurina de Puçol.

El menor va patir un fort traumatisme toràcic i tres cornades, segons apunten des de ‘Les Provincias’, el succés es va produir per la distracció de xiquet quan estava en un cadafal.

Segons van informar fonts municipals, la vaca va enganxar amb una de les seues banyes al xiquet i el va traure de la barrera.

Assistents als actes taurins van auxiliar immediatament al menor i el van traslladar al lloc on estava el metge, que va ordenar el seu ràpid trasllat en una ambulància a l’Hospital de Sagunt.

El menor no havia d’estar en el cadafal, ja que segons la llei per a això ha de tindre almenys 16 anys, per la qual cosa la Policia Autonòmica ha iniciat ja la corresponent investigació.

Des de ‘Les Provincias’ informen que la víctima resideix a Sagunt i havia acudit amb el seu cosí al festeig taurí. Després de ser avisats de l’agafada, els pares del xiquet es van desplaçar amb urgència a l’Hospital de Sagunt, on el menor continua ingressat.

Últimes notícies

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.