Ferit greu un xiquet per la cornada d’una vaca a Puçol

Un xiquet de 12 anys ha resultat ferit greu en ser cornejat per una vaca en un festeig taurí en la localitat valenciana de Puçol.

Segons informa ‘Les Provincias’, els fets van succeir al voltant de les 03.15 hores de la matinada d’aquest diumenge en el recinte habilitat per a celebrar la Setmana Taurina de Puçol.

El menor va patir un fort traumatisme toràcic i tres cornades, segons apunten des de ‘Les Provincias’, el succés es va produir per la distracció de xiquet quan estava en un cadafal.

Segons van informar fonts municipals, la vaca va enganxar amb una de les seues banyes al xiquet i el va traure de la barrera.

Assistents als actes taurins van auxiliar immediatament al menor i el van traslladar al lloc on estava el metge, que va ordenar el seu ràpid trasllat en una ambulància a l’Hospital de Sagunt.

El menor no havia d’estar en el cadafal, ja que segons la llei per a això ha de tindre almenys 16 anys, per la qual cosa la Policia Autonòmica ha iniciat ja la corresponent investigació.

Des de ‘Les Provincias’ informen que la víctima resideix a Sagunt i havia acudit amb el seu cosí al festeig taurí. Després de ser avisats de l’agafada, els pares del xiquet es van desplaçar amb urgència a l’Hospital de Sagunt, on el menor continua ingressat.

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.