14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Ferit un jove després de ser colpejat pel tramvia a l’estació de Benimaclet

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Un jove de 28 anys ha resultat ferit este dimecres després de ser colpejat per un tramvia a l’estació de Benimaclet, segons han confirmat a Europa Press fonts sanitàries i des de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

Els fets han ocorregut sobre les 16.30 hores a l’altura de l’estació de tramvia de Benimaclet, al carrer doctor Vicent Zaragozà, han detallat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha traslladat a l’Hospital Clínic al ferit, un jove de 28 anys, amb traumatismes, segons les mateixes fonts.

A conseqüència de l’enrotllament, la circulació de les línies 4 i 6 de Metrovalencia ha estat interrompuda durant uns minuts entre les estacions de Pont de Fusta i Doctor Lluch, encara que poc després s’ha recuperat, han precisat des de FGV.

Últimes notícies

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.