13.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Fernando Tejero dona les últimes novetats sobre l’estat de salut de José Luis Gil

El passat 4 de novembre de 2021, l’actor José Luis Gil, molt popular pels seus personatges de Juan Cuesta en la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’ i Enrique Pastor en ‘La que se avecina’, patia un ictus pel qual passava 22 dies ingressat a l’hospital. Telecinco informava en un comunicat que l’actor “havia ingressat en el centre mèdic Hospital La nostra Senyora del Rosari, al carrer del Príncep de Vergara de Madrid, víctima d’un ictus isquèmic agut hemisfèric esquerre”.

La família de José Luis Gil agraeix la professionalitat i la qualitat humana exercida pel tot equip de la clínica madrilenya en la seua intervenció i ingrés. Confien que la rehabilitació, el temps i l’acompanyament ajuden a la seua ràpida i total recuperació. Comença un període clau, de treball i esforç, en el qual la tranquil·litat, és molt important. Per a això, volen agrair totes les mostres d’afecte i afecte que estan rebent, i sol·liciten als mitjans de comunicació i als seus seguidors que siguen respectuosos com sempre ho han sigut“, agregaven.


En els mesos següents, múltiples companys han enviat missatges de suport a José Luis, a més d’explicar públicament com està sent l’evolució de l’actor i la seua recuperació, que avança, encara que ho fa molt lentament. L’últim a pronunciar-se sobre aquest tema ha sigut Fernando Tejero, amb qui comparteix pantalla en ‘La que se avecina’.

Estat de salut

Un dels últims a parlar ha sigut l’actor Fernando Tejero i les notícies són una mica agredolces. L’intèrpret ha confirmat el que molts temien. Gil no podrà ser present en aquesta nova temporada de ‘La que se avecina‘ L’estat de salut del mític Enrique Cuesta no li ha permés poder gravar un només episodi. Poc a poc, tot vaja a millor, subratlla l’andalús.

Ací va, progressant a poc a poquet però bé“, confirma Tejero. Unes paraules que repeteixen com un mantra tots els companys de la sèrie que es mostren convençuts que Gil es recuperarà.

Sobres si podrà formar part del repartiment en els pròxims capítols, com ja avançàvem fa uns dies: “No, en aquesta temporada no, però va millorant“. D’altra banda, Fernando ens ha confirmat que a més d’un gran company i amic, és un gran professional, i assegura que l’afecte dels seus companys no li falta. També ha aprofitat per a enviar-li un missatge d’ànim: “Des d’ací li manem molt afecte”.

Últimes notícies

61 llevaneu i 6.785 tones de sal per a afrontar la neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana activa un ampli dispositiu davant la borrasca Francis amb 61 llevaneu, més d'un milió de litres de salmorra i 6.785 tones de sal. Es preveuen reforços de Guàrdia Civil i possibles corts si la seguretat ho exigix.

Indonèsia treballarà fins a l’últim dia per a localitzar als tres valencians desapareguts

Indonèsia manté la busca després del naufragi del 26 de desembre amb equips de sonar i bussos. El diumenge s'avalua si s'amplia l'operatiu.

Els agricultors confien en 2026 per a facilitar el relleu generacional amb suport de la UE

El sector demana menys burocràcia, fiscalitat favorable en les transmissions i suport als jóvens. També reclama una PAC sense retallades i regles comercials en igualtat.

El tortell de Reis es reinventa sense perdre la tradició

El tortell de Reis suma farcits com a pastís de formatge o torró, encara que el de nata continua manant. L'alça de la mantega obliga a ajustar preus i grandàries.

Domingo amb pluja en el sud, nevades a cotes baixes i descens de temperatures

Aemet preveu un diumenge hivernal: més inestabilitat en el sud, ruixats forts en l'Estret i neu en cotes baixes per l'entrada d'aire àrtic. Les temperatures descendixen de forma generalitzada, amb gelades a l'interior i vent intens en litorals i Balears.

El Celta atropella al València (4-1) i deixa en el filferro a Corberán

El Celta va véncer 4-1 al València amb màxima eficàcia i aprofitant errors rivals. El resultat acosta als celestes a Europa i compromet a Corberán.

Pepelu admet errors repetits i demana més treball després de la derrota del València en Balaídos

El capità del València va fer autocrítica després de caure en Balaídos: va parlar d'errors que es repetixen i de la necessitat de treballar més. Va reconéixer un penal fallat en el minut 5 que va condicionar el partit.

El Celta atropella al València (4-1) i deixa tocat a Corberán

El Celta va castigar els errors del València amb un 4-1 en Balaídos i s'acosta a la zona europea. L'equip de Corberán seguix sense guanyar fora i augmenta la pressió.