21 C
València
Dimarts, 21 octubre, 2025

Fernando Tejero dona les últimes novetats sobre l’estat de salut de José Luis Gil

El passat 4 de novembre de 2021, l’actor José Luis Gil, molt popular pels seus personatges de Juan Cuesta en la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’ i Enrique Pastor en ‘La que se avecina’, patia un ictus pel qual passava 22 dies ingressat a l’hospital. Telecinco informava en un comunicat que l’actor “havia ingressat en el centre mèdic Hospital La nostra Senyora del Rosari, al carrer del Príncep de Vergara de Madrid, víctima d’un ictus isquèmic agut hemisfèric esquerre”.

La família de José Luis Gil agraeix la professionalitat i la qualitat humana exercida pel tot equip de la clínica madrilenya en la seua intervenció i ingrés. Confien que la rehabilitació, el temps i l’acompanyament ajuden a la seua ràpida i total recuperació. Comença un període clau, de treball i esforç, en el qual la tranquil·litat, és molt important. Per a això, volen agrair totes les mostres d’afecte i afecte que estan rebent, i sol·liciten als mitjans de comunicació i als seus seguidors que siguen respectuosos com sempre ho han sigut“, agregaven.


En els mesos següents, múltiples companys han enviat missatges de suport a José Luis, a més d’explicar públicament com està sent l’evolució de l’actor i la seua recuperació, que avança, encara que ho fa molt lentament. L’últim a pronunciar-se sobre aquest tema ha sigut Fernando Tejero, amb qui comparteix pantalla en ‘La que se avecina’.

Estat de salut

Un dels últims a parlar ha sigut l’actor Fernando Tejero i les notícies són una mica agredolces. L’intèrpret ha confirmat el que molts temien. Gil no podrà ser present en aquesta nova temporada de ‘La que se avecina‘ L’estat de salut del mític Enrique Cuesta no li ha permés poder gravar un només episodi. Poc a poc, tot vaja a millor, subratlla l’andalús.

Ací va, progressant a poc a poquet però bé“, confirma Tejero. Unes paraules que repeteixen com un mantra tots els companys de la sèrie que es mostren convençuts que Gil es recuperarà.

Sobres si podrà formar part del repartiment en els pròxims capítols, com ja avançàvem fa uns dies: “No, en aquesta temporada no, però va millorant“. D’altra banda, Fernando ens ha confirmat que a més d’un gran company i amic, és un gran professional, i assegura que l’afecte dels seus companys no li falta. També ha aprofitat per a enviar-li un missatge d’ànim: “Des d’ací li manem molt afecte”.

Últimes notícies

Detingut un home de 26 anys per dos robatoris amb una pistola simulada prop del Castell de Santa Bàrbara

Detingut un home de 26 anys per assaltar a parelles en els accessos al Castell de Santa Bàrbara amb una pistola simulada. Dos víctimes van resultar ferides.

Dates semblants i un patró comú: les quatre grans danes de València

En set dècades, quatre episodis de gota freda van colpejar la província de València quasi sempre a la fi d'octubre i amb un patró similar. 1987 manté el rècord diari i 2024 va batre marques d'intensitat horària, en sis i en dotze hores.

Detingut a Elx un home de 38 anys amb una pistola carregada en un cotxe de lloguer

La Policia Local va interceptar en Carrús un cotxe de lloguer amb matrícula estrangera i va trobar una pistola amb un projectil en la recambra. El conductor, de 38 anys i nacionalitat lituana, va ser arrestat i lloc a disposició judicial mentres s'investiga l'origen de l'arma.

Bonaire passa de símbol de la tragèdia a motor de la recuperació econòmica

Un any després de la dana, el centre d'Aldaia opera a ple rendiment, supera xifres prèvies i prepara una ampliació de 10.000 m² després de modernitzar infraestructures i protocols.

Folgado recorda la riuada a Torrent i urgix actuar en els barrancs de la Horteta i del Pedrís

A punt de complir-se un any de la riuada del 29 d'octubre de 2024, l'alcaldessa de Torrent rememora la imatge d'ones en el barranc de la Horteta. Reclama obres en la Horteta i el Pedrís i sistemes d'avís per a previndre nous episodis.

Un any després de la dana: la casa reconstruïda de Paiporta continua freda i sense records

Un any després de la riuada del 29 d'octubre, la família de Mari Carmen ha alçat la seua vivenda, però la falta de records i la por mantenen la ferida oberta.

Un familiar d’una desapareguda per la DANA confia a recuperar les restes i iniciar el dol

A un any de les inundacions, l'oncle d'Elizabeth Gil manté l'esperança de trobar les seues restes i reclama que es depuren responsabilitats. La família seguix sense poder acomiadar-se d'ella.

Detingut un home de 49 anys per agredir a la seua parella a Cullera

La Guàrdia Civil arresta a un home de 49 anys per una agressió a la seua parella a Cullera. La dona, de 48 anys, roman hospitalitzada i no hi havia denúncies prèvies.