16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

FGV amplia el servici nocturn de Metrovalencia durant Nit de cap d’any fins al matí de l’1 de gener

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ampliarà el servici nocturn habitual amb motiu de Nit de cap d’any, de manera que el pas de trens i tramvies es mantindrà de manera ininterrompuda, des de la nit del 31 de desembre, abans de les campanades, fins al matí de l’1 de gener.

Este dispositiu especial permet incrementar a tota la nit l’oferta habitual que es presta les nits dels divendres, dissabtes i vespres de festius, des del servici nocturn denominat “A la Lluna de Metrovalencia”, i que facilita el pas de trens i tramvies fins prop de les tres de la matinada.

Este servici nocturn especial se suma a la programació prevista per Metrovalencia amb motiu de les festes nadalenques, que inclou també mantindre els horaris habituals en les jornades laborables i els tramvies addicionals a Expojove, del 26 de desembre al 4 de gener.

FGV recomana als usuaris que s’informen a través de la pàgina web www.metrovalencia.es, app oficial i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

Línies de metro

Amb el servici especial de Nit de cap d’any, els destins a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria comptaran amb servici fins a les 3 hores de la matinada aproximadament des de les estacions de València, prenent com a referència l’estació d’Àngel Guimerà, en la qual confluïxen les Línies 1, 2, 3, 5 i 9, amb les mateixes freqüències que el servici nocturn habitual.

A partir d’eixa mateixa franja horària i fins a l’inici del servici de l’1 de gener, els trens finalitzaran destinació en Aeroport, Marítim, Alboraia-Peris Aragó, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda amb una freqüència de 40 minuts, que es reduiran a 20 minutos en els trams comuns subterranis. Els destins de Bétera, Llíria i Riba-roja de Túria tindran freqüències més repartides en el temps.

Línies de tramvia

En les Línies 4 (Dr. Lluch-Mas del Rosari) i 6 (Tossal del Rei-Marítim), el tramvia circularà tota la nit amb una freqüència de pas de 40 minuts, tenint en compte que la Línia 4 tindrà com a final Vicente Andrés Estellés, excepte dos trens que arribaran a Mas del Rosari.

La Línia 8 (Neptú-Marítim) tindrà una freqüència de 40 minuts fins a les 2.45 hores. Després, fins a les 4.45 hores, cada 60 minuts i després, de nou, cada 40 minuts fins a l’inici del servici de l’1 de gener.

En la Línia 10 (Alacant-Natzaret) se circularà tota la nit amb una freqüència de 40 minuts fins a Natzaret i 20 minutos fins a Ciutat dels Arts i Ciències – Justícia, fins a enllaçar amb el servici regular de l’1 de gener.

Últimes notícies

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.