FGV amplia el servici nocturn de Metrovalencia durant Nit de cap d’any fins al matí de l’1 de gener

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ampliarà el servici nocturn habitual amb motiu de Nit de cap d’any, de manera que el pas de trens i tramvies es mantindrà de manera ininterrompuda, des de la nit del 31 de desembre, abans de les campanades, fins al matí de l’1 de gener.

Este dispositiu especial permet incrementar a tota la nit l’oferta habitual que es presta les nits dels divendres, dissabtes i vespres de festius, des del servici nocturn denominat “A la Lluna de Metrovalencia”, i que facilita el pas de trens i tramvies fins prop de les tres de la matinada.

Este servici nocturn especial se suma a la programació prevista per Metrovalencia amb motiu de les festes nadalenques, que inclou també mantindre els horaris habituals en les jornades laborables i els tramvies addicionals a Expojove, del 26 de desembre al 4 de gener.

FGV recomana als usuaris que s’informen a través de la pàgina web www.metrovalencia.es, app oficial i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

Línies de metro

Amb el servici especial de Nit de cap d’any, els destins a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria comptaran amb servici fins a les 3 hores de la matinada aproximadament des de les estacions de València, prenent com a referència l’estació d’Àngel Guimerà, en la qual confluïxen les Línies 1, 2, 3, 5 i 9, amb les mateixes freqüències que el servici nocturn habitual.

A partir d’eixa mateixa franja horària i fins a l’inici del servici de l’1 de gener, els trens finalitzaran destinació en Aeroport, Marítim, Alboraia-Peris Aragó, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda amb una freqüència de 40 minuts, que es reduiran a 20 minutos en els trams comuns subterranis. Els destins de Bétera, Llíria i Riba-roja de Túria tindran freqüències més repartides en el temps.

Línies de tramvia

En les Línies 4 (Dr. Lluch-Mas del Rosari) i 6 (Tossal del Rei-Marítim), el tramvia circularà tota la nit amb una freqüència de pas de 40 minuts, tenint en compte que la Línia 4 tindrà com a final Vicente Andrés Estellés, excepte dos trens que arribaran a Mas del Rosari.

La Línia 8 (Neptú-Marítim) tindrà una freqüència de 40 minuts fins a les 2.45 hores. Després, fins a les 4.45 hores, cada 60 minuts i després, de nou, cada 40 minuts fins a l’inici del servici de l’1 de gener.

En la Línia 10 (Alacant-Natzaret) se circularà tota la nit amb una freqüència de 40 minuts fins a Natzaret i 20 minutos fins a Ciutat dels Arts i Ciències – Justícia, fins a enllaçar amb el servici regular de l’1 de gener.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.