FGV amplia el servici nocturn de Metrovalencia durant Nit de cap d’any fins al matí de l’1 de gener

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ampliarà el servici nocturn habitual amb motiu de Nit de cap d’any, de manera que el pas de trens i tramvies es mantindrà de manera ininterrompuda, des de la nit del 31 de desembre, abans de les campanades, fins al matí de l’1 de gener.

Este dispositiu especial permet incrementar a tota la nit l’oferta habitual que es presta les nits dels divendres, dissabtes i vespres de festius, des del servici nocturn denominat “A la Lluna de Metrovalencia”, i que facilita el pas de trens i tramvies fins prop de les tres de la matinada.

Este servici nocturn especial se suma a la programació prevista per Metrovalencia amb motiu de les festes nadalenques, que inclou també mantindre els horaris habituals en les jornades laborables i els tramvies addicionals a Expojove, del 26 de desembre al 4 de gener.

FGV recomana als usuaris que s’informen a través de la pàgina web www.metrovalencia.es, app oficial i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

Línies de metro

Amb el servici especial de Nit de cap d’any, els destins a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria comptaran amb servici fins a les 3 hores de la matinada aproximadament des de les estacions de València, prenent com a referència l’estació d’Àngel Guimerà, en la qual confluïxen les Línies 1, 2, 3, 5 i 9, amb les mateixes freqüències que el servici nocturn habitual.

A partir d’eixa mateixa franja horària i fins a l’inici del servici de l’1 de gener, els trens finalitzaran destinació en Aeroport, Marítim, Alboraia-Peris Aragó, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda amb una freqüència de 40 minuts, que es reduiran a 20 minutos en els trams comuns subterranis. Els destins de Bétera, Llíria i Riba-roja de Túria tindran freqüències més repartides en el temps.

Línies de tramvia

En les Línies 4 (Dr. Lluch-Mas del Rosari) i 6 (Tossal del Rei-Marítim), el tramvia circularà tota la nit amb una freqüència de pas de 40 minuts, tenint en compte que la Línia 4 tindrà com a final Vicente Andrés Estellés, excepte dos trens que arribaran a Mas del Rosari.

La Línia 8 (Neptú-Marítim) tindrà una freqüència de 40 minuts fins a les 2.45 hores. Després, fins a les 4.45 hores, cada 60 minuts i després, de nou, cada 40 minuts fins a l’inici del servici de l’1 de gener.

En la Línia 10 (Alacant-Natzaret) se circularà tota la nit amb una freqüència de 40 minuts fins a Natzaret i 20 minutos fins a Ciutat dels Arts i Ciències – Justícia, fins a enllaçar amb el servici regular de l’1 de gener.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.