FGV amplia el servici nocturn de Metrovalencia durant Nit de cap d’any fins al matí de l’1 de gener

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ampliarà el servici nocturn habitual amb motiu de Nit de cap d’any, de manera que el pas de trens i tramvies es mantindrà de manera ininterrompuda, des de la nit del 31 de desembre, abans de les campanades, fins al matí de l’1 de gener.

Este dispositiu especial permet incrementar a tota la nit l’oferta habitual que es presta les nits dels divendres, dissabtes i vespres de festius, des del servici nocturn denominat “A la Lluna de Metrovalencia”, i que facilita el pas de trens i tramvies fins prop de les tres de la matinada.

Este servici nocturn especial se suma a la programació prevista per Metrovalencia amb motiu de les festes nadalenques, que inclou també mantindre els horaris habituals en les jornades laborables i els tramvies addicionals a Expojove, del 26 de desembre al 4 de gener.

FGV recomana als usuaris que s’informen a través de la pàgina web www.metrovalencia.es, app oficial i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

Línies de metro

Amb el servici especial de Nit de cap d’any, els destins a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria comptaran amb servici fins a les 3 hores de la matinada aproximadament des de les estacions de València, prenent com a referència l’estació d’Àngel Guimerà, en la qual confluïxen les Línies 1, 2, 3, 5 i 9, amb les mateixes freqüències que el servici nocturn habitual.

A partir d’eixa mateixa franja horària i fins a l’inici del servici de l’1 de gener, els trens finalitzaran destinació en Aeroport, Marítim, Alboraia-Peris Aragó, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda amb una freqüència de 40 minuts, que es reduiran a 20 minutos en els trams comuns subterranis. Els destins de Bétera, Llíria i Riba-roja de Túria tindran freqüències més repartides en el temps.

Línies de tramvia

En les Línies 4 (Dr. Lluch-Mas del Rosari) i 6 (Tossal del Rei-Marítim), el tramvia circularà tota la nit amb una freqüència de pas de 40 minuts, tenint en compte que la Línia 4 tindrà com a final Vicente Andrés Estellés, excepte dos trens que arribaran a Mas del Rosari.

La Línia 8 (Neptú-Marítim) tindrà una freqüència de 40 minuts fins a les 2.45 hores. Després, fins a les 4.45 hores, cada 60 minuts i després, de nou, cada 40 minuts fins a l’inici del servici de l’1 de gener.

En la Línia 10 (Alacant-Natzaret) se circularà tota la nit amb una freqüència de 40 minuts fins a Natzaret i 20 minutos fins a Ciutat dels Arts i Ciències – Justícia, fins a enllaçar amb el servici regular de l’1 de gener.

Últimes notícies

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.