10.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

FGV amplia el servici nocturn de Metrovalencia durant Nit de cap d’any fins al matí de l’1 de gener

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ampliarà el servici nocturn habitual amb motiu de Nit de cap d’any, de manera que el pas de trens i tramvies es mantindrà de manera ininterrompuda, des de la nit del 31 de desembre, abans de les campanades, fins al matí de l’1 de gener.

Este dispositiu especial permet incrementar a tota la nit l’oferta habitual que es presta les nits dels divendres, dissabtes i vespres de festius, des del servici nocturn denominat “A la Lluna de Metrovalencia”, i que facilita el pas de trens i tramvies fins prop de les tres de la matinada.

Este servici nocturn especial se suma a la programació prevista per Metrovalencia amb motiu de les festes nadalenques, que inclou també mantindre els horaris habituals en les jornades laborables i els tramvies addicionals a Expojove, del 26 de desembre al 4 de gener.

FGV recomana als usuaris que s’informen a través de la pàgina web www.metrovalencia.es, app oficial i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

Línies de metro

Amb el servici especial de Nit de cap d’any, els destins a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria comptaran amb servici fins a les 3 hores de la matinada aproximadament des de les estacions de València, prenent com a referència l’estació d’Àngel Guimerà, en la qual confluïxen les Línies 1, 2, 3, 5 i 9, amb les mateixes freqüències que el servici nocturn habitual.

A partir d’eixa mateixa franja horària i fins a l’inici del servici de l’1 de gener, els trens finalitzaran destinació en Aeroport, Marítim, Alboraia-Peris Aragó, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda amb una freqüència de 40 minuts, que es reduiran a 20 minutos en els trams comuns subterranis. Els destins de Bétera, Llíria i Riba-roja de Túria tindran freqüències més repartides en el temps.

Línies de tramvia

En les Línies 4 (Dr. Lluch-Mas del Rosari) i 6 (Tossal del Rei-Marítim), el tramvia circularà tota la nit amb una freqüència de pas de 40 minuts, tenint en compte que la Línia 4 tindrà com a final Vicente Andrés Estellés, excepte dos trens que arribaran a Mas del Rosari.

La Línia 8 (Neptú-Marítim) tindrà una freqüència de 40 minuts fins a les 2.45 hores. Després, fins a les 4.45 hores, cada 60 minuts i després, de nou, cada 40 minuts fins a l’inici del servici de l’1 de gener.

En la Línia 10 (Alacant-Natzaret) se circularà tota la nit amb una freqüència de 40 minuts fins a Natzaret i 20 minutos fins a Ciutat dels Arts i Ciències – Justícia, fins a enllaçar amb el servici regular de l’1 de gener.

Últimes notícies

Cartonlab convertix el cartó en alternativa a la fusta per al mobiliari efímer

L'empresa impulsa mobles i estructures de cartó per a fires i esdeveniments, amb muntatge en pla, reutilitzables i reciclables, amb l'objectiu de reduir residus i costos.

Detingut el presumpte autor d’11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 30 anys i nacionalitat lituana per 20 fets delictius, 11 robatoris amb força en garatges de Carcaixent. El jutge ha decretat presó provisional sense fiança.

Desmantellat un fals club de fumadors que servia com a punt de venda de droga a l’Alfàs del Pi

La Policia Nacional ha detingut a dos persones de 30 i 32 anys per presumpte tràfic de drogues i pertinença a grup criminal. El local es presentava com a club de fumadors però venia a qualsevol i mancava de llicències.

Avís groc per pluges de fins a 20 l/m² en el litoral nord de València

Aemet manté fins a les 14.00 l'avís groc per pluges intenses en el litoral nord de València després d'un ruixat de 20 l en l'Albufera. El diumenge s'amplia a tota la província amb llindars de 30 l/h i 80 en 12 hores i possibilitat de tempestes amb graníssol.

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.