El fill de Bertín Osborne rep l’alta hospitalària

Bertin Osborne i Fabiola amb el seu fill

Bertin Osborne i Fabiola amb el seu fill | CEDIDA

 

La vida de Bertín Osborne i la seua dona Fabiola Martínez, va fer un canvi radical el dia que va néixer el seu fill Kike. Des d’aleshores, segons explica ‘La Coctelera’la parella viu centrada en la salut del seu fill gran.

Ja es troba a casa recuperant-se de l’operació

Després d’estar ingressat a l’hospital, Kike ja ha pogut tornar a casa, recuperat de l’operació a què es va sotmetre. Des d’ara, i tot i que el seu pronòstic és favorable, haurà d’anar amb compte, ja que passarà uns dies amb les cames enguixades.

 

Una persona del cercle íntim de la família ha comentat: «els ossos de les cames de Kike estan molt dèbils perquè no camina, i se li van partir els dos fèmurs. Ara haurà de portar el guix durant les pròximes sis setmanes i, quan li traguen, iniciarà de nou la rehabilitació. També li estan donant tractaments de xoc amb calci i vitamines. Afortunadament, la recuperació és un poc lenta però molt positiva. Kike és un xiquet molt fort i, tot i ser tan petit, fa tot el que li diuen els metges i els seus pares. És un xicot exemplar».

 

Bertín Osborne amb els seus dos fills

Bertín Osborne amb els seus dos fills | PRONTO

 

El presentador de ’Mi casa es la tuya’ també ha confirmat que el seu fill ja havia rebut l’alta mèdica. «Ja hem arribat a casa. Kike va estar a l’UCI quatre dies… Dos operacions… Ja ha eixit i està bé»; a continuació afegia que «s’ha de seguir lluitant». En ser preguntat pel temps que pot trigar la recuperació, Bertín ha preferit no parlar de dates i ha respost que «Bastant. No se sap».

La dona de Bertín Osborne, Fabiola, en unes paraules al suplement ‘LOC’, afirmava alleujada que «a Kike li van donar l’alta fa un parell de dies. Està bastant millor, així que ara toca posar-se fort una altra vegada». Fabiola respira tranquil·la ara que tot torna al seu lloc i que el seu fill ja és a casa.

 

Tres operacions en sis mesos

Tot i ser encara un xiquet, Kike demostra una vegada i una altra la seua fortalesa. En els últims sis mesos ha estat sotmès a tres cirurgies, contant les dos per les quals acaba de passar.

 

La parella amb els seus dos fills

La parella amb els seus dos fills | Fundació Bertín Osborne

 

L’anterior cirurgia va ser el passat setembre quan Kike va estar ingressat a l’hospital per una operació que li milloraria la mobilitat. Tal com explicava Fabiola aleshores, «Té una musculatura molt tensa a causa de l’espasticitat de les persones amb lesió cerebral. El múscul és curt, però els ossos segueixen creixent i es van deformant. Els peus estaven torts perquè els músculs de les cames estiraven dels peus cap amunt».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.