11.7 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Naix un portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme per a ofertes d’ocupació

 

Sabies que ja pots accedir al nou portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme per a buscar treball?

L’Organització Mundial del Turisme (OMT) ha inaugurat un portal d’ocupació per a connectar el talent amb empreses del sector d’hostaleria i turisme.

El portal atén el nom de Jobs Factory (Fàbrica d’Ocupació), impulsat per Hosco, la xarxa professional del sector d’hostaleria i turisme.

Es tracta d’una plataforma innovadora que està dissenyada amb l’objectiu de solucionar i facilitar les contractacions en el sector turístic.

Així mateix, el portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme utilitza l’aprenentatge automàtic (machine learning) i aprenentatge profund (deep learning) de la companyia organitzadora Hosco.

De tal manera que, amb l’ús d’estos algorismes i eines es pretén connectar i aparellar a les persones candidates amb els llocs oferits.

“Tenim el convenciment que el portal de l’OMT Jobs Factory, es convertirà en un actiu fonamental per als Governs, els ocupadors i els professionals de l’hostaleria a l’hora d’emprendre el camí de la recuperació”, ha subratllat Olivier Bracard, director general d’Hosco.

Com usar el portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme

 

Primerament, els sol·licitants d’ocupació hauran de crear un perfil, després buscar aquells llocs que coincidisquen amb la seua experiència i capacitats.

Al mateix temps que, es pot configurar alertes d’ocupació que els avisen de les oportunitats més recents.

L’objectiu del portal d’ocupació és ajudar a les empreses i a les organitzacions turístiques a trobar i contractar els millors talents.

A més, ajudarà als Estats membres en la presa de decisions crítiques sustentades en les dades més recents i fiables per a anticipar i identificar les seues manques i incompatibilitats, així com adoptar decisions fonamentades en dades.

Per part seua, l’OMT convidarà a utilitzar Jobs Factory com a plataforma de referència per a la contractació turística, als 159 Estats membres de l’OMT i a les seues més de 500 Membres Afiliat, és a dir, empreses, universitats i grups de reflexió, a més d’altres entitats.

 

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.