Naix un portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme per a ofertes d’ocupació

 

Sabies que ja pots accedir al nou portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme per a buscar treball?

L’Organització Mundial del Turisme (OMT) ha inaugurat un portal d’ocupació per a connectar el talent amb empreses del sector d’hostaleria i turisme.

El portal atén el nom de Jobs Factory (Fàbrica d’Ocupació), impulsat per Hosco, la xarxa professional del sector d’hostaleria i turisme.

Es tracta d’una plataforma innovadora que està dissenyada amb l’objectiu de solucionar i facilitar les contractacions en el sector turístic.

Així mateix, el portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme utilitza l’aprenentatge automàtic (machine learning) i aprenentatge profund (deep learning) de la companyia organitzadora Hosco.

De tal manera que, amb l’ús d’estos algorismes i eines es pretén connectar i aparellar a les persones candidates amb els llocs oferits.

“Tenim el convenciment que el portal de l’OMT Jobs Factory, es convertirà en un actiu fonamental per als Governs, els ocupadors i els professionals de l’hostaleria a l’hora d’emprendre el camí de la recuperació”, ha subratllat Olivier Bracard, director general d’Hosco.

Com usar el portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme

 

Primerament, els sol·licitants d’ocupació hauran de crear un perfil, després buscar aquells llocs que coincidisquen amb la seua experiència i capacitats.

Al mateix temps que, es pot configurar alertes d’ocupació que els avisen de les oportunitats més recents.

L’objectiu del portal d’ocupació és ajudar a les empreses i a les organitzacions turístiques a trobar i contractar els millors talents.

A més, ajudarà als Estats membres en la presa de decisions crítiques sustentades en les dades més recents i fiables per a anticipar i identificar les seues manques i incompatibilitats, així com adoptar decisions fonamentades en dades.

Per part seua, l’OMT convidarà a utilitzar Jobs Factory com a plataforma de referència per a la contractació turística, als 159 Estats membres de l’OMT i a les seues més de 500 Membres Afiliat, és a dir, empreses, universitats i grups de reflexió, a més d’altres entitats.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.