9.5 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Naix un portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme per a ofertes d’ocupació

 

Sabies que ja pots accedir al nou portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme per a buscar treball?

L’Organització Mundial del Turisme (OMT) ha inaugurat un portal d’ocupació per a connectar el talent amb empreses del sector d’hostaleria i turisme.

El portal atén el nom de Jobs Factory (Fàbrica d’Ocupació), impulsat per Hosco, la xarxa professional del sector d’hostaleria i turisme.

Es tracta d’una plataforma innovadora que està dissenyada amb l’objectiu de solucionar i facilitar les contractacions en el sector turístic.

Així mateix, el portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme utilitza l’aprenentatge automàtic (machine learning) i aprenentatge profund (deep learning) de la companyia organitzadora Hosco.

De tal manera que, amb l’ús d’estos algorismes i eines es pretén connectar i aparellar a les persones candidates amb els llocs oferits.

“Tenim el convenciment que el portal de l’OMT Jobs Factory, es convertirà en un actiu fonamental per als Governs, els ocupadors i els professionals de l’hostaleria a l’hora d’emprendre el camí de la recuperació”, ha subratllat Olivier Bracard, director general d’Hosco.

Com usar el portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme

 

Primerament, els sol·licitants d’ocupació hauran de crear un perfil, després buscar aquells llocs que coincidisquen amb la seua experiència i capacitats.

Al mateix temps que, es pot configurar alertes d’ocupació que els avisen de les oportunitats més recents.

L’objectiu del portal d’ocupació és ajudar a les empreses i a les organitzacions turístiques a trobar i contractar els millors talents.

A més, ajudarà als Estats membres en la presa de decisions crítiques sustentades en les dades més recents i fiables per a anticipar i identificar les seues manques i incompatibilitats, així com adoptar decisions fonamentades en dades.

Per part seua, l’OMT convidarà a utilitzar Jobs Factory com a plataforma de referència per a la contractació turística, als 159 Estats membres de l’OMT i a les seues més de 500 Membres Afiliat, és a dir, empreses, universitats i grups de reflexió, a més d’altres entitats.

 

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.