Naix un portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme per a ofertes d’ocupació

 

Sabies que ja pots accedir al nou portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme per a buscar treball?

L’Organització Mundial del Turisme (OMT) ha inaugurat un portal d’ocupació per a connectar el talent amb empreses del sector d’hostaleria i turisme.

El portal atén el nom de Jobs Factory (Fàbrica d’Ocupació), impulsat per Hosco, la xarxa professional del sector d’hostaleria i turisme.

Es tracta d’una plataforma innovadora que està dissenyada amb l’objectiu de solucionar i facilitar les contractacions en el sector turístic.

Així mateix, el portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme utilitza l’aprenentatge automàtic (machine learning) i aprenentatge profund (deep learning) de la companyia organitzadora Hosco.

De tal manera que, amb l’ús d’estos algorismes i eines es pretén connectar i aparellar a les persones candidates amb els llocs oferits.

“Tenim el convenciment que el portal de l’OMT Jobs Factory, es convertirà en un actiu fonamental per als Governs, els ocupadors i els professionals de l’hostaleria a l’hora d’emprendre el camí de la recuperació”, ha subratllat Olivier Bracard, director general d’Hosco.

Com usar el portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme

 

Primerament, els sol·licitants d’ocupació hauran de crear un perfil, després buscar aquells llocs que coincidisquen amb la seua experiència i capacitats.

Al mateix temps que, es pot configurar alertes d’ocupació que els avisen de les oportunitats més recents.

L’objectiu del portal d’ocupació és ajudar a les empreses i a les organitzacions turístiques a trobar i contractar els millors talents.

A més, ajudarà als Estats membres en la presa de decisions crítiques sustentades en les dades més recents i fiables per a anticipar i identificar les seues manques i incompatibilitats, així com adoptar decisions fonamentades en dades.

Per part seua, l’OMT convidarà a utilitzar Jobs Factory com a plataforma de referència per a la contractació turística, als 159 Estats membres de l’OMT i a les seues més de 500 Membres Afiliat, és a dir, empreses, universitats i grups de reflexió, a més d’altres entitats.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.