Anuncios

Naix un portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme per a ofertes d’ocupació

 

Sabies que ja pots accedir al nou portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme per a buscar treball?

L’Organització Mundial del Turisme (OMT) ha inaugurat un portal d’ocupació per a connectar el talent amb empreses del sector d’hostaleria i turisme.

Anuncios

El portal atén el nom de Jobs Factory (Fàbrica d’Ocupació), impulsat per Hosco, la xarxa professional del sector d’hostaleria i turisme.

Es tracta d’una plataforma innovadora que està dissenyada amb l’objectiu de solucionar i facilitar les contractacions en el sector turístic.

Així mateix, el portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme utilitza l’aprenentatge automàtic (machine learning) i aprenentatge profund (deep learning) de la companyia organitzadora Hosco.

De tal manera que, amb l’ús d’estos algorismes i eines es pretén connectar i aparellar a les persones candidates amb els llocs oferits.

“Tenim el convenciment que el portal de l’OMT Jobs Factory, es convertirà en un actiu fonamental per als Governs, els ocupadors i els professionals de l’hostaleria a l’hora d’emprendre el camí de la recuperació”, ha subratllat Olivier Bracard, director general d’Hosco.

Com usar el portal d’ús de l’Organització Mundial de Turisme

 

Primerament, els sol·licitants d’ocupació hauran de crear un perfil, després buscar aquells llocs que coincidisquen amb la seua experiència i capacitats.

Al mateix temps que, es pot configurar alertes d’ocupació que els avisen de les oportunitats més recents.

L’objectiu del portal d’ocupació és ajudar a les empreses i a les organitzacions turístiques a trobar i contractar els millors talents.

A més, ajudarà als Estats membres en la presa de decisions crítiques sustentades en les dades més recents i fiables per a anticipar i identificar les seues manques i incompatibilitats, així com adoptar decisions fonamentades en dades.

Per part seua, l’OMT convidarà a utilitzar Jobs Factory com a plataforma de referència per a la contractació turística, als 159 Estats membres de l’OMT i a les seues més de 500 Membres Afiliat, és a dir, empreses, universitats i grups de reflexió, a més d’altres entitats.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.
Anuncios