Ford Almussafes per a la seua producció esta setmana per la manca de components

 

Ford Almussafes manté una parada total de la producció de vehicles durant esta setmana davant la falta de semiconductors i components, encara que tan hui dimarts com dimecres estan programats com a dies de treball.

La comissió mixta de seguiment de l’ERTE de la companyia Ford Espanya a Almussafes es reuneix cada setmana per adaptar el calendari de dies afectats a la situació actual, així s’ha decidit aturar la producció del 2 al 5 de novembre.

L´ERTE, que té una vigència del 4 d´octubre al 23 de desembre, comprenia 33 dies d’afecció per a la planta de vehicles i de 15 per a la de motors tot i que està en un calendari que es va modificant setmanalment.

 

Eixida de 30 treballadors de la planta de Motors

 

La direcció Ford a la fàbrica d’Almussafes (València) ha decidit “congelar” l’eixida de 30 treballadors de la planta de Motors que s’anaven a prejubilar a través de l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERE) acordat el mes d’abril passat, segons han informat Europa Press fonts sindicals.

Els motius esgrimits per l’empresa són el llançament del nou motor híbrid per al mercat europeu (Duratec) i les posicions que ocupen estos treballadors en els nous programes de desenvolupament, ha explicat UGT, sindicat majoritari en el Comité d’Empresa de Ford Almussafes.

La gerència de l’empresa ha traslladat a esta secció sindical que “no estaria en disposició de prescindir dels treballadors involucrats” fins al mes de juny del pròxim any, per la qual cosa des d’UGT proposaran una extensió de l’ERE —que afecta al voltant de 600 treballadors—, fins al 30 de juny de 2022, amb l’objectiu de “donar cobertura a estos companys”.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.