Ford Almussafes per a la seua producció esta setmana per la manca de components

 

Ford Almussafes manté una parada total de la producció de vehicles durant esta setmana davant la falta de semiconductors i components, encara que tan hui dimarts com dimecres estan programats com a dies de treball.

La comissió mixta de seguiment de l’ERTE de la companyia Ford Espanya a Almussafes es reuneix cada setmana per adaptar el calendari de dies afectats a la situació actual, així s’ha decidit aturar la producció del 2 al 5 de novembre.

L´ERTE, que té una vigència del 4 d´octubre al 23 de desembre, comprenia 33 dies d’afecció per a la planta de vehicles i de 15 per a la de motors tot i que està en un calendari que es va modificant setmanalment.

 

Eixida de 30 treballadors de la planta de Motors

 

La direcció Ford a la fàbrica d’Almussafes (València) ha decidit “congelar” l’eixida de 30 treballadors de la planta de Motors que s’anaven a prejubilar a través de l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERE) acordat el mes d’abril passat, segons han informat Europa Press fonts sindicals.

Els motius esgrimits per l’empresa són el llançament del nou motor híbrid per al mercat europeu (Duratec) i les posicions que ocupen estos treballadors en els nous programes de desenvolupament, ha explicat UGT, sindicat majoritari en el Comité d’Empresa de Ford Almussafes.

La gerència de l’empresa ha traslladat a esta secció sindical que “no estaria en disposició de prescindir dels treballadors involucrats” fins al mes de juny del pròxim any, per la qual cosa des d’UGT proposaran una extensió de l’ERE —que afecta al voltant de 600 treballadors—, fins al 30 de juny de 2022, amb l’objectiu de “donar cobertura a estos companys”.

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.