Ford Almussafes per a la seua producció esta setmana per la manca de components

 

Ford Almussafes manté una parada total de la producció de vehicles durant esta setmana davant la falta de semiconductors i components, encara que tan hui dimarts com dimecres estan programats com a dies de treball.

La comissió mixta de seguiment de l’ERTE de la companyia Ford Espanya a Almussafes es reuneix cada setmana per adaptar el calendari de dies afectats a la situació actual, així s’ha decidit aturar la producció del 2 al 5 de novembre.

L´ERTE, que té una vigència del 4 d´octubre al 23 de desembre, comprenia 33 dies d’afecció per a la planta de vehicles i de 15 per a la de motors tot i que està en un calendari que es va modificant setmanalment.

 

Eixida de 30 treballadors de la planta de Motors

 

La direcció Ford a la fàbrica d’Almussafes (València) ha decidit “congelar” l’eixida de 30 treballadors de la planta de Motors que s’anaven a prejubilar a través de l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERE) acordat el mes d’abril passat, segons han informat Europa Press fonts sindicals.

Els motius esgrimits per l’empresa són el llançament del nou motor híbrid per al mercat europeu (Duratec) i les posicions que ocupen estos treballadors en els nous programes de desenvolupament, ha explicat UGT, sindicat majoritari en el Comité d’Empresa de Ford Almussafes.

La gerència de l’empresa ha traslladat a esta secció sindical que “no estaria en disposició de prescindir dels treballadors involucrats” fins al mes de juny del pròxim any, per la qual cosa des d’UGT proposaran una extensió de l’ERE —que afecta al voltant de 600 treballadors—, fins al 30 de juny de 2022, amb l’objectiu de “donar cobertura a estos companys”.

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.