Ford Almussafes per a la seua producció esta setmana per la manca de components

 

Ford Almussafes manté una parada total de la producció de vehicles durant esta setmana davant la falta de semiconductors i components, encara que tan hui dimarts com dimecres estan programats com a dies de treball.

La comissió mixta de seguiment de l’ERTE de la companyia Ford Espanya a Almussafes es reuneix cada setmana per adaptar el calendari de dies afectats a la situació actual, així s’ha decidit aturar la producció del 2 al 5 de novembre.

L´ERTE, que té una vigència del 4 d´octubre al 23 de desembre, comprenia 33 dies d’afecció per a la planta de vehicles i de 15 per a la de motors tot i que està en un calendari que es va modificant setmanalment.

 

Eixida de 30 treballadors de la planta de Motors

 

La direcció Ford a la fàbrica d’Almussafes (València) ha decidit “congelar” l’eixida de 30 treballadors de la planta de Motors que s’anaven a prejubilar a través de l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERE) acordat el mes d’abril passat, segons han informat Europa Press fonts sindicals.

Els motius esgrimits per l’empresa són el llançament del nou motor híbrid per al mercat europeu (Duratec) i les posicions que ocupen estos treballadors en els nous programes de desenvolupament, ha explicat UGT, sindicat majoritari en el Comité d’Empresa de Ford Almussafes.

La gerència de l’empresa ha traslladat a esta secció sindical que “no estaria en disposició de prescindir dels treballadors involucrats” fins al mes de juny del pròxim any, per la qual cosa des d’UGT proposaran una extensió de l’ERE —que afecta al voltant de 600 treballadors—, fins al 30 de juny de 2022, amb l’objectiu de “donar cobertura a estos companys”.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.