Ford Almussafes per a la seua producció esta setmana per la manca de components

 

Ford Almussafes manté una parada total de la producció de vehicles durant esta setmana davant la falta de semiconductors i components, encara que tan hui dimarts com dimecres estan programats com a dies de treball.

La comissió mixta de seguiment de l’ERTE de la companyia Ford Espanya a Almussafes es reuneix cada setmana per adaptar el calendari de dies afectats a la situació actual, així s’ha decidit aturar la producció del 2 al 5 de novembre.

L´ERTE, que té una vigència del 4 d´octubre al 23 de desembre, comprenia 33 dies d’afecció per a la planta de vehicles i de 15 per a la de motors tot i que està en un calendari que es va modificant setmanalment.

 

Eixida de 30 treballadors de la planta de Motors

 

La direcció Ford a la fàbrica d’Almussafes (València) ha decidit “congelar” l’eixida de 30 treballadors de la planta de Motors que s’anaven a prejubilar a través de l’Expedient de Regulació d’Ocupació (ERE) acordat el mes d’abril passat, segons han informat Europa Press fonts sindicals.

Els motius esgrimits per l’empresa són el llançament del nou motor híbrid per al mercat europeu (Duratec) i les posicions que ocupen estos treballadors en els nous programes de desenvolupament, ha explicat UGT, sindicat majoritari en el Comité d’Empresa de Ford Almussafes.

La gerència de l’empresa ha traslladat a esta secció sindical que “no estaria en disposició de prescindir dels treballadors involucrats” fins al mes de juny del pròxim any, per la qual cosa des d’UGT proposaran una extensió de l’ERE —que afecta al voltant de 600 treballadors—, fins al 30 de juny de 2022, amb l’objectiu de “donar cobertura a estos companys”.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.