Fortes plujes este dissabte als litorals sud de València i nord d’Alacant

La jornada d’este dissabte 1 de març arranca a la Comunitat Valenciana amb cel nuvolós o cobert i precipitacions moderades. Les plujes seran localment fortes als litorals sud de València i nord d’Alacant, on podrien ser persistents. A la resta del territori no es descarten precipitacions de manera més dèbil i aïllada. Així, a València pot perillar la primera ‘mascletà’ de Falles.

Així ho indica la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), que també assenyala que els vents seran localment forts al litoral d’Alacant. A més, seran moderats del nord-est al litoral, amb ràfegues ocasionalment fortes o molt fortes al terç sud; a l’interior, seran de component est, fluixos en general, amb augments d’intensitat a la meitat sud durant les hores centrals del dia.

Quant a les temperatures, les mínimes experimentaran un ascens, mentre que les màximes descendiran. En concret, a la província de Castelló, els termòmetres anotaran 16° de màxima a Castelló de la Plana, 15° a la Vall d’Uixó i Vinaròs, i 9° a Morella, i les mínimes oscil·laran entre els 2° a Morella i els 12° a Castelló de la Plana.

A València, el mercuri assolirà els 15° de màxima a València i Gandia, i 11° a Ontinyent i Requena. Per la seua banda, les mínimes se situaran entre els 5° de Requena, els 7° d’Ontinyent, i els 12° de València i Gandia.

Finalment, a Alacant, s’esperen màximes de 15° a Alacant i Dénia, 14° a Elx i Oriola, i 10° a Alcoi. Les mínimes seran de 7° a Alcoi, 10° a Elx i Oriola, 11° a Dénia i 12° a Alacant.

Per a este dissabte, el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha decretat el nivell de preemergència per risc d’incendis baix-mitjà a tota la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona comença a construir a Palma el seu primer magatzem exclusiu per a venda en línia a Mallorca

Mercadona ha iniciat a Palma la construcció d'un magatzem exclusiu per a venda en línia, amb una inversió de 19,5 milions i més de 200 ocupacions previstes quan estiga operatiu en 2027.

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.