10.3 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Es dona a la fugida després d’atropellar a una dona en el Port de Sagunt

Un home ha atropellat aquest diumenge 5 de juny a les 7 del matí a una operària d’una empresa de neteja, mentre feia les seues tasques assignades en una zona on, habitualment es reuneixen els joves per a fer botelló.

La treballadora, d’uns seixanta anys, ha sigut envestida pel cotxe, que, ha fugit sense socórrer a la víctima o adonar-se del seu estat.

Testimonis del fet asseguren que la dona portava l’uniforme de l’empresa publica Societat Anònima de Gestió, i se l’identificava pel color taronja recognoscible d’aquest.

La dona ha hagut de ser traslladada a un hospital de València, on, contínua ingressada i se li operarà de les lesions que ha patit en una cama. Mentre el presumpte autor dels fets, un home de 30 anys resident a Sagunt, ja ha sigut identificat i detingut per la policia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.

Alerta per salsa brava Martínez amb possibles al·lergògens no declarats en cinc comunitats

La AESAN ha informat de la comercialització d'una salsa brava de la marca Martínez que podria contindre al·lergògens no declarats. També s'han detectat sis salses picants amb sulfits sense indicar en l'etiqueta.

Sole Giménez presenta ‘Ésser humà’, primer avançament del seu nou projecte

Sole Giménez ha anunciat el llançament de 'Ésser humà', primer avanç d'un projecte de cançons inèdites previst per a primavera. El tema reivindica empatia i cures, i arriba amb videoclip i gira.