Desmantellen una banda dedicada al furt de moniatos a la Vega Baixa

La Guàrdia Civil, amb la col·laboració de la Policia Local de Sant Fulgenci, en el marc de les operacions contra robatoris en el camp, ha investigat a dos homes i dues dones, d’entre 51 i 64 anys, que formaven un grup dedicat al furt de moniatos a la Vega Baixa del Segura. Les diligències han estat posades a la disposició dels Jutjats d’Oriola.

Durant el mes de novembre, la Guàrdia Civil del Lloc Principal de Guardamar, juntament amb la Policia Local de Sant Fulgenci, van tenir coneixement de diversos delictes de furt en finques agrícoles de la localitat. A causa d’això, l’Equip de Robatoris en el Camp (ROCA) de Torrevella, va iniciar la recerca de l’assumpte per a esclarir els fets.

A mitjan mes de novembre, la Policia Local de Sant Fulgenci va sorprendre in fraganti diversos individus, dues dones i un home, d’entre 51 i 54 anys, recol·lectant moniatos sense permís en dues explotacions agrícoles de la localitat. Immediatament, els agents de l’Equip ROCA de Torrevella i de la Guàrdia Civil de Guardamar, van identificar a estes persones i van intervenir els fruits sostrets.

A la fi de novembre, després de realitzar les indagacions oportunes, les dues dones i l’home identificats, així com un altre home de 64 anys, van ser investigats pels delictes de furt i pertinença a grup criminal, sent remeses les diligències als Jutjats d’Instrucció d’Oriola.

La Guàrdia Civil ha retornat els 150 quilos de moniatos intervinguts durant les actuacions als seus legítims propietaris. A més, a través de la pàgina web www.guardiacivil.es es posa a la disposició dels ciutadans diversos consells de seguretat per a no ser víctimes de delictes contra el patrimoni i recorda que la millor prevenció és la informació.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.