Gandia reprén les actuacions culturals en el Moll dels Borja amb ‘Borja Port Art’

 

José Manuel Prieto, regidor de Política Festiva i Escena Urbana de l’Ajuntament de Gandia, i el director general d’Escena Urbana, Joan Muñoz, han presentat este dilluns la quinta edició del ‘Circ al Port’ que enguany es denominarà ‘Borja Port Art’, ja que les activitats programades no seran només de circ i inclouran espectacles de teatre, animació, màgia i humor dirigits a tots els públics. L’edició d’enguany compta amb el suport de Territori Borja i Turisme Comunitat Valenciana.

 

L’edil ha explicat que el consistori tornarà a organitzar esta iniciativa fent una sèrie de canvis per a que a poc a poc es puga tornar a la normalitat. «Hem d’anar reprenent l’activitat en un moment tan important per a Gandia com és l’estiu».

 

El programa oferirà tots els dissabtes, des de l’11 de juliol fins al 15 d’agost a les 20 hores, sis actuacions gratuïtes i comptarà com a emplaçament amb l’esplanada del Moll dels Borja per a que es puga fer efectiu el compliment de les mesures de distanciament i seguretat.

 

«Gandia és una destinació turística segura i per això tots els espectacles que oferim durant este estiu es faran en condicions de seguretat», ha afirmat Prieto, qui ha acabat la seua intervenció destacant que el 18 de juliol i dins d’un programa posat en marxa per la Diputació de València, Gandia acollirà un espectacle pirotècnic que serà finançat íntegrament per l’ens provincial.

 

Per la seua banda, Joan Muñoz ha explicat que l’edició d’enguany començarà amb la ‘Duo Laos’ i conclourà amb ‘Casa de Jongh’ amb l’espectacle ‘Marie?»‘. S’establirà un espai de 18 x 24 metres que comptarà amb un aforament total de 208 persones assentades guardant les distàncies recomanades. «Creem que amb totes les mesures que prendrem, la vida cultural de la ciutat podrà tornar a poc a poc», ha conclòs Muñoz.

 

Programació

  • 11/07 Duo laos. Otros aires
  • 18/07 Lapso producciones. Clásicos excéntricos
  • 25/07 Traspediante. Up2down
  • 01/08 Tema Muñoz. Tema the postman
  • 10/08 Cirkofonic. Tea Time
  • 15/08 Marie de Jongh. Marie?

Últimes notícies

Mor als 84 anys Manuel Boix, referent internacional de l’art valencià

L’artiste plàstic Manuel Boix, nascut a l’Alcúdia en 1942 i Premi Nacional d’Arts Plàstiques, ha mort als 84 anys. La vetla tindrà lloc este dijous a la casa familiar abans de la seua incineració en un acte íntim.

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.

Els testimonis defenen que la protesta de Greenpeace a Sagunt no va causar danys

Agents de la Guàrdia Civil, responsables portuaris i periodistes han coincidit en el juí que l’acció de Greenpeace a Sagunt en 2021 va ser pacífica, sense danys materials ni risc materialitzat per al trànsit marítim.

El Suprem confirma 4 anys de presó a Santi Mina per abusos sexuals

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quatre anys de presó al futbolista i exjugador del València Santi Mina per un delicte d’abusos sexuals comesos en 2017 a Mojácar, i ha mantingut la indemnització de 25.000 euros fixada pel TSJA.

El CCCC mostra el vídeoassaig de Joan Morey sobre veu i comunicació contemporània

El Centre del Carme Cultura Contemporània exposa fins al 22 de novembre el projecte de videoart de Joan Morey, un assaig audiovisual que connecta escultures barroques, poder de la veu i formes de comunicació actuals.

El Front Abolicionista reclama a Les Corts mesures fermes contra la prostitució

Representants del Front Abolicionista s’han concentrat davant Les Corts per exigir una estratègia valenciana contra les violències sexuals i una llei estatal abolicionista del sistema prostitucional.