La Generalitat convoca beques complementàries a les de l’Estat per al curs 2020-2021

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la convocatòria de beques de matrícula complementàries per a estudiants que cursen estudis postobligatoris durant el curs acadèmic 2020-2021.

La quantia de la subvenció ascendeix a 5.500.000 euros i podrà beneficiar-se d’estes beques l’alumnat matriculat en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2020-2021 i que, a més, haja resultat beneficiari d’una beca del Ministeri.

La beca consisteix a costejar l’import de la taxa de la matrícula universitària no subvencionada per la beca del Ministeri, això és, la diferència entre l’import de la matrícula establit per a les universitats valencianes i el preu públic fixat per a la titulació corresponent en el curs 2011-2012, actualitzat en un 1%.

Les universitats públiques de la Comunitat Valenciana sol·licitaran a la Direcció General d’Universitats la compensació, acompanyada d’una certificació acreditativa del nombre d’estudiants beneficiaris de la beca de matrícula i ajudes a l’estudi concedides pel Ministeri d’innovació. Les universitats remetran les sol·licituds per registre telemàtic en un termini de 15 dies comptats a partir del següent a la publicació de la convocatòria.

Les beques es concediran atenent la certificació emesa per la universitat en la qual s’acredite el nombre d’estudiants beneficiaris de la beca de matrícula, amb especificació de l’import individual dels crèdits en primera matrícula i del total que corresponga aportar a la Generalitat.

Tota la informació relativa a esta convocatòria, així com la relació de l’alumnat beneficiari i l’import corresponent, pot consultar-se en l’adreça web: consultar ací.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.