Gonzalo Buján, assassinat durant el Carnaval d’Herencia, va morir per un colp al cap

Gonzalo, en una fotografía durante el Carnaval

Gonzalo, en una fotografia durant el Carnaval | Facebook
 

L’autòpsia realitzada a Gonzalo Buján, el jove de 28 anys mort el passat dissabte, 10 de febrer, a les festes de Carnaval d’Herencia, a Ciudad Real, ha determinat que la víctima va morir per un cop al cap. Els resultats han estat oferits de forma preliminar, motiu pel qual encara no són concloents ni definitius.

 

No obstant això, es confirma la primera hipòtesi dels fets, que considerava que Gonzalo havia estat assassinat després de rebre una pallissa per part de tres firaires. En esta línia, sembla probable la versió que el jove acompanyava a una amiga a orinar entre dos camions, moment en què els propietaris dels mateixos els van apallissar, posant fi a la vida del jove.

 

L’informe forense encara no és definitiu, ja que s’han pres diverses proves d’ADN de les quals encara no es coneix el resultat. A més, si la jutgessa ho considera pertinent, es continuaran oferint testimonis i diligències probatòries, amb la finalitat de determinar el motiu de l’incident.

Continuen les investigacions

Gonzalo, el amante de Carnaval al que mataron por defender a una amiga

Gonzalo, a qui van matar per defensar a una amiga | Facebook
 

Óscar Rivas, advocat d’un dels firaires de nacionalitat romanesa que va ser posat en llibertat condicional, ha informat aquests resultats preliminars després de la conclusió oral que es va fer el passat dimarts a la Junta d’Instrucció número 1 d’Alcázar de San Juan. A més, va detallar les primeres conclusions que es van extraure de la investigació.

 

En este sentit, va afirmar que els forenses han determinat que la causa de la mort va ser conseqüència d’una hemorràgia cerebral, que sostenen que va ser el resultat d’un cop al cap. A més, l’advocat va afirmar que la seva orientació va ser determinant perquè el colp va ser provocat per «un objecte contundent», tot i assegurar que encara «no saben quin».

Últimes notícies

Bamba acosta als lectors valencians ‘La vida en la escritura’ d’Annie Dillard

'La vida en la escritura', clàssic contemporani sobre l'ofici d'escriure d'Annie Dillard, es publica per primera vegada a Espanya de la mà de l'editorial valenciana Bamba, que continua així el seu projecte de recuperació de l'autora.

Avís groc per calor extrema a València este dijous i divendres

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dijous a l’interior nord de València i divendres a tota la província, amb màximes de fins a 38 graus.

Els espanyols Los Gallos arriben a València decidits a guanyar el Gran Premi SailGP

L’equip espanyol Los Gallos, segon en la general del SailGP i vigent finalista en tots els grans premis, afronta este cap de setmana el Gran Premi de València amb l’objectiu de conquistar el volant i reforçar les seues opcions de ser a la gran final d’Abu Dhabi.

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.