Gonzalo Buján, assassinat durant el Carnaval d’Herencia, va morir per un colp al cap

Gonzalo, en una fotografía durante el Carnaval

Gonzalo, en una fotografia durant el Carnaval | Facebook
 

L’autòpsia realitzada a Gonzalo Buján, el jove de 28 anys mort el passat dissabte, 10 de febrer, a les festes de Carnaval d’Herencia, a Ciudad Real, ha determinat que la víctima va morir per un cop al cap. Els resultats han estat oferits de forma preliminar, motiu pel qual encara no són concloents ni definitius.

 

No obstant això, es confirma la primera hipòtesi dels fets, que considerava que Gonzalo havia estat assassinat després de rebre una pallissa per part de tres firaires. En esta línia, sembla probable la versió que el jove acompanyava a una amiga a orinar entre dos camions, moment en què els propietaris dels mateixos els van apallissar, posant fi a la vida del jove.

 

L’informe forense encara no és definitiu, ja que s’han pres diverses proves d’ADN de les quals encara no es coneix el resultat. A més, si la jutgessa ho considera pertinent, es continuaran oferint testimonis i diligències probatòries, amb la finalitat de determinar el motiu de l’incident.

Continuen les investigacions

Gonzalo, el amante de Carnaval al que mataron por defender a una amiga

Gonzalo, a qui van matar per defensar a una amiga | Facebook
 

Óscar Rivas, advocat d’un dels firaires de nacionalitat romanesa que va ser posat en llibertat condicional, ha informat aquests resultats preliminars després de la conclusió oral que es va fer el passat dimarts a la Junta d’Instrucció número 1 d’Alcázar de San Juan. A més, va detallar les primeres conclusions que es van extraure de la investigació.

 

En este sentit, va afirmar que els forenses han determinat que la causa de la mort va ser conseqüència d’una hemorràgia cerebral, que sostenen que va ser el resultat d’un cop al cap. A més, l’advocat va afirmar que la seva orientació va ser determinant perquè el colp va ser provocat per «un objecte contundent», tot i assegurar que encara «no saben quin».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.