Gonzalo Buján, assassinat durant el Carnaval d’Herencia, va morir per un colp al cap

Gonzalo, en una fotografía durante el Carnaval

Gonzalo, en una fotografia durant el Carnaval | Facebook
 

L’autòpsia realitzada a Gonzalo Buján, el jove de 28 anys mort el passat dissabte, 10 de febrer, a les festes de Carnaval d’Herencia, a Ciudad Real, ha determinat que la víctima va morir per un cop al cap. Els resultats han estat oferits de forma preliminar, motiu pel qual encara no són concloents ni definitius.

 

No obstant això, es confirma la primera hipòtesi dels fets, que considerava que Gonzalo havia estat assassinat després de rebre una pallissa per part de tres firaires. En esta línia, sembla probable la versió que el jove acompanyava a una amiga a orinar entre dos camions, moment en què els propietaris dels mateixos els van apallissar, posant fi a la vida del jove.

 

L’informe forense encara no és definitiu, ja que s’han pres diverses proves d’ADN de les quals encara no es coneix el resultat. A més, si la jutgessa ho considera pertinent, es continuaran oferint testimonis i diligències probatòries, amb la finalitat de determinar el motiu de l’incident.

Continuen les investigacions

Gonzalo, el amante de Carnaval al que mataron por defender a una amiga

Gonzalo, a qui van matar per defensar a una amiga | Facebook
 

Óscar Rivas, advocat d’un dels firaires de nacionalitat romanesa que va ser posat en llibertat condicional, ha informat aquests resultats preliminars després de la conclusió oral que es va fer el passat dimarts a la Junta d’Instrucció número 1 d’Alcázar de San Juan. A més, va detallar les primeres conclusions que es van extraure de la investigació.

 

En este sentit, va afirmar que els forenses han determinat que la causa de la mort va ser conseqüència d’una hemorràgia cerebral, que sostenen que va ser el resultat d’un cop al cap. A més, l’advocat va afirmar que la seva orientació va ser determinant perquè el colp va ser provocat per «un objecte contundent», tot i assegurar que encara «no saben quin».

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.